Stránka 3 z 8

Napsal: sob pro 05, 2009 20:01
od Marcel
Jelen píše:04 s čumákem 07 měl Standa a to auto se mi líbilo. Každému, co jeho jest.
A má to tak i Pátrač :wink:

Napsal: sob pro 05, 2009 20:44
od rosta
vždyť podběhy jsou u všech lad 2101-2107 ptakticky totožný včetně věží-jen u světel je rozdíl-využil bych podběhů 03 jako dárců předního kusu kolem světel-potom stejný kus odřízl flexou a napasoval přední díl 03 potom jen to čelo-nosníky pod podběhy a příčka v předu jsou stejný u všech tak nevidím důvod proč by to nešlo-chytal bych se prolisů v podběhu a při pečlivý práci by to klaplo-jsem jednoznačně pro-a ty chrom lišty nalepit na kombíka-to je prkotina

Napsal: sob pro 05, 2009 20:59
od ger007
rosta : TO JE NAPAD !!! ja som furt uvazoval ze cele podbehy davat doprec ! HO*NO TOTO JE SUPER RIESENIE mas u mna jedno male bezviznamne plus, jak hovori nas matikar:-D

Napsal: sob pro 05, 2009 22:55
od mayo456
ja by som bol skôr za to ze zenachat pôvodny vzhlad kasne a nahadzat dnu interier 03/06

Napsal: sob pro 05, 2009 23:49
od Kopr
Já ti fandím tohle jsem chtěl dělat taky ale situace kolem financí mi to nedovolí jsem jednoznačně pro 03-06 a opovaž se to neudělat když už si to nakousl :twisted: :wink: :!: :!: :!: :!:

Napsal: ned pro 06, 2009 10:40
od Petanek2101
mno tak nevim jestl bych chtel mit takhle pobastleny podbehy,kor jak si řikal že ty tvoje zdravím moc neoplívají.jako nic proti ale když už chceš delat takovou prestavbu,tak už poradne,budeš mit jistotu pak že to je zdraví,věže,ty kapsy nahoře v rohu.tot muj nazor no :roll:

Napsal: ned pro 06, 2009 10:49
od Křečík Barbuška
A co takhle konečně ukončit to trápení a poslat to do laskavé náruče hutního průmyslu? :)

Napsal: ned pro 06, 2009 10:59
od Laďuša
:mrgreen: To by taky šlo, rozebereš to a nakonec to dopadne jak Maysnerovo skelet :lol:

Napsal: ned pro 06, 2009 12:02
od Cooper
Sid píše:Ger, maj rozum. Musíš meniť celý čumák a vo výsledku to nieje nič oslnivé. V Prievidzi jazdilo dosť takto upravených kombíkov jak na spôsob 1500, tak aj na 1600a proste to nieje ono. A ten zadok nepasuje k predku-máš potom preplácaný predok a strohý zadok.2102ka bolo auto vymyslené skôr ako pracovné vozidlo a luxus vyšších radov sa k nemu nehodí.

Každému sa však páči niečo iné, preto sa musíš rozhodnúť sám
Naprostý souhlas ;-)

Napsal: ned pro 06, 2009 13:54
od Luděk Ondrůch
Též bych to nepřekopával, menší zdvojený světla se na 02 nehodí.

Napsal: stř pro 09, 2009 11:03
od Sid
[quote="rosta"]vždyť podběhy jsou u všech lad 2101-2107 ptakticky totožný včetně věží-jen u světel je rozdíl-využil bych podběhů 03 jako dárců předního kusu kolem světel

My sme toto robili, akurát to bolo z 1500vkového podblatníka na 1500vkový kvôli tomu, že sme ho nechceli meniť celý. Veď ger videl. Ten predný kus ide pekne odvŕtať na bodoch. Iná vec to však bude prirobiť k 2101 podblatníku

Rozhodne však nemôžem súhlasiť s tým, že podblatníky sú prakticky totožné, lebo je tam toho mnoho odlišného. O prednej časti je to jasné. V dôsledku tohoto je aj inak uspôsobený držiak baterky. Plus ešte mnoho iných detailov, ktoré by nerobili problémy.

Ďalej je tu ešte jedna vec, ktorú nikto nespomenul. Je to rám čelného skla.Mám taký pocit, že je typ 2101 a 2103. Jeho spodná časť je to, na čom sú stierače a lícuje to k blatníku. Ako bude potom k 2101 rámu pasovať 2103 blatník???Obecne, keď si porovnáš originál 2101 a 2103 z fabriky, nevyváranú zistíš, že 2103ka má blatník s rámom natesno bez medzere a 2101ka s medzerou.



Ak sa chceš pustiť do tak náročnej veci, mal by si si to najprv triezvo zvážiť. A hlavne si popozerať obidva katalógy, čo všetko je odlišné a budeš to musieť meniť. Ak chceš naozaj krížiť predné podblatníky, obzri si , či to bude naozaj možné. A či to má význam, až sú hnilé.

Napsal: stř pro 09, 2009 11:52
od Cory
Sid, predsa to uz niekto spomenul:
Petanek2101 píše:aj cele podbehy budeš muset vymenit,proste celej predek u okna odfiknout a nastrojit tam trojkovej :P
A mozne je vsetko, ak sa chce.

Napsal: stř pro 09, 2009 13:04
od Sid
Bolo povedané U okna, hmmm,ono to je až a oknom...

Ano,máš pravdu dá sa všetko, písal som už, že takýchto kombíkov bolo u nás viacero, len som chcel upozorniť na ďaľší problém, ktorý by to chcelo preskúmať a vyriešiť. A takisto som chcel aj osvetliť , že lepšie bude meniť celé podblatníky, vzhľadom na ich stav a potrebný rozsah úprav.

Napsal: stř pro 09, 2009 19:36
od ger007
mno trochu som to zvazoval, a teraz fakt neviem ci do toho ist aj ked hlasovanie hovori znacne ZA ale ked vidim ake upravy tomu naliehaju :roll: :roll: :roll:

Napsal: stř pro 09, 2009 19:48
od Puhi
aké úpravy? s COčkou to už vieš, tak kde je problém? pokiaľ máš zváračku, urobíš hocičo. Keby si videl aké piate dvere som ocovi na felde vyvaril, by si povedal že sa to ani nedá :lol: len do toho choď, urob ako rosta a do dvoch dní už nebudeš mať čo robiť, keď sa poponáhľaš, možno aj skôr :P