Stránka 3 z 3

Napsal: úte bře 30, 2010 21:27
od Kewint
problém je ten , že nevím kudy ta hadička vede :( .

Yellow01, jo to mě nenepadlo, myslel jsem si že tam je jen pojistka... :idea:

Dusan, tlak je dobrej,protoze sem sudnaval tu hadici z čerpadla, tak to střikalo všude možně

Napsal: stř bře 31, 2010 05:34
od peet2101
Kewint píše:problém je ten , že nevím kudy ta hadička vede .
Tak ji najdi až u motoru, to snad poznáš přívod paliva do vstřikování ne??
Nebo nasad na čerpadlo kus jiné hadice vedoucí do nádoby a zkus otočit klíčkem jestli načerpá, ale nestartuj.
´
Kontrolovals kostru čerpadla?? Pokud je teda nějak ukostřené.

Na corse to bylo tak že po zapnutí klíčku čerpadlo krátkodobě natlačilo palivo a až po nastartování začlo běžet trvale, takže do toho bude asi zapojen nějak i chod motoru.

Napsal: stř bře 31, 2010 06:26
od Drobek81
kdyz stojis zepredu pred "autem" tak za motorem na leve strane (ze smeru jizdy samozrejme prava strana)...sou to dve hadicky ktere vedou od nadrze, jedna ma na sobe bilou a druha modrou znacku (abys vedel co je od a co do nadrze)...a vedou pod sacim potrubim (sou tam nacvakle obe, kazda na dvou mistech)...a vedou do rozdelovace paliva (takova lista, ktera spojuje vstrikovace) Musis oddelat ten kryt nad sanim a tam to uz uvidis... vypada to zespod takto, nalevo na obrazku jsou videt dva natrubky kam prijdou ty hadice... akorat nepovim, ktera je od a ktera do nadrze, sice sem na takovem vehiklu ted o vikendu menil motor ale uz je to precijen dlouho a nepamatuju si ze ktere tekl benzin (tipnu si ze z mode) :roll:
http://www.autokelly.cz/imageview.aspx? ... Occurence=

Napsal: stř bře 31, 2010 18:19
od Saša
Pouze telegraficky : Po otočení klíčku se musí na cca 5 s rozběhnout (vysokotlaké) palivové čerpadlo - u Feldy uvnitř nádrže pod zadní sicnou . Poté se zastaví . Znovu musí začít běžet při spouštění motoru , prostě když se začne točít motor .
Pokud se netočí po otočení klíčku . A: elektrická závada - relé , pojistka , dráty . B: Mechanická závada - zaseklé čerpadlo (dost častá závada) - Obyčejně pomůže úder zespoda do nádrže ihned po otočení klíčku (dva lidi) .
Pokud čerpadlo běží po otočení klíčku a pak při točení motorem né - ověřit žárovkovou skoušečkou , je vada v : Imobilizéru , snímači otáček (setrvák) nebo výjmečně ŘJ .

Napsal: stř bře 31, 2010 19:14
od dusin
Podobně se chovala naše bejvalá firemní felda(taky 1,6) a dělala to zasviněná klapka sání respektive senzor téhle klapky.Stačilo ho vyčistit a bylo.Ale stejně bylo časem po něm.Auto vždycky chytlo a hned zdechlo.......Někdy to pak nastartovalo a pak to různě škytalo za jízdy a tak,nejraděi třeba v kopci při předjíždění......

Napsal: čtv dub 01, 2010 00:01
od Kewint
a kde ten senzor najdu ?

Napsal: čtv dub 01, 2010 05:41
od peet2101
Vzhledem k tomu že jde o senzor klapky sání, tak nejspíš bude přímo napojen na klapku sání :wink: . Mrkni a uvidíš, možná zase melu blbosti.

Napsal: sob dub 03, 2010 18:20
od plavec
Marek píše:
peet2101 píše:Nvm jak na feldě, ale na některých aautech se dá k čerpadlu dostat kruhovým otvorem v podlaze, pod zadním sedadlem.
U Feldy taky. Odklopí se sedák a pod kobercem je víko. To se vyrazí a jsi na otvoru do nádrže. Povolí se převlečná matice a celé se to vytáhne ven.

Stejné jako plovák u fáva.