Stránka 3 z 4
Napsal: pát črc 01, 2011 07:44
od kunak
prosím o radu kde je cidlo na kod 25 nebo spis co to je? sice mam stazeny chybovy hlasky z fora ale vubec netusim kde to je, je to jedina chyba kterou mi jednotka hlasi. diky za rady
Napsal: pát črc 01, 2011 09:42
od Luděk Ondrůch
kunak píše:prosím o radu kde je cidlo na kod 25 nebo spis co to je? sice mam stazeny chybovy hlasky z fora ale vubec netusim kde to je, je to jedina chyba kterou mi jednotka hlasi. diky za rady
DIAGNOSTICKÉ KODY ELEKTRONICKÉHO OVLÁDACÍHO BLOKU:
13 Absence signálu snímače koncentrace kyslíku
14 Teplota chladicí kapaliny (nedostatečné napětí signálu)
15 Teplota chladicí kapaliny (zvýšené napětí signálu)
21 Poloha škrticí klapky (zvýšené napětí signálu)
22 Poloha škrticí klapky (nedostatečné napětí signálu)
23 Teplota nasávaného vzduchu (zvýšené napětí signálu)
24 Absence signálu rychlosti jízdy automobilu
25 Teplota nasávaného vzduchu (nedostatečné napětí signálu)
33 Absolutní tlak (zvýšené napětí signálu)
34 Absolutní tlak (nedostatečné napětí signálu)
35 Odchylka rychlosti otáčení klikové hřídele při volnoběhu
42 Poruchy ovládacích obvodů elektronického zapalování
44 Ochuzená palivová směs
45 Obohacená palivová směs
51 Odchylka cejchování
53 Zvýšené napětí napájecí soustavy
54 Oktanová korekce (zvýšené nebo nedostatečné napětí signálu)
55 Chyba elektronického ovládacího bloku
Čidlo je namontováno zespodu do filtrboxu.
Napsal: čtv črc 07, 2011 10:12
od kunak
děkuji
Napsal: čtv črc 07, 2011 12:35
od kunak
a ještě dotaz. kde to prodavají nějak to nemůžu nikde sehnat
Re:
Napsal: pon lis 14, 2011 07:52
od kunak
zdravím, tak jsem sehnal ty čidla 2, jedno nové a druhé z jezdícího funkčního hranatce, vyměnil jsem to a 10 km v pohodě, kontrolka nesvítí a pak kontrolka ceku zase svítí a jednotka hlásí opět chybu 25 - u obou čidel!!
díky za radu
Luděk Ondrůch píše:kunak píše:prosím o radu kde je cidlo na kod 25 nebo spis co to je? sice mam stazeny chybovy hlasky z fora ale vubec netusim kde to je, je to jedina chyba kterou mi jednotka hlasi. diky za rady
DIAGNOSTICKÉ KODY ELEKTRONICKÉHO OVLÁDACÍHO BLOKU:
13 Absence signálu snímače koncentrace kyslíku
14 Teplota chladicí kapaliny (nedostatečné napětí signálu)
15 Teplota chladicí kapaliny (zvýšené napětí signálu)
21 Poloha škrticí klapky (zvýšené napětí signálu)
22 Poloha škrticí klapky (nedostatečné napětí signálu)
23 Teplota nasávaného vzduchu (zvýšené napětí signálu)
24 Absence signálu rychlosti jízdy automobilu
25 Teplota nasávaného vzduchu (nedostatečné napětí signálu)
33 Absolutní tlak (zvýšené napětí signálu)
34 Absolutní tlak (nedostatečné napětí signálu)
35 Odchylka rychlosti otáčení klikové hřídele při volnoběhu
42 Poruchy ovládacích obvodů elektronického zapalování
44 Ochuzená palivová směs
45 Obohacená palivová směs
51 Odchylka cejchování
53 Zvýšené napětí napájecí soustavy
54 Oktanová korekce (zvýšené nebo nedostatečné napětí signálu)
55 Chyba elektronického ovládacího bloku
Čidlo je namontováno zespodu do filtrboxu.
Re: Re:
Napsal: pon lis 14, 2011 08:33
od Petr HC
kunak píše:zdravím, tak jsem sehnal ty čidla 2, jedno nové a druhé z jezdícího funkčního hranatce, vyměnil jsem to a 10 km v pohodě, kontrolka nesvítí a pak kontrolka ceku zase svítí a jednotka hlásí opět chybu 25 - u obou čidel!!
díky za radu....
A nemáš náhodou přepnuto ZDE v létě na zimní provoz, nabo obráceně v zimě na léto ?
Ale nejsem si jistý, jestli tam u stříkaček ta klapka je - ŘJ by to měla uregulovat.
Re: Check engine
Napsal: pon lis 14, 2011 09:11
od ger007
tam je termo klapka ta by si to mala ovladat sama
Re: Re:
Napsal: pon lis 14, 2011 09:30
od kunak
tam je vnitrek vylomen - zadna klapka
Petr HC píše:kunak píše:zdravím, tak jsem sehnal ty čidla 2, jedno nové a druhé z jezdícího funkčního hranatce, vyměnil jsem to a 10 km v pohodě, kontrolka nesvítí a pak kontrolka ceku zase svítí a jednotka hlásí opět chybu 25 - u obou čidel!!
díky za radu....
A nemáš náhodou přepnuto ZDE v létě na zimní provoz, nabo obráceně v zimě na léto ?
Ale nejsem si jistý, jestli tam u stříkaček ta klapka je - ŘJ by to měla uregulovat.
Re: Check engine
Napsal: pon lis 14, 2011 09:50
od Petr HC
ger007 píše:tam je termo klapka ta by si to mala ovladat sama
Pokud platí toto, tak termoklapka dohání to , co ŘJ neureguluje a pak je vysoce pravděpodobné, že chybějící termoklapka je příčinou závady. Samozřejmě tam pak musí být i (nezakreslené) potrubí pro horký vzduch od výfukových svodů.
Re: Check engine
Napsal: pon lis 14, 2011 09:52
od ger007
tam to ma este jeden privod od spodu (nezakresleny) ale teraz si nevybavujem ci do toho lezu neake kable, idem to skontrolovat a dodam foto
Re: Check engine
Napsal: pon lis 14, 2011 10:01
od dvk
Ta hadice "zespodu", co vede teplý vzduch z krytu výfukových parohů, na to nemá vliv. Asi rok jsem jezdil bez ní a žádnou chybu to nehlásilo. To by ale ukazovalo i na to, že termoklapka na to taky vliv nemá - mě vlastně nasávala stále studený vzduch.
Re: Check engine
Napsal: pon lis 14, 2011 10:08
od ger007
hadica na to vlyv nema bez tej jazdim aj ja, ako vies ze ti nasavala iba studeny vzduch ?? ved tam je bimetalicky pasik a on sa prehne podla teploty a prepne aj ta klapka a stade nasava, z toho spodneho vyduchu nasaje predsalen teplejsi vzduch jak z predu od toho natrubku za baterkou
Re: Check engine
Napsal: pon lis 14, 2011 10:17
od dvk
No nevím, možná tím spodním vývodem se nasaje vzduch o stupínek teplější, ale skoro bych řekl že ani ne, když jedeš a fouká tam všude studený vzduch. No to je jednoduchá pomoc - doplnit nebo zkontrolovat tu spodní hadici a zacpat přední nasávací otvor. Pokud CHE bude stále hlásit chybu, termoklapkou to zřejmě není. Nebo si sehnat funkční termoklapku
Re: Check engine
Napsal: pon lis 14, 2011 10:43
od ger007
nevim ci by nebolo rozumne tam tu hadicu na zimu dat
Re: Check engine
Napsal: pon lis 14, 2011 10:45
od Luděk Musil
Do tý termoklapky Vám vnesu jasno: vliv na C-E to nemá.
Já jsem tu spodní hadici zahodil už před 3 lety, trubici z boku tam už nemám aspoň 2 leta ... A C-E "mlčí" - tedy nesvítí a při dekódování chyb z ŘJ to nic nehlásí. L.