Tu 1cm tlustou izolaci jsem tam měl taky a myslel jsem že to izoluje. Bohužel jsems e bavil se známým a ten mne ubezpečil že:Hnojar píše:no je to prosté, milý watsone, máš zadní sedadlo, s opěradlem. na opěradle je zezadu připevněn koberec, který přečuhuje do kufru v kufru je volně položen..... takže k odkrytí plechů podlahy kufru stačí ten koberec přehodit přes opěradlo zadních sedadel, a nebo to opěradlo sklopit........ jinak tam nic neni.........pod zadním sedadlem taky není moc co řešit, nikde žádné uchycovací plasty...nic.... to pod nohama těch co sedí vzadu a podlaha pod řidičem a spolujezdcem je dělaná docela zdařile, je tam 1 cm nějaké vaty , na tom koberec a drží to plastovýma lištama, příchytkama atd. za jízdy neslyším motor, zato se mi zdá že hluk kol, zejména zadních je dost silný. když se sklopí zadní sedačka , tak je to slyšet echt, ale myslím že odhlučnit by to sneslo....
1) srovnávat stejně tlustou izolaci vyrobenou před 12 lety a izolaci vyrobenou teď = tehdejší izolace 5-6cm dnešní tak 1-2cm tloušťky stejné odhlučňovací vlastnosti
2) odhlučňovací hmoty časem ztrácejí až 65% svých vlastností tudíž za nějaký čas prakticky přestanou tlumit.
3) stejně tak se nedají srovnávat hmoty co do jejich tepleně vodivých schopností.
z čehož vyplývá že ačkoliv izolace v autě je už je tam skoro po 12 letech tak do počtu a pro ten pocit že tam něco máš. Což můžu potvrdit. Stará a nová izolace = neskonatelný rozdíl jak do hlučnosti tak do tepelně izolačních vlastností..