Stránka 3 z 69

Napsal: úte bře 09, 2010 23:15
od dmatej
minosk píše:re: dmatej

Reprezentativnost je dana tim, jak se libi _okoli_.
Mne, osobne, na interieru Kaliny vadi pouze premrstene zaobleni vseho nac sahli.

Jenomze.
Kdyz si koupim, de facto, sluzebni vuz _nechci_ kazdemu druhemu spolupasazeru objasnovat ze to auto neni zase takovy crep jak se mu z hrackarskeho vyhotoveni bude na prvni pohled jevit.

Nerad to pisu, no soucasny interier Kaliny je _pro_vetsinu_populace_ synonymem cinske/korejske/italske/ruske nakupni tasky s technologii 80-tych let.

Kdyz s tim do roka neco pani z Togliatti neudelaji, nezbude mi jine nez Ladu jako primarni vuz opustit. Do Priory se proste nevejdu.

Jinak, servisovatelnost - to je _pro_mne_ SILNA stranka Kaliny a svym spusobem jediny duvod proc nad ni uvazuju.
Do servisovatelnosti v me definici zahrnuji zejmena dostupnost(cenovou) vetsich nahradnich dilu a jejich vymenitelnost bez rozebrani pulky auta.
Reprezentativnost? V tom případě je podle tvojí definice Kalina velice reprezentativní :D

Tou "většinou" předpokládám míníš sebe, protože Kalinu mám už skoro 3 roky, ale tohle přirovnání jsem ještě nikdy neslyšel. O "přemrštěné zaoblenosti" jakbysmet.

Že se do priory nevejdeš, s tím souhlasím. Já taky ne.

Servisovatelnost - to je pořád víceméně blbost. Mimochodem, u fabie třeba nemusím lézt pod auto, abych vyměnil olejovej filtr. Tohle je ošemetný téma, není jednoznačný - a to i cenově.

U mě Kalina vítězí jednoznačně výbavou a cenou - splňuje podmínky nutné (motor, prostornost, spotřeba, sedačky, cena údržby) a postrádá věci, které podle mě postrádat má (přerostlý a překážející panel na středu, ABS a spol.). Co se týče spolehlivosti, je to opět kontroverzní, i když já jsem zatím spokojen.

Napsal: pát bře 12, 2010 10:08
od minosk
re: dmatej

Ono ja bych potreboval neco stylu C30, s 5 dvermi, kufrem jako 04ka, delkou 3,5 a min a interierem jako nova Laguna ... :)

Nechci degradovat interier Kaliny ale skutecne mi tak pripada. Avsak nejen v Kaline ale u velke skupiny malych aut.

Kdyby u nas byla o rok nova Oka, to by se jeste dalo. V nakupni tasce bych ten interier jeste sezral ...

Jo a servisovatelnost Schade ani cohokoliv zkoncernu me nezajima. Maji u mne ban.
Srovnaval jsem zejmena s francouzy a korejci a italy. Pripade jezdenym medvedem/volvem.

I tak se mi ale nezda ze vymena prevodovky, motoru nebo dveri je u schade cenove srovnatelna s Kalinou/Priorou.

Lada 2190

Napsal: pát bře 19, 2010 21:32
od kuko_

Re: Lada 2190

Napsal: úte bře 23, 2010 19:42
od kuko_
http://auto.pravda.sk/lada-pripravuje-n ... aktual_P39

skoda ze krabice nedovazaju aj do EU...,hned by som jednu bral:)
Takto musim v kaline pretrpiet airbagy a el stahovanie prednych okien...

Napsal: úte bře 23, 2010 20:55
od zelvotron
Tak si počkej na tu 2190, vždyť píšou žádný bagy, žádná elektrika, jsem zvědav, jestli tam bude posilovač. Otázka jestli to tak bude i u exportní verze a jestli se podaří dodržet tu udávanou cenu.

Stejně nemyslím, že to je nějakej bezva nápad, kdo chtěl očesanýho levnýho sedana, ten si koupil logana (navíc s bohatou servisní sítí rendla) a dneska už se loganí sedani taky už nějak moc neprodávají, teď je v kurzu spíš mcv a sandero, jistej nevyplněnej prostor v levných autech by byl pro nějakej normální menší kombík, ne každej potřebuje jezevčí dodávku s dvoukřídlíma dveřma vzadu...

Napsal: stř bře 24, 2010 08:02
od Patrac
zelvotron píše:Tak si počkej na tu 2190, vždyť píšou žádný bagy, žádná elektrika, jsem zvědav, jestli tam bude posilovač. Otázka jestli to tak bude i u exportní verze a jestli se podaří dodržet tu udávanou cenu.

Stejně nemyslím, že to je nějakej bezva nápad, kdo chtěl očesanýho levnýho sedana, ten si koupil logana (navíc s bohatou servisní sítí rendla) a dneska už se loganí sedani taky už nějak moc neprodávají, teď je v kurzu spíš mcv a sandero, jistej nevyplněnej prostor v levných autech by byl pro nějakej normální menší kombík, ne každej potřebuje jezevčí dodávku s dvoukřídlíma dveřma vzadu...
Defakto něco takového sháníém jednoduchého kombíka. Stačí něco velikosti 2104 ale s modernější konstrukcí pro bezpečnost. Nepotřebuju abs egs.... stačí mi defakto posilovač řízení a centrál který si klidně domontuju :wink:

Napsal: stř bře 24, 2010 08:52
od zelvotron
Tak to zase není takovej problém, Priora a Kalina mají dost jednoduchou konstrukci, v podstatě co do strojního spodku samara, nebo nějakou poslední 2111 jestli je podmínkou posilovač. bezpečnost je myslím postačující.

Napsal: stř bře 24, 2010 09:50
od Patrac
zelvotron píše:Tak to zase není takovej problém, Priora a Kalina mají dost jednoduchou konstrukci, v podstatě co do strojního spodku samara, nebo nějakou poslední 2111 jestli je podmínkou posilovač. bezpečnost je myslím postačující.
Priora v žádném případě. ta je malá u řidiče a navíc je prostě zastaralá konstrukčně. To už Kalina combi. Jenže cenově bohužel už není zdaleka tak výhodná jak byla před 3/4 rokem. Ostatní automobilky dost zlevnily. takže defakto to vyjde velice podobně jako fábia combi a když porovnáváš pak kvalitu a především servisní síť.. tak není co řešit. V tomhle prostě Lada pořád zachrápává.. :?

Napsal: stř bře 24, 2010 10:00
od kuko_
zelvotron píše:Tak si počkej na tu 2190, vždyť píšou žádný bagy, žádná elektrika, jsem zvědav, jestli tam bude posilovač. Otázka jestli to tak bude i u exportní verze a jestli se podaří dodržet tu udávanou cenu.

Stejně nemyslím, že to je nějakej bezva nápad, kdo chtěl očesanýho levnýho sedana, ten si koupil logana (navíc s bohatou servisní sítí rendla) a dneska už se loganí sedani taky už nějak moc neprodávají, teď je v kurzu spíš mcv a sandero, jistej nevyplněnej prostor v levných autech by byl pro nějakej normální menší kombík, ne každej potřebuje jezevčí dodávku s dvoukřídlíma dveřma vzadu...
Uz si tak skoro nepockam na ziadne auto,pretoze uz rok mam kalinu kombi a zatial bez problemov fici.Daciu,thaliu a fabiu som zavrhol ihned,pretoze sa tam nevojdem a v kaline je este viac miesta ako v priore.Len skoda ze sa uz nedovaza 2104 al.5.

Napsal: stř bře 24, 2010 11:04
od zelvotron
kuko: 1,4 nebo 1,6 ? :wink:

Pátrač: tak technika je v případě kaliny a priory v podstatě stejná, kalina má akorát asi líp řešenej interiér, priora zase modernější palubku, ale v ní asi bude ten zakopanej pes, proč je tam málo místa, sakryš budu to muset někdy vyzkoušet, v desině mi to přijde v pohodě.

A bacha na to, on hurvajz už taky není to co byla dřív fabka 1 co se týká kvality atd. Samozřejmě i když asi pořád lepší jak Lada. Servis to je jasný, taky by mě nebavilo jezdit někam do tramtárie s novým autem. Teda myslím znova :-D

Kalina kombík má zase o 100 l menší kufr a vyšší nákladovou hranu. Priora kombík je zase hnusná, i když to je od vkusu každýho.
To, že díky zlevnění ostatních je teď lada dost mimo je bohužel smutnej fakt.

Napsal: stř bře 24, 2010 13:45
od kuko_
zelvotron píše:kuko: 1,4 nebo 1,6 ? :wink:

Pátrač: tak technika je v případě kaliny a priory v podstatě stejná, kalina má akorát asi líp řešenej interiér, priora zase modernější palubku, ale v ní asi bude ten zakopanej pes, proč je tam málo místa, sakryš budu to muset někdy vyzkoušet, v desině mi to přijde v pohodě.

A bacha na to, on hurvajz už taky není to co byla dřív fabka 1 co se týká kvality atd. Samozřejmě i když asi pořád lepší jak Lada. Servis to je jasný, taky by mě nebavilo jezdit někam do tramtárie s novým autem. Teda myslím znova :-D

Kalina kombík má zase o 100 l menší kufr a vyšší nákladovou hranu. Priora kombík je zase hnusná, i když to je od vkusu každýho.
To, že díky zlevnění ostatních je teď lada dost mimo je bohužel smutnej fakt.
1.4,ine na vyber nebolo.V kombiku sa da pohodlne sediet aj vzadu pretoze si tam nebuchnem hlavu o strop al. stredny pas narozdiel od 1118-9.Kufor je akurat,to je sila zvyku a nakladova hrana tiez ujde,vyska otvorenia dveri je ok.

Napsal: čtv bře 25, 2010 08:18
od Patrac
Laďuša píše:Jo tuto, už vim, co myslíš.
Nevzpomínam si teda úplně přesně, ale netýkalo se to těch nových fábií? Šplouchání zatim neslyšim :mrgreen:
vrátíme se k tématu nějaké nové fotky?

Napsal: čtv bře 25, 2010 11:29
od zelvotron
ot přesunuto sem: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=272534#272534

Nový fotky ani ne, ale nějaký starší co tu ještě nebyly:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
(koukněte na palubku ;) )

kuko_: Kolik ta 1,4 bere? jinak souhlas, jde o zvyk, u nový řady je to s místem nad hlavou vzadu stejný, v sedanu se dotýkám hlavou.

Napsal: čtv bře 25, 2010 21:11
od Fišer Jiří
Zezadu a ty boční linie mi to připomíná Thalii II.Vliv Renaultu se nezapře :?

Napsal: čtv bře 25, 2010 21:14
od kuko_
kuko_: Kolik ta 1,4 bere? jinak souhlas, jde o zvyk, u nový řady je to s místem nad hlavou vzadu stejný, v sedanu se dotýkám hlavou.

1.4 zerie stale 6,3 ci je zima alebo leto,sovietsky palubny pocitac asi inu cifru nepozna:).Je to aj tym ze za cely cas som nic neresetoval,teraz mam 8000 km.


(Opravena citace. Želv.)