Spooneerovo auto
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
- Bydliště: Malátova 7, Jihlava
Zdravím,
jsem čerstvě po emisích, takže se podělím o své skušenosti. První měření - 11% nespáleného balastu. Solex s označením 21051-107010 se uchcával. Přímo na emisce v JAO kde jsem se s pomocí člověka, který žigula umí seřídit snažil laborovat, čím to je, jsem skoušel jak odpojit hadici odvětrání, tak sundat dekl filtru - nepomohlo ani jedno, rozdíl v emisích nebyl vůbec žádný. Následovala tedy instalace starého přetěsněného Webera z 2101. Ten nedržel volnoběh. Emise mi nakonec jeden dobrý člověk natočil obě dvě na LPG, jenže mi to nedalo.
Webera jsem vytáhl, opět protáhl kanálky a elhle - moje neznalost dvoukomorových čtyřtaktních (resp. pro čtyřtakty určených) karburátorů se projevila naplno. Nevím, k čemu přesně slouží ty trysky na bocích karbece, nicméně tam jedna nebyla... a zrovna ta na straně první komory, tak jsem ji vzal z druhé a místo po ní zaslepil šroubem. A ejhle - motor šlape jak hodinky.
V tématu LPG se kdosi zmínil, že je třeba projíždět občas plyňáka na benzín - svatá pravda, Na solexu bylo totálně popraskané těsnéní a gumičky okolo různých šroubů a trysek sežrané napadrť - takže bez benzínu to asi nepůjde.
A poslední věci:
- Přemýšlím, jestli milého Solexe umístit do nejbližší nádoby na popel a zavřít za ním víko, nebo jej někomu darovat na ND, takže z okolí Jihlavy nebo Vysočiny...(daruji za 1 ks pivo lahvové)...
- Pokud by někdo chtěl vědět, kde na Vysočině to ještě takhle jde tak na SZ a já nikomu nic neříkal...
- Zbytkový vypařený olej může dle mého názoru tak maximálně namazat klapky karburátoru a sedla ventilů, než dojde k zapálení tak možná svršek spalovacího prostoru, jenže pochybuju, že by se tam dostal v nějak extremní koncentraci tak jako u dvoutaktu, když ho většinu zachytí vzduchový filtr a ve výsledném palivu se už nemá možnost projevit.
jsem čerstvě po emisích, takže se podělím o své skušenosti. První měření - 11% nespáleného balastu. Solex s označením 21051-107010 se uchcával. Přímo na emisce v JAO kde jsem se s pomocí člověka, který žigula umí seřídit snažil laborovat, čím to je, jsem skoušel jak odpojit hadici odvětrání, tak sundat dekl filtru - nepomohlo ani jedno, rozdíl v emisích nebyl vůbec žádný. Následovala tedy instalace starého přetěsněného Webera z 2101. Ten nedržel volnoběh. Emise mi nakonec jeden dobrý člověk natočil obě dvě na LPG, jenže mi to nedalo.
Webera jsem vytáhl, opět protáhl kanálky a elhle - moje neznalost dvoukomorových čtyřtaktních (resp. pro čtyřtakty určených) karburátorů se projevila naplno. Nevím, k čemu přesně slouží ty trysky na bocích karbece, nicméně tam jedna nebyla... a zrovna ta na straně první komory, tak jsem ji vzal z druhé a místo po ní zaslepil šroubem. A ejhle - motor šlape jak hodinky.
V tématu LPG se kdosi zmínil, že je třeba projíždět občas plyňáka na benzín - svatá pravda, Na solexu bylo totálně popraskané těsnéní a gumičky okolo různých šroubů a trysek sežrané napadrť - takže bez benzínu to asi nepůjde.
A poslední věci:
- Přemýšlím, jestli milého Solexe umístit do nejbližší nádoby na popel a zavřít za ním víko, nebo jej někomu darovat na ND, takže z okolí Jihlavy nebo Vysočiny...(daruji za 1 ks pivo lahvové)...
- Pokud by někdo chtěl vědět, kde na Vysočině to ještě takhle jde tak na SZ a já nikomu nic neříkal...
- Zbytkový vypařený olej může dle mého názoru tak maximálně namazat klapky karburátoru a sedla ventilů, než dojde k zapálení tak možná svršek spalovacího prostoru, jenže pochybuju, že by se tam dostal v nějak extremní koncentraci tak jako u dvoutaktu, když ho většinu zachytí vzduchový filtr a ve výsledném palivu se už nemá možnost projevit.
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Michal Karásek píše:- Přemýšlím, jestli milého Solexe umístit do nejbližší nádoby na popel a zavřít za ním víko, nebo jej někomu darovat na ND, takže z okolí Jihlavy nebo Vysočiny...(daruji za 1 ks pivo lahvové)...
Pokud o vyhození přemýšlíš opravdu vážně, tak se hlásím. Doufám, že Ti zatím nějak moc nezavazí.
-
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
- Bydliště: Malátova 7, Jihlava
JJ, to jsou ony, tak tam mám jen jednu na hlavní komoře, druhá je zaslepená...
Jinak, Solex mi místo ani chleba nežere, takže není problém ho dát někomu třeba pod stromeček , ale ten karbec, to je zlo...v Jihlavě a okolí na něj neseženu nic a pro plynometa mi přijde zbytečný mít na karburátoru další systémy, které mají tendenci slušně řečeno občas neplnit svoji funkci (nelsušně - srát se)
Jinak, Solex mi místo ani chleba nežere, takže není problém ho dát někomu třeba pod stromeček , ale ten karbec, to je zlo...v Jihlavě a okolí na něj neseženu nic a pro plynometa mi přijde zbytečný mít na karburátoru další systémy, které mají tendenci slušně řečeno občas neplnit svoji funkci (nelsušně - srát se)
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
- spooneer
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned led 20, 2008 22:11
- Bydliště: Sředočeský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Tak emise mam za sebou. Prijel jsem tam hned jsem odpojil tu hadici... Zacal jsem si s tim panem povidat a porad jsem se schvalne neco vyptaval a tata mu jen mezi reci rekl ze by bylo doby kdyby to takhle zustalo ze to takhle jezdi dobre... Zacal merit a potom mi neco ukazal ze pry tohle mam byt takhle a to takhle a ze kdyz mu slibim ze si opravim ten deravy vyfuk tak mi to takhle necha tak jsem mu rekl ze to opravim a emise mam hotovy jen nevim proc rikal ze mam deravej vyfuk, dnes jsem hledal kde by to mohlo byt a nic a auto nejak vyrazne nahlas nevrci tak netusim proc mi rikal ze je deravy.... Technicka asi az v pondeli protoze jsou tam velky pani tak v patek pracujou jen do 12 a to jsem nestihl.... snad s tim projdu, dela tam pan co ma doma 07 a pak nejakyho novejssiho zigula takze ma pro tyto vozy trochu slabost.... Jen mam z toho trochu strach aby se tam neco neukazalo, protoze se zigulem ted moc nejezdim dostal jsem sluzebni tak ted prohanim zancku Peugeot samozrejme dam vedet jak jsem dopadl....
Určitě to poznal podle vysokého obsahu kyslíku při měření. Přečtěte si toto:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11811
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11811
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Můžeš být v klidu. Pokud ve výfuku opravdu není nikde zjevná díra, tak to na STK nikdo řešit nebude. Tam je zajímá hlavně vzhled (nezkorodovanost) výfuku. Netěsnosti atp. jsou v jurisdikci ME.spooneer píše:a myslis ze to na ty technicky pozna??? Auto ma zvuk porad stejny, proto jsem to taky vubec nevedel.....
- spooneer
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned led 20, 2008 22:11
- Bydliště: Sředočeský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Ok. Tak snad prolezu.. Me tam pisou porad ze mam nevyhovujici zadni pera, pritom jsem je predim menil a taky ze mam nevyhovujici(prosezená) predni sedadla a mam tam uplne jine a lepsi nez origo
Jen mam strach jak to brzdi. ,,Já'' si myslim ze to brzdi dobre ale uz sem se takhle jednou seknul, kdyz sem mel pred modrou 03 tu zelenou tak brzdila paradne az sem se divil ale kdyz sem prisel na technickou tak zadek skoro nebrzdil vubec a predek jen na jedny strane vic a na jedny min....(musel sem uplatit). z toho mam asi jedinyho strach. Jinak rezavý to nikde snad neni, svetla sviti(vim na 100% ze mi je sunda dolu ) , výrobní císla sedí, čepy a to ostani bylo meneno cca 2 roky zpet. A nikde nic nebouchá... A rizení měněno letos v duben-květen(čepy+převodka řízení) No uvidim zítra
Jen mam strach jak to brzdi. ,,Já'' si myslim ze to brzdi dobre ale uz sem se takhle jednou seknul, kdyz sem mel pred modrou 03 tu zelenou tak brzdila paradne az sem se divil ale kdyz sem prisel na technickou tak zadek skoro nebrzdil vubec a predek jen na jedny strane vic a na jedny min....(musel sem uplatit). z toho mam asi jedinyho strach. Jinak rezavý to nikde snad neni, svetla sviti(vim na 100% ze mi je sunda dolu ) , výrobní císla sedí, čepy a to ostani bylo meneno cca 2 roky zpet. A nikde nic nebouchá... A rizení měněno letos v duben-květen(čepy+převodka řízení) No uvidim zítra
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 22, 2008 17:46
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- spooneer
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned led 20, 2008 22:11
- Bydliště: Sředočeský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Tak technickou nemam... cepy v pohode, rizeni v pohode, svetla... a tri hruby veci na ktery sem myslel ze se nevyhazuje tak me na ne vyhodil... 1. neblikaly mi blinkry na prednich blatnikach( o tom jsem nevedel) 2. Nebrzdila mi rucni brzda(ona brzdi ale az na konci a to mu nestacilo a kdyz ji pritahnu tak mi to zase pribrzduje pri jizde. A lanko je tam tak rok a pul nove) a za 3. Nesviti mi svetlo na spatecku( o tom vim ale nic s tim neudelam, nebo nevim co s tim. Kdyz sem sehnal 5q tak na ni nebyl nikde te spinac na to svetlo, jako je na 4q, proste sem ho nenasel. On se me ptal jak to ze tam neni a ja taky nevim proste tam nebylo) nevite co s tim???
Do tech papiru mi napsal ze mam jen opravit ty blinkry a to ostatni rikal at si udelam za dyl... Takze zitra nekde koupim novy a musim je vymenit(musi cely novy protoze jsou uplne K.O) a ve CT tam jedu znova...
Do tech papiru mi napsal ze mam jen opravit ty blinkry a to ostatni rikal at si udelam za dyl... Takze zitra nekde koupim novy a musim je vymenit(musi cely novy protoze jsou uplne K.O) a ve CT tam jedu znova...