Stránka 3 z 4

Napsal: sob pro 19, 2009 12:01
od Štěpán
Čemu se divíš? Vždyť je to dvoulitr se 60kW. Já jsem se spíš divil, že jsi napsal označení DTi. Nějak se mi nelíbilo to "T " :mrgreen:

Napsal: sob pro 19, 2009 15:27
od Acibuk
Tak jsem dnes ráno poprvé nenastartoval, byla vymlácená baterka. Nevím, jestli je baterka KO, doufám, že to je tím.

Napsal: sob pro 19, 2009 17:43
od Jelen
Vítej ve světě diesel. Piáno se zatím tváří statečně, nastartovalo i v -15ti, ale chtělo to už přemlouvání. Zlatej benzín na zimu.

Napsal: sob pro 19, 2009 19:58
od Acibuk
Ve světě diesel už jsem jako ryba ve vodě:)

Napsal: ned pro 27, 2009 22:01
od Acibuk
Tak teplý koncernový teror je na prodej za 22tis:) Celkem elitní cena.

Edit: a je to turbo:)

Napsal: ned pro 27, 2009 22:03
od Křečík Barbuška
To jsi se z něj tedy moc dlouho netěšil, copak tě zklamalo?

Napsal: ned pro 27, 2009 22:10
od Acibuk
Já jsem s ním spokojenej, ale dostal jsem to samý-služební, jen v sedanu.

Napsal: pon pro 28, 2009 14:35
od Veverka
Acibuk píše:Tak teplý koncernový teror je na prodej za 22tis:) Celkem elitní cena.

Edit: a je to turbo:)
Tak je tam to turbo(který nakonec přede vodejde),či ne :?:

teplý koncernový teror to také není,resp. není od VW.
Pravý koncern je pouze jeden :) .

Napsal: pon pro 28, 2009 14:37
od Jelen
Veverka, turbo tam má.

A koncern nemusí být jen jeden, GM je taky koncern :-P :-D

Napsal: pon pro 28, 2009 15:28
od Veverka
Ano nejenom GM,nicméně to není ten pravej...

Napsal: pon pro 28, 2009 16:29
od Acibuk
Ano, turbo to má, ale takové to malé, takže je to víceméně bez turboefektu. Bude se mi po něm stýskat.

Napsal: úte led 05, 2010 14:21
od Acibuk
Tak tento vůz se mi převtělil v sedan:)

Napsal: úte led 05, 2010 14:28
od Acibuk
Ještě foto staříka. Kdyby ho někdo chtěl za 22, tak SZ.

Napsal: stř kvě 05, 2010 13:15
od Acibuk
Nostalgie.. Modrá k prodeji za 45. LPG:)

Napsal: pon lis 22, 2010 23:59
od Freedom
jestli eště neni vyřešené to topení tak sice kamarád má vectru B v benzínu 2.0 ecotek ale měl stejný problém (chrastí pumpa, netopí, a neohřívá se) příčinou byla pumpa a termostat, kontrolka check engine nám svítila také, první sme zkoušeli diagnostiku a smazali nám tu chybu po 500km se rozsvítila znovu tak sme vyměnili katalizátor a je od oranžové kontrolky klid :) co sem koukal tak zbytek chyb vozu jsou maličkosti které se dají postupně dělat svépomocí, bohužel ale v naftě neholduju tak nevim zda to vyřeší stejný věci jako u benzína co sem teď psal :) snad to někomu k něčemu bude koupí to od tebe a opraví, co si budem povídat povoz ve vectře je pěknej :)