Stránka 3 z 8
Napsal: stř úno 03, 2010 14:04
od TomasNM
Patrac píše:matelko píše:co sa týka toho "kýblu" tak tým je podla mna myslene toto :
filtr a vracák. paliva to by mohl být problém..
Palivovy filter je na privode,tento kanister je na prepade.
K comu ta vec sluzi,vie mi to niekto vysvetlit?
A co sa stane,ak ten ventil nebude fungovat(tiez sme to mohli overit,ale pri vsetkej radosti sa hned buchlo deklom a hura na necesty)?
Napsal: stř úno 03, 2010 15:15
od Saša
TomasNM píše:tento kanister je na prepade.
K comu ta vec sluzi,vie mi to niekto vysvetlit?
Omyl není na přepadu ! Hadička z něj přes elektroventil vede pod klapku do sání .
Ta plastová škatule s elektroventilem je absorber benzínových par z nádrže . Je v něm uhlíkový filtr . Nefunkčnost nemá vliv na chod motoru . Uvádí se v činost až na zahřítém autě pokud jede .
Napsal: stř úno 03, 2010 15:35
od TomasNM
Tak to mi je divne,
Odprisahal by som,ze z nadrze mame 2 trubky k motoru,z ktorych 1 ide na filter a do "karburatora"(cize privod) a ta druha by mala byt potom prepad. No a k tejto trubke je pripojena hadicka od kanistra a za nim pokracuje kamsi do toho bazmeku,co simuluje karburator(ako sa to v pripade I vlastne vola?).
Napsal: stř úno 03, 2010 15:45
od Saša
TomasNM píše:Tak to mi je divne
Divné na tom není nic . V nádrži je vysokotlaké rotační čerpadl , to tlačí benzín přes filtr (hliníkový se šroubením) do vstřikovací hlavy (na sání nad klapkou) která obsahuje regulátor tlaku a vstřikovač . Odtud je veden "přebytečný" benzín zpět do nádrže .
Z pod klapky vedou ještě tři hadičky a to na absorbér , odvětrání klikové skříně a k snímači podtlaku v sacím potrubí .
Napsal: stř úno 03, 2010 15:48
od TomasNM
Tak tomuto rozumiem. Ja som teda zastanca dieslov,ale tam je to principialne rovnake. Ale preco to teda prechadza cez ten kanister,pricom niekto iny tu tvrdil,ze to neni na prepade. Ja uz fakt netusim.
Napsal: stř úno 03, 2010 15:54
od Saša
TomasNM píše:Ale preco to teda prechadza cez ten kanister,pricom niekto iny tu tvrdil,ze to neni na prepade. Ja uz fakt netusim.
Čti pozorně už nevím jak to napsat ! Palivo tím NEPROCHÁZÍ ! Slouží to na odsávání benzínových par z nádrže !
Napsal: stř úno 03, 2010 17:56
od Trevor
Saša píše:Motor Lada 1.7i poběží (sice špatně) i když odpojíš všechny čidla a snímače kromě snímače otáček motoru . A tenhle snímač je pasivní takže nepotřebuje napájení .
Psalo se o střílení do sání což je závada kolem zapalování na 95% VN kabely .
to je indukcny senzor ? nie je to nahodou hall ?
Napsal: stř úno 03, 2010 18:21
od Saša
Trevor píše:to je indukcny senzor ? nie je to nahodou hall ?
Je tomu opravdu tak , je indukční s magnetem .
Napsal: čtv úno 18, 2010 19:13
od TomasNM
Saša píše:Motor Lada 1.7i poběží (sice špatně) i když odpojíš všechny čidla a snímače kromě snímače otáček motoru . A tenhle snímač je pasivní takže nepotřebuje napájení .
Psalo se o střílení do sání což je závada kolem zapalování na 95% VN kabely .
Na 95% to v kabloch nebolo,lebo uz to bezi,takzetentokrat je to omyl...
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Napsal: čtv úno 11, 2016 20:57
od sulipupin
Zdravím,mám 1,7 2009 a přijde mi že dlouho točí než naskoči ale motor pak jde v poho.Mělo by to myslím chytit na cvrnk ne?Copak by to mohlo být?Díky.
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Napsal: čtv úno 11, 2016 21:10
od Cory
Snimac vacky, ked je vadny, tak dlhsie toci, kym naskoci. Overene v praxi.
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Napsal: pát úno 12, 2016 16:53
od sulipupin
Frajer!!!
Bylo tomu tak doslovně!!!Díky!
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Napsal: pát úno 12, 2016 19:38
od Cory
Za malo
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Napsal: pát kvě 27, 2016 18:06
od Rankl
pánové, celý den se trápím se fatální závadou na nivě 1.7i. 96 rok. jednobod. teď dobíjim baterky, tak se mohu rozepsat.
Mnoho tisíc to nalelo bez problemu, včera motor nenaskočil hned, šel až po chvíli točení. Po párstech metrech jízdy pošel a už nešel nastartovat. Měnil jsem jednotku, zapalovací blok, vstřikování, motorek u vstřikování, čidlo klikovky, čidlo polohy klapky. Vychladlý motor jsem po chvilce točení nahodil, šel vyrovnaně, i po přidání. znovu hned nastartovat nejde. Když se přidá plyn, tak motor jen kucká ale nenaskočí. chyby to nehlásí (jen jednou 15, to ale asi nesouvisí). čerpadlo je slyšet, po odpojení palivové trubky u vstřikování teklo palivo proudem. Kabely jsem všechny prohlížel. problem jsem nenašel.
svíčky jsou po delším točení mokré, je to asi uchcané. Jiskru jsen nezkoušel, vím že se to nemá.
teď jsem v nouzi, hodina pročítání přispěvku nepomohla, poraďte prosím.
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Napsal: sob kvě 28, 2016 06:45
od Mara
jsem spise z tech co se ptaji, ale me treba delala curbes kostra motoru (trochu jiny) a hlavne ten kostrici kabel nevypadal problematicky, ale jeho vymena pomohla (viz. Ukostreni).