Stránka 3 z 3

Napsal: pát dub 09, 2010 13:46
od Raduz
no tak jsem se uťuk no, diť K a A jsou skoro vedle sebe :D

Napsal: ned dub 18, 2010 22:04
od timpy
cafte cafte, mam dalsi pruserik s mojou 110tkou. Kamos mi pred par dnami napajal alarm a dnes som si vsimol ze mi nesvieti jedna strana parkovaciek. Poistku som vymenil (bola tam 15tka, povodna asi 5), ziarovky boli obe vypalene, ako vpredu tak aj vzadu. Este som sa na to blizsie nekukol, ale dajte navrhy v com moze byt chyba. diiiiiiik

Napsal: pon dub 19, 2010 06:13
od tavri
asi hlúpo napájaný alarm

Teď si uvědomuji, že za podobnou příčinu může být připojený pípák obrysových světel.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#180533

Napsal: sob dub 24, 2010 10:48
od timpy
no konecne som sa na to pozrel a ako byva zvykom, jednoduche riesenie je spravne, vada:povytiahnute rele

termostat

Napsal: pát čer 11, 2010 11:50
od timpy
ahojte, pravdepodobne mi odisiel na mojej 110tke termostat, nezopina mi ventilator, co je v tychto teplych dnoch dost neprijemne :(. neviete poradit ci sa s tym da nieco robit alebo treba kupit novy, pripadne ci tam moze byt nejaka ina chyba.

Napsal: pát čer 11, 2010 12:09
od Luděk Musil
termostat nemá na funkci ventilátoru vliv ... :oops: víceméně.
Na spínání ventilátoru je někde (např na 21044i na výstupu vody z hlavy) čidlo, které při určité teplotě dá povel řídící jednotce a ta pustí proud do ventilátoru.
Takže pokud by byl vadný termostat a voda by šla jen "malým okruhem" - tak by to byl naopak povel spouštět ventilátor i při zcela studeném chladiči. L.

Napsal: pát čer 11, 2010 12:25
od tavri
A dá se vyvést paralelně spínač ventilátoru? Tím simulovat sepnutí - hlášku pro ŘJ?
Varianta 2: Odkud se napojit, abych mohl ovládat ventilátor i při vypnutém motoru?

Napsal: pát čer 11, 2010 13:00
od Luděk Musil
tavri píše:Varianta 2: Odkud se napojit, abych mohl ovládat ventilátor i při vypnutém motoru?
žeby z baterky :?: :idea: :lol:
Samozřejmě že z akumulátoru, solo vypínač, ideálně solo pojistka. L.
Edit:
tavri píše:A dá se vyvést paralelně spínač ventilátoru? Tím simulovat sepnutí - hlášku pro ŘJ?
Tohle bude spíše na odpověď pro slaboproudaře protože tam by jsi nahrazoval čidlo teploty, který funguje na principu odporu, ale to přesněji naši elektronici.

Napsal: pát čer 11, 2010 15:00
od zelvotron
tavri píše:A dá se vyvést paralelně spínač ventilátoru? Tím simulovat sepnutí - hlášku pro ŘJ?
Varianta 2: Odkud se napojit, abych mohl ovládat ventilátor i při vypnutém motoru?
Musel by jsi nasimulovat teplotu snímanou řj, tedy nějakým potenciometrem místo čidla teploty, hodnoty tu jsou někde na fóru jaká teplota odpovídá jakým odporu. Mě ventilátor spíná při 101°C. Ovšem nevím jestli ta snímaná teplota nemá vliv na i na řízení chodu motoru (pokud je takhle vysoká, samozřejmě za studena jo).

Spínat při vypnutým motoru, nevím k čemu by to bylo dobrý, ale muselo by se k ventilátoru přivést jak +, tak -, protože je na něm + při zapnutí zapalování a spíná se ukostřením (relátko vedle řj.). A ruční spínání je nejlepší řešit právě takhle, doděláním ručního ovládání toho relátka, samozřejmě to funguje jen při zapnutým zapalování.

Napsal: pát čer 11, 2010 16:03
od timpy
Luděk Musil píše: Na spínání ventilátoru je někde (např na 21044i na výstupu vody z hlavy) čidlo, které při určité teplotě dá povel řídící jednotce a ta pustí proud do ventilátoru.
viete mi povedat kde sa nachadza to cidlo na 2110?

Napsal: pát čer 11, 2010 16:28
od zelvotron
Senzor je na hlavě zepředu u 4. válce. Vedou do něj dva vodiče. Ještě je tam jeden pro teploměr na palubce, ten má jeden vodič. Už se to tu řešilo mockrát :?

Napsal: pát čer 11, 2010 20:57
od plavec
zelvotron píše:A ruční spínání je nejlepší řešit právě takhle, doděláním ručního ovládání toho relátka, samozřejmě to funguje jen při zapnutým zapalování.
Takhle to asi mám na obou ladách . Jedno dělal elektrikář "Lojza" v Sadské a to druhé auto dělal asi někdo v Brně.V obou bezproblémově funguje.Jako na favoritu- přijedu do kolony a radši hned zapnu ručně ,kor teď v létě. :) v případě že zapomenu vypnout vypínač a zhasnu motor tak větrák ještě chvilku točí a pak se sám vypne.

Re: 2110 16V

Napsal: pát pro 30, 2011 22:07
od Antonin00
Som tu novy tak neviem kde mam pisat.Mam ladu 110 1.5 16v r.v. 2001.Mam taky problem ze mi ide akoby na 2 valce,klepe s celym motorom a nema vykon.neviem cim to moze byt.ma niekto podobny problem??Sviecky som vymenil na chvilku to bolo dobre,ale potom mi to robilo to iste.ked rano nastartujem auto tak pekne chyti a bezi na na tych 1500 otackach.troska sa nahreje a ked idem trebars z mesta domov tak startujem a uz to nejde co s tym???auto ma najazdenych okolo 98 000 km...

Re: 2110 16V

Napsal: sob pro 31, 2011 08:26
od mirozv
Čo kontrolka CE? Neskúšal si vyčítať ошибки z RJ? Inak pozri aj vlákna v hnacej sústave.

Re: 2110 16V

Napsal: sob pro 31, 2011 18:09
od plavec
Antonin00 píše: a uz to nejde co s tym???auto ma najazdenych okolo 98 000 km...
Šup s tím do sběru :P :lol: Kdž už je ten konec roku, tak by to chtělo do nového vstoupit s novým autem :lol: