Stránka 3 z 8
Napsal: sob led 16, 2010 16:45
od zelvotron
Koko Loko píše:Tak K-L si udělal zdravotní projížďku, bohužel Plavce asi nepotěší
. Stejně je zajímavé jak končí kdysi s láskou opečovávané auta. Je to ostrý kontrast s euforií která bývá při pořizování nové věci. Foto tutaj,
http://koko-loko.rajce.net/Favoriti_upadek . Minimálně na jednom je zachovalé číslo kastle, je zajímavé, že přes časté zašívání se PČR v těchto místech se již dlouhou dobu nic s těmi vraky neděje. Tedy vyjma sublimace a destrukce pevných částic. Poprvé jsem je tam zaregistroval jako kompletní vozy.
Herdek, ty nevypadají tak zle, dokonce tam vidím otáčkoměr a dělený sedačky. A spoustu použitelnýho materiálu. Kdyby se K-L někdy třeba chtělo vyloupnout zadní vnější světlama pokud jsou v pořádku
Plavec: tak tam šoupni válečkovou ta je stylovější
hele a ta nožová se vyklápí? Ta válečková je pevná, je k ní supr přístup
Cooper: bych neřek, že jsou nějak malý, to se podívej na kotouče a destičky ze škodovky, ty jsou teprv malý. Nastartuješ to normálně na sytič ne? Nebo to nechytne? Jinak s karburátorem ti zase až tak moc neporadím, za 100tkm sem na něj nemusel šáhnout, holt spolehlivej stroj
Napsal: sob led 16, 2010 16:51
od Cooper
zelvotron píše:Koko Loko píše:Tak K-L si udělal zdravotní projížďku, bohužel Plavce asi nepotěší
. Stejně je zajímavé jak končí kdysi s láskou opečovávané auta. Je to ostrý kontrast s euforií která bývá při pořizování nové věci. Foto tutaj,
http://koko-loko.rajce.net/Favoriti_upadek . Minimálně na jednom je zachovalé číslo kastle, je zajímavé, že přes časté zašívání se PČR v těchto místech se již dlouhou dobu nic s těmi vraky neděje. Tedy vyjma sublimace a destrukce pevných částic. Poprvé jsem je tam zaregistroval jako kompletní vozy.
Herdek, ty nevypadají tak zle, dokonce tam vidím otáčkoměr a dělený sedačky. A spoustu použitelnýho materiálu. Kdyby se K-L někdy třeba chtělo vyloupnout zadní vnější světlama pokud jsou v pořádku
Plavec: tak tam šoupni válečkovou ta je stylovější
hele a ta nožová se vyklápí? Ta válečková je pevná, je k ní supr přístup
A já bych bral palubku, lépe řečeno otáčkoměr
A karbec
Napsal: sob led 16, 2010 16:54
od Křečík Barbuška
zelvotron píše:zadní vnější světlama pokud jsou v pořádku
K-L se může pokusit, ale musí to být mik-mik, kolem chodí lidí jak po Václaváku ... a ty jejich zlobné a zároveň soucitné pohledy s prvky odporu k mé osobě mne velice znervózňovaly když jsem se kolem toho motal. Popiš jak na to. Jinak třeba ten výfuk je velmi zánovní, ale nikdo mne nedonutí si pod to lehnout, na to předem zapomeňte stejně jako na nějaké náročné chirurgické výkony.
Cooper píše:A já bych bral palubku, lépe řečeno otáčkoměr A karbec
Na to zapomeň, viz. výše
.
Napsal: sob led 16, 2010 17:07
od zelvotron
Ok, jasně, pokud by se povedlo, byla by to paráda, je to na třech matkách, zjistím přesněji.
Mimochodem z podobnýho vraku jsme kdysi brali s kamarádem kapotu (byla na něm úplně nová v černým základu ) a pak jí růčo nesli přes půlku vršovic
Jak tak ještě koukám na ty fotky, tak s otáčkoměrem bude asi LS - podle kapsy ve dveřích a celočalouňený dveře.
http://koko-loko.rajce.idnes.cz/Favorit ... CN6341.JPG
ty bláho k čemu tam je ten černej válec, jestli on to nebude nějakej elektronickej karburátor
Napsal: sob led 16, 2010 17:25
od Cooper
Tak dobře, zapomínám
Btw, koukněte i na ty výztuže u předních tlumičů.....Asi jako náhrada rozpěrné tyče.
Filter box, by jsi zmáknul?
Napsal: sob led 16, 2010 17:31
od plavec
zelvotron píše:hele a ta nožová se vyklápí?
Ano, já myslel právě že válečková taky
Napsal: sob led 16, 2010 17:35
od Cooper
zelvotron píše:Cooper: bych neřek, že jsou nějak malý, to se podívej na kotouče a destičky ze škodovky, ty jsou teprv malý. Nastartuješ to normálně na sytič ne? Nebo to nechytne? Jinak s karburátorem ti zase až tak moc neporadím, za 100tkm sem na něj nemusel šáhnout, holt spolehlivej stroj
Jo, na aut. sytič normál nastartuju. No, oproti fáčku má žigul kotouče přímo závodní
Napsal: sob led 16, 2010 17:36
od Křečík Barbuška
plavec píše:zelvotron píše:hele a ta nožová se vyklápí?
Ano, já myslel právě že válečková taky
Válečková je tam napevno, nahmatal jsem i něco jako šrouby co jí drží, jak psal zelvotron, zjevně jiný systém oprotí té tvé "machrovské" nožové. Nicméně průměrně zkušený jedinec s trafačkou musí tu tvou dát s přehledem do pořádku.
Napsal: sob led 16, 2010 17:48
od plavec
Koko Loko píše:Nicméně průměrně zkušený jedinec s trafačkou musí tu tvou dát s přehledem do pořádku
jsem podprůměrný jedinec, navíc jsem zjistil,. že je potřeba ucvaknout očko na dvou drátech a dát tam nový, což nechám zkušenějšímu člověku.Na tyhle věci prostě nejsem a vypadá to pak po mě tak hnusně.
http://koko-loko.rajce.idnes.cz/Favorit ... CN6341.JPG Modafen, motor z kastle ven!
Napsal: sob led 16, 2010 17:52
od Křečík Barbuška
Příliš se podceňuješ, rád bych ti s tím pomohl, ale bydlíš poněkud z ruky.
Napsal: sob led 16, 2010 17:52
od Maysner
aktivni uhli. jsou tam i nemecky napisi, je to vyvozovy zbozi plnici Euro 1. urcite ma kat
Napsal: sob led 16, 2010 18:13
od Cooper
Maysner píše:
aktivni uhli. jsou tam i nemecky napisi, je to vyvozovy zbozi plnici Euro 1. urcite ma kat
Takže to má elektronicky řízení karbec?...Ten je vcelku vzácný...
Napsal: sob led 16, 2010 18:15
od Maysner
jj. a nikdo si s nim nevi rady jako s ladackym axtecem
Napsal: sob led 16, 2010 18:41
od Cooper
Maysner píše:jj. a nikdo si s nim nevi rady jako s ladackym axtecem
Trefa
Napsal: sob led 16, 2010 18:46
od plavec
No to už je asi fakt lepčí to fávo s karburátorem, prostě klasika. O tom el.řízeným karbu jsem slyšel už taky nějaký historky, že tomu rozumí pár lidí v republice.