Stránka 3 z 124

Napsal: úte kvě 11, 2010 14:03
od DJW
Článoček o kvalitách "Fóbie" a jej motora:
http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf

:lol:

Napsal: úte kvě 11, 2010 18:32
od zelvotron
Dejte už pokoj s htp pořád.

Napsal: stř kvě 12, 2010 14:11
od Cooper
Náhodou, zajímavý článek.....

Napsal: stř kvě 12, 2010 14:43
od Luděk Musil
Cooper píše:Náhodou, zajímavý článek.....
Ano, aspoň člověk ví, čeho se má při stavbě svého motoru vyvarovat :idea: .
Jinými slovy: netřeba opakovat chyby druhých :D . L.

Napsal: stř kvě 12, 2010 16:41
od Laďuša
Luděk Musil píše:čeho se má při stavbě svého motoru vyvarovat
Takže bacha na katalyzátor a radši udělej chladič oleje... 8)

Napsal: stř kvě 12, 2010 17:07
od Cooper
No né, já si dycky myslel že lidi nadávají na HTP jenom proto, že to má tři válce a je to slabé....

Napsal: stř kvě 12, 2010 17:16
od Štěpán
Dnes jsem to dával chlapům v práci přečíst a říkali, že p. Ing. Jandu znali osobně ( pracoval kdysi ve vývoji ) a prej to nebyl žádnej zázrak p. Cimbů. :mrgreen: Takže ten textík taky berte s rezervou. Chyby to sou prý pravdivé a taky se to už řešilo v prvopočátku výroby a zajmavé taky je že p. Jandá má hodně řečí o konstrukci, ale sám nic nevyvinul.
:mrgreen:

Napsal: stř kvě 12, 2010 18:55
od Cooper
HTP je český motor?

Napsal: stř kvě 12, 2010 18:57
od Hurikán
Mno nevím. Nikoho z výše jmenovaných neznám. Když se tak ale zamyslím, tak k tomu, aby někdo fundovaně posoudil nějaký výrobek, nemusí nutně sám něco zkonstruovat. ;)

Napsal: stř kvě 12, 2010 19:00
od Štěpán
Co jsem slyšel, tak je to v podstatě původní VW 1600 ; 75kW, akorát jí uřízli jeden válec a přidali pár prkotin ( vyvažovací hřídel ). Prej němci tenhle motor kdysi vyvinuli a pak ho dali k ledu a po několika letech ten motor vsunuli sem do škodovky aby to škoda dotáhla do provozuschopného stavu. Dalo by se říct, že motor je původem z německa ale s českým pilováním k "dokonalosti"

Napsal: stř kvě 12, 2010 19:10
od Kalasnikov
Štěpán Getsko píše:a prej to nebyl žádnej zázrak p. Cimbů.
No hlavně že ti ostatní zázraci z vývoje dokázali akorát vyrobit jediný motor na světě s přeskakujícím řetězem.

Napsal: stř kvě 12, 2010 19:17
od Cooper
Takže VW Polo 1,2 je úplně něco jiného?

Napsal: stř kvě 12, 2010 19:25
od Štěpán
Kalasnikov píše:
Štěpán Getsko píše:a prej to nebyl žádnej zázrak p. Cimbů.
No hlavně že ti ostatní zázraci z vývoje dokázali akorát vyrobit jediný motor na světě s přeskakujícím řetězem.
Problem je akorát v tom, že od té doby, co je škoda součásti VW, tak tady v MB se vývoj v podstatě zastavil. Všechno se vyvíjí v německu a tady se to jen přizpůsobuje. Bohůžel. :roll:

For Cu: VW Polo 1,2 je taky HTP. Jsou jen dva motory v koncernu s objemem 1,2. Jeden je HTP a druhej je TFSi = 63 nebo 77kW ( rozdíl jen v ŘJ a jiném sacím potrubí :D )

Napsal: stř kvě 12, 2010 19:44
od Cooper
T=Turbo F=? S=? i= přímý vstřik.......????

Napsal: stř kvě 12, 2010 19:55
od Štěpán
Cooper píše:T=Turbo F=? S=? i= přímý vstřik.......????
Jsem na tom se znalostma stejně. :D