Stránka 3 z 40
Napsal: pon led 04, 2010 22:17
od Marťas
Já bych udělal kompromis půl na půl silnice a terén, ale to bysme asi galuskáče utopili v blátě
ne dělám si prču. Je mi to vcelku jedno, v létě jsem na těhle gumách ujel za den po asfaltě 160km, takže kvůli mně se určitě neomezujte.
Napsal: pon led 04, 2010 22:17
od ger007
brat jazdi downhil viem ze maju problemy s hydraulickymi kotucovkami , prehriata kapalina - fyzika roztahuje sa brzdi im to samo, skusali sme tam naliat DOT 3 rozpustili sa gumicky
, toto su uz extremi , ja som napriklad zastanca klasickych "Vbrejkov" mam na horakovu XTckovu radu od schimana a brzdi to podla mna maximalne uzasne, nemam rad kotuce neviem pre co. akurat jedina chyba gumickovych brzdicov ked v zime prejdem cez neaku mlaku alebo vodu tak namrznu rafky a v prvom momente to nebrzdi ani hovno
Napsal: pon led 04, 2010 22:28
od dmatej
Michael 4x4 píše:No a ked sa náhodu bude robiť tá cyklotrasa na ladazraze, tak prosím berte v úvahu aj ľudí na horských bikoch s traktorovými pneumatikami
Lebo 50 km na žiletke a 50km na horskom s hrubými pneu je trocha rozdiel
Moje první slečna na takovým traktoru jela ty "stovky" co jsem psal, tak nejste žádný mejdla, ne?
Ale jinak jasně musí se to nějak sladit, aby nikdo "nepadal na držku".
Napsal: pon led 04, 2010 22:29
od Michael 4x4
ger007: tak ale predstav si čo by im na DH spravili V-braky
dmatej: já ti dám mejdla
ale proste cesta neni pre mna
Napsal: úte led 05, 2010 12:04
od Saša
Kolo - šlapací je ohromný vynález a skvělá věc . I když tvrdím že nač se namáhat když byl vynalezen spalovací motor (a nemyslím motorku) . Mám horské kolo (Rock machine) obuté na trekové pláště . Jezdím rád po rovině (terén i silnice) Nemám rád jízdu do dlouhých kopců . Párkrát za rok naložím kolo do auta odjedu do hor a dopřeji si výjezd lanovkou na nějaký vyšší kopec kde pojezdím hřeben a pak hurá z kopce dolů . Jinak vlastním i "závodní" koloběžku - Nářez na dvou kolech , jel jsem s tím z kopce 61km/h !
Napsal: úte led 05, 2010 18:09
od plavec
Saša píše:Jinak vlastním i "závodní" koloběžku - Nářez na dvou kolech , jel jsem s tím z kopce 61km/h !
To by byla moje smrt na ní valit 61.
dmatej píše:Ale jinak jasně musí se to nějak sladit, aby nikdo "nepadal na držku".
To ano.Proto navrhuju trasu tak do 20 až 30km, jako "seznamovací jízdu" . 50tku nejezdím každej den, a jelikož tenhle rok budu kolo víc zanedbávat, tak by to se mnou mohlo šlehnout.Stejně jako první jízdu po zimě dělám rozcvičovací jen cca 16km a pak po kouskách přidávám.
Ty kotoučovky jsou opravdu o tolik lepší, že se vyplatí si připlatit za kolo který je má? vlastně jsem s kotoučovkama nikdy nejel, takže nemůžu porovnat.
A co řazení? Mě se zalíbil Revoshift, sem si na něj zvyknul.Je to docela pohodlný a jiný už bych nechtěl.
Napsal: úte led 05, 2010 20:06
od Michael 4x4
Takže kotúčovky sú všeobecne účinnejšie, silnejšie, nevadí im prach, blato, voda, dá sa citlivejšie dávkovať sila brzdenia. Mám hydraulickú kotúčovku vpredu a V-brake vzadu. S kotúčovkou v predu nemám v podstate žiadnu prácu, raz som ju tam namontoval, našteloval a hotovo. Už len občas kontrolujem či sa nepovolili šruby ale inak žiadne nastavovanie, len jazdím. S V-brake vzadu je to už horšie, stále ked ide dole kolo (u mna dosť často) ju rozpájam. 2X som už menil gumičky, a to tam nemám hociáké šmejdne....a brdzím s ňou oveľa menej ako prednou hydr. kotúčovkou.
A mokrá kotúčovka neškrípe:D, nie ako mokrá V-brake
Či sa za ne oplatí priplať, ak ich využiješ, teda ak jazdíš v teréne, teda les, blato, voda, prípadne aj v zime (sneh, námraza) tak určiite kotúčovka bude lepšia voľba. Nevravím že s V-čkami sa nedá, ale toto je citeľne lepšie.
Ale stále platí jedno, radšej kvalitné V-brake ako lacnú šmejdnu kotúčovku. Mne sa kedysi dávno na takej skrútil kotúč po prvom výjazde.
Napsal: úte led 05, 2010 20:29
od dmatej
Revoco? Já kdysi koupil za celých 500 nový brzdy na favo, protože starý se strašně křížily. Od tý doby je mám a nemůžu si na ně stěžovat. S kotoučů mám trochu divnej pocit, jakoby to na kolo nepatřilo (stejně jako tlumiče), ale nikdy jsem s nima nejel.
61km/h na koloběžce, noo, to chce asi mít i trochu sílu v nohách, to ustát
Kompromis je 30km, berte to tak, že to bude spíš výlet, žádná honička. A 20 km je sotva na hodinku, dejme tomu na hodinku a půl.
Těch 122km jsme kdysi jeli tuším nějakých 8h
Napsal: úte led 05, 2010 20:46
od Michael 4x4
tak kotúče na cestný bike, na Favorit ani nepatria
Ale v niečom máš pravdu, podaktoré nové celeodpružené biky, a hlavne zjazdové špeciály, mi skôr pripomínajú motorku bez motora, ako bicykel...
Napsal: úte led 05, 2010 22:30
od Petr HC
Saša píše: Mám horské kolo (Rock machine) obuté na trekové pláště . Jezdím rád po rovině (terén i silnice) Nemám rád jízdu do dlouhých kopců . Párkrát za rok naložím kolo do auta odjedu do hor a dopřeji si výjezd lanovkou na nějaký vyšší kopec kde pojezdím hřeben a pak hurá z kopce dolů .
Tak to jsi moje „krevní skupina“ mám také „skalní mašinu“ a treninkovou Sportku, jezdím rád podél řek a rybníků Českého Ráje (přibližně trasa loňské „spanilky“) ,ale i po Krkonoších a Jizerkách – někdy nahoru lanovkou (Černá Hora, Hnědý Vrch) , někdy výšlap – pak „hřebenovky“ a hurá dolů. Za nejlepší sjezd považuji trasu Lyžařská bouda - Tetřevky – Dolní Dvůr - 17km skoro stále z kopce – povrch perfektní asfalt - sem,tam přibrzdit a jede¨to 30 – 50 km/h .Jinak tempo turistické . Dříve jsem jezdíval do těch 2000 km/rok i více, dnes 500 – 700 .
Napsal: úte led 05, 2010 23:18
od Marťas
Petr HC, Přesně na téhle vyhlídce jsem se byl podívat v létě.
Napsal: stř led 06, 2010 17:33
od plavec
Michael 4x4 píše:A mokrá kotúčovka neškrípe:D, nie ako mokrá V-brake
V tom případě zůstávám u V Brake. Ten zvuk je super a patří k ježdění
Michael 4x4 píše:Či sa za ne oplatí priplať, ak ich využiješ, teda ak jazdíš v teréne, teda les, blato, voda, prípadne aj v zime (sneh, námraza) tak určiite kotúčovka bude lepšia voľba. Nevravím že s V-čkami sa nedá, ale toto je citeľne lepšie.
No zas tak moc lesem nejezdím.Když už tak po asfaltkách, po svážnicích a tak..V zimě nejezdím, tak asi ani nemá smysl u mě o tom uvažovat.
A ty celoodpružený bajky toho bych se docela bál, že se utahám.Přeci jen asi na to bude potřeba víc síly.Takže na delší vyjížďky to dle mého moc nebude.
Napsal: stř led 06, 2010 20:01
od Petr HC
Marťas píše:Petr HC, Přesně na téhle vyhlídce jsem se byl podívat v létě.
Marianská vyhlídka mezi zámky Hrubá Skála a Valdštejn. A ještě Krkonoše 16 km ze 620 m/nm do 1220 m/nm za 2 hod , dolů 25 min (rok 2004 s 2104).
Napsal: stř led 06, 2010 20:37
od Kewint
my jsme si vyjeli minuly rok s rodičema na Šerlich cyklo busem ( stará karosa,která při výjezdu na šerlich byla začouzená i zevnitř) a potom zpátky domů,krásná projížďka
Napsal: stř led 06, 2010 20:39
od Michael 4x4
plavec píše:A ty celoodpružený bajky toho bych se docela bál, že se utahám.Přeci jen asi na to bude potřeba víc síly.Takže na delší vyjížďky to dle mého moc nebude.
Tak celoodpružené sú super, ale zas nie tie lacné z tesca. Dobrý celoodpružený bike sa však cenovo pohybuje riadne vysoko....