Stránka 3 z 3
Napsal: úte led 26, 2010 16:52
od Veverka
U mého "okolí" se francouzi za poslední rok narojili jako houby po dešti,skoro každý má nějakého
.Ve předu mají i ty nejmenší velmi pohodlné sezení,které jinde skoro nevidět.
Prosím nekamenovat
-(ale jedná se už o starší auta) u P106 zlomená zadní náprava,to samé u P206
.Cena ND je relativně vysoko v porovnání s odpovídající konkurencí(škoda,ford),ale to je dost nefér porovnávat páč dnes můžeme zvážit vrakovište atd.
Napsal: úte led 26, 2010 20:21
od Acibuk
Ono jde asi o to, kde to kupuješ, na 405 jsem měl většinu dílů levnější, než na žígo. Obecně mě ze všech aut po 1203 přišla poměrově na opravách včetně servisů nejvíc 2103 a 2101. Vede japonec:)
Napsal: úte led 26, 2010 22:22
od Veverka
Jo a ne kazdy predstavitel citroenu je jako ti panaci z videa,podle me solidne pusobil pracovnik z Kotojed u KM,jediny zapor bylo to napraskani karb.
Edit:ted jsem si vzpomel,nechtel by nekdo dily na S1203?Vsechny zadarmo.
Napsal: úte led 26, 2010 22:33
od Saša
Veverka píše:Edit:ted jsem si vzpomel,nechtel by nekdo dily na S1203?Vsechny zadarmo.
Obrať se na Drobek81 .
Napsal: úte led 26, 2010 22:41
od Drobek81
Veverka píše:Edit:ted jsem si vzpomel,nechtel by nekdo dily na S1203?Vsechny zadarmo.
posli SZ co mas...maximalne uvezu to, co se vejde na vozik ale neni problem domluvit i 12ti tunu s rukou
Dekuji za upozorneni Saso, diky te editaci bych si mevsiml - prispevek sem cetl jeste pred editaci. Zjevne nevyhoda editovani
Napsal: stř led 27, 2010 02:48
od MartasBrno
Citroen - kamarád má v rodině Xsaru, podrobnosti neznám - nezajímal jsem se. Vím jen že vypadá pěkně, když se vezu tak pocit super, požigulovi celkem změna
Ale na pedály hluboko nadává každej kdo přesedne ze žigula do čehokoliv... Z poruch mně známých se jedná o náhodnou funkci či nefunkci libovolných součástí přístrojového štítu, kolaps redukovaných stupňů ventilátoru topení (vím, teplotní pojistka - jen ji v tom najít) a prý asi nejnákladnější byla oprava zadní nápravy. Prý výměna ložisek, já jsem si myslel že i x dalších věcí v uložení. Vyšla na 18 000,- A to ještě bylo u nějakého dobrého známého či co. V podstatě tato závada byla odezvou na několikeré přeložení auta přes míru a asi i razantnější styl jízdy. Projev? Projev byl pískající pravá zadní guma - teda pískající při propružení o kastli. Zvyklý na zadní nápravu žigula která jde vklidu obejmout jsem nemohl uvěřit tomu, že tam nemůžu strčit ani prst...
no ale to auto mi přijde sympatický, nemůžu si pomoct, něco na nich bude...
Ovládání - netradiční, nezvyklé, originální... A řekl bych že poté co si člověk zvykne i skvělé a podařené. Akorát se to asi nesmí moc sypat.
Napsal: stř led 27, 2010 08:42
od Wenca084
Já už mám druhou xantii ( první 1,9TD ) a tet 1,8 16V r.v 2000 v kombiku, kterou používám jako rodiné auto a přes zimu ( místo žigulíčka), ale nikdy , opravdu nikdy jsem tyto zvuky vycházející z převodovky na ni neslyšel .
To byl zvuk spíš podobnej 5 kvaltový převodovce na žigula, která má 200papírů
Napsal: stř led 27, 2010 08:50
od JmJ
Veverka píše:Jo a ne kazdy predstavitel citroenu je jako ti panaci z videa,podle me solidne pusobil pracovnik z Kotojed u KM,jediny zapor bylo to napraskani karb.
Edit:ted jsem si vzpomel,nechtel by nekdo dily na S1203?Vsechny zadarmo.
ano, servis v kotojedech, to jsou ti, co meni zarovku hodinu za 300 korun a rikaji, ze to nestartuje bo za to muze wifi
no treba se to uz zmenilo, ale ja jim stejne neverim
kamaradka tam byla taky s C3, ze ma praskly nejaky snad plastovy uchyt chladice po nejakem tukanci. oni videli jako jedine mozne reseni menit uchyty, menit chladic a cert vi co. jiny clovek slepil/svaril uchyty, spravil chladic a bylo hotovo, auto jezdi dal ku spokojenosti. ale je to znackovy servis, takze oni snad jinak nemuzou, cert vi. mi se to ale takhle nelibi.
Napsal: stř led 27, 2010 08:52
od JmJ
U francouzu je zadni naparava vidim v kurzu. Ja kdysi posilhaval po 405 a co sem se docetl a doptal, tak mi kazdy rikal, ze mam pocitat s tim, ze zgeneralkuju zadni napravu...
Napsal: stř led 27, 2010 09:47
od Drobek81
Kazde auto ma sva pro a proti, nektera auta toho maji vice, nektera mene...hlavne, ze to jezdi a pokud to zustane nekde viset nebo to nedrzi volnobeh (u Citronu 1,4 1,6 a jakehosi dieselu dost casta zavada) tak se to proste opravi a zivot jde dal...hlavne, kdyz tomu neupadava trebas naprava. Na charakteristicky zvuk se da zvyknout nebo se to da opravit - dle libosti. Pokud si nekdo koupi takove auto, ktere ma charakteristicky zvuk z vyroby, pak se bud s tim smiri nebo si to necha opravit trebas v Kotojedech no
Napsal: stř led 27, 2010 16:49
od Veverka
Hmm,když si to sečtu,tak v Kotojedech bych si auto opravit nenechal-WiFi,dále performance votuning-karburátor 1500ccm do motora 1300ccm
.
Drobek:už je tma,zítra večer ti napíšu evidenci,ovšem moc si neslibuj,jde jen o hovadiny typu tlačítko apod.
Proto je to zdarma,vyhodit to nechci.Třeba ti to poslouží.