Stránka 3 z 60
Napsal: sob říj 17, 2009 15:18
od peet2101
To nic já na výpary jezdím furt
asi díky tomu mám spotřebu 7.5l
Napsal: sob říj 17, 2009 15:36
od Hurikán
Cooper píše:Cory píše:Cooper píše:42 lirů.
ved to je objem kombíkovej nadrze,nie?
Kombik má 47 ne?
Kombík má objem nádrže 44 litrů.
Dobře se to pamatuje, neboť je na budíku 0 - 1/2 - 4/4, čili ty 4/4 lze brát i jako 44 l.
A to, kde je rafička, není zcela směroplatné.
Záleží na tom, jak se sejde plovák s přístrojem. Většinou je ale fyzická nula v nádrži těsně pod ryskou 0 na budíku. Max o tloušťku ručičky. Mám to vypozorované ze 4 různých aut.
Napsal: sob říj 17, 2009 16:00
od Cooper
No, ale zkouše to nebudu kam až to dojede
Napsal: sob říj 17, 2009 16:32
od Hurikán
Bez kanystru to fakt nedoporučuju. Já to zkusil a nedojel.
Napsal: sob říj 17, 2009 16:34
od peet2101
Tak u mě se 5l hřeje pořád v kufru, ale u kombajna by to asitrochu smrdělo
.
Napsal: sob říj 17, 2009 18:26
od Ivo
Ono taky záleří na tom, jak do plna se nádrž tankuje. Objem nádrže výrobce asi neudává až po nalívací hrdlo. A pokud to tankuješ až po klapku, tak se ti tam vleze vždycky víc, než podle výrobce.
Napsal: sob říj 17, 2009 19:36
od Cooper
Jo jo, tankuju dokaď se ta pistol nezadusí, povytáhnu a zase.....ale pochybuju že to udělá třeba 2 litry....
No, oprava zvětralého laku u pravého blinkru v blatníku byla neúspěšná, obroušení, odrezení a 25 let stará olověná barva to nezvládla. Dneska jsem na to koukal a už zase rez přes barvu vystupuje. Takže repete....
Napsal: sob říj 17, 2009 19:58
od Maysner
tak nepochybuj. u kombika to udela dost. bude to vic jak dva litry
Napsal: ned říj 18, 2009 09:44
od Cooper
Hele, co může pískat v motoru a klíňák to není? Jak se jede tak to slyšet není, ale jak se zastaví a stojí to na volnobhěh tak to slyšet je......Se bojím aby se něco neodrovnalo....
Napsal: ned říj 18, 2009 10:07
od Hurikán
Zkus to pískání blíž popsat. Tedy odkud nejvíc vychází, jestli se mění (aspoň trochu) s otáčkama, atd. Možností může být víc. Může to dělat např. alternátor, vodní pumpa. To poznáš tak, že sundáš klíňák a nastartuješ (stačí na chvíli - nic se nestane). Pokud nic pískat nebude, je jasné, že je to něco z toho. Pak taky může pískat vzduch, pokud je někde přisáván nějakou netěsností.
Napsal: ned říj 18, 2009 10:17
od Cooper
Právě já bych to tipnul na nějáké mechanické pískání než na vzduch.....Možná ta vodní pumpa.....
Napsal: ned říj 18, 2009 10:25
od Ivo
Nejvjetší chyba u tvojeho auta je ta, že tam nemáš rádio a potom slyšíš i to, co bys normálně neslyšel
. Ale na druhou stranu je pravda, že když si odemě minule odjížděl, tak se si zvuk motoru taky moc nelíbil.
Každopádně bych to nejdřív zkusil bez toho řemenu, ale nevím, jestli kvůli tomu nebudeš muset sundat i snímač otáček na klice.
Napsal: ned říj 18, 2009 10:28
od Hurikán
No a mění se to pískání se změnou otáček?
Nerad bych Tě deprimoval, ale já se kdysi ještě u bílé pětky pokoušel taky zbavit pískání (spíš vytí
) a bezúspěšně. Vyměnil jsem vodní pumpu, alternátor, rozdělovač, napínací kladku řemenu, všechny ložiska v motoru a vylo to furt.
Napsal: ned říj 18, 2009 10:45
od Cooper
Hurikán píše:No a mění se to pískání se změnou otáček?
No to právě nevím, protože když jde motor do otáček tak už to slyšet není
Napsal: ned říj 18, 2009 11:49
od Kalasnikov
xx