Stránka 3 z 4
Napsal: pát říj 09, 2009 19:48
od Maysner
saci potrubi se musi poridit i s karburatorama, nebo vyrobit
rozdelovac tam jde naprasit ze samary ne? nebo tam neni dira po nem jen zaslepena jako u klasiky?
Napsal: pát říj 09, 2009 19:56
od zelvotron
Motor 2112 je od začátku konstruovanej pro vstřikování, to znamená například díry pro vstřiky přímo v hlavě, což zaslepit je by bylo asi to nejmenší. Vačková hřídel na druhý straně hlavy ven nevychází, nějaká rádoby záslepka tam možná asi je, ale rozhodně není historicky po rozdělovači, ten se tam nikdy nedával, takže těžko říct jak by tam šel. Vačka na sobě taky nemá žádný osazení nebo unašeč pro rozdělovač. Neříkám, že by to nešlo, ale že to nebude žádná sranda a rozhodně nepoměrně složitější než zapojit zpátky původní stříkačku.
Napsal: pát říj 09, 2009 21:25
od rosta
Napsal: sob říj 10, 2009 14:16
od Flipper Tom
prdlajz tuzink, bude to vypadat jako baltik zatímco takhle to vypadá zezadu jako favorit
a když to nerozsvítím tak o tom vůbec nebudeš vědět že to tam je
a mimochodem před 20 lety to měly některý americký fordy v serii
Napsal: ned říj 11, 2009 08:05
od Majo
Napsal: ned říj 11, 2009 10:09
od Flipper Tom
Majo: řekni to DaNNymu
já na samaru ještě nešáhl
Napsal: ned říj 11, 2009 12:20
od DaNNy
Mě to říkat nemusíš... Já to auto přes rok nevlastním
... Jen mě zajímá ta SPZ-jsi se byl registrovat až v Příbrami?
Napsal: ned říj 11, 2009 12:39
od Majo
ja som to auto videl nazivo, ked s nim jazdil este DaNNy a toto je zjavne nieco ine
Ale aspon moja Samara nevyzera az tolko ako Favorit
Napsal: ned říj 11, 2009 16:37
od Flipper Tom
danny: to jsou značky z 2112 kuli převážení od ondry (2112 je to totiž taky stříbrná a má technickou)
Napsal: ned říj 11, 2009 21:15
od Maysner
ten predni naraznik by chtel zkratit nebo dat jinej.
Napsal: ned říj 11, 2009 21:30
od rosta
Maysner píše:ten predni naraznik by chtel zkratit nebo dat jinej.
jo hranatej -tohle se k tomu jaksi moc nehodí
Napsal: pon říj 12, 2009 09:35
od Majo
vidim, ze nie som jediny, komu sa ta uprava naraznika zdala ako velky krok spat
Napsal: úte říj 13, 2009 19:46
od tavri
Mně se líbí jen interiér a exteriér bych normalizoval, určitě plasticky nesnižoval průjezdnost terénem viz nízký nárazník spojlery a prahy
žlutá zimnice
Napsal: ned lis 01, 2009 16:10
od Flipper Tom
tenhle příspěvek sem nepatří ale nevim kam jinam s nim.
Takže v čera jsem vytáhl "žlutou zimnici" do sosnový na šotolinu, kde jsem kamrádovi s imprezou nadělil hezký půl kola na kolo a pak jsem si dal malou eRZetu po lese.bohužel cestou domů se mi odporoučel kloub poloosy, takže zdechlá zimnice bude potřebovat odtáhnout do servisu, a já jsem bez auta, neboť Danny na normální silnice tahat nehodlám.
RZ na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=9ZDzla_JpKk
Napsal: sob lis 07, 2009 18:03
od Flipper Tom
myšlenka !!! nešel by rozdělovač (vyhození ECU a vštřiků a nahrazení dvojitým karburátorem) nacpat k rozvo'dáku ? tam se to přeci točí uplně stejně ?