Stránka 3 z 3
Napsal: pon zář 14, 2009 07:23
od gogo
...gumy, to je hotova alchymia...vseobecne plati, ze najlacnejsie neznamena najlepsie.
clovek sa uci chybami, ja som svoje prve zime gumy riesil protektorom, odvtedy nikdy viac (bolo to v r.1996 cca, mozno odvtedy sa kvalita zlepsila, ale ja tomu uz proste neverim.)...ale to uz je ina tema................
Napsal: čtv zář 17, 2009 19:58
od Svaty
Zdravím Vás vážení,
děkuji Vám za pomoc při řešení mého problému a za VAši ochotu Vám prozradím, čím že to všechno bylo - nemám to na 100% ověřeno, ale zdá se, že problém o kterém jsem tady psal, jsem si udělal sám a byl tak jednoduchej, až jsem se sám za sebe styděl - důvod proč auto chcípalo a nemohlo se rozjet byl ten, že jsem ze vzduchového filtru sundal černou koncovku s klapkou, která přepíná sání studeného a teplého vzduchu. Ne že bych se pokoušel ho tam vrátit, prostě jsem to musel vyřešit složitěji, tedy rozebrat karbec, zjistit, že, tam závada není a až pak si uvědomit tuhle volovinu... Tak ještě jednou dkěuju za ochotu, odměnou Vám může být i smích po přečtení těchto řádků...
Napsal: čtv zář 17, 2009 20:07
od Hurikán
Pokud jsi jen sundal přepínací klapku na teplý/studený vzduch, nemohl jsi jen tímto zásahem způsobit daný problém. Motor musí normálně běžet třeba i úplně bez filterboxu.
Nedrbnuls třeba omylem do drátů nebo hadic ke karburátoru?
Napsal: čtv zář 17, 2009 20:11
od Křečík Barbuška
Tajfune, on má Axtec, neboli hadicovač. Každopádně to, že by za tohle měl zodpovídat násos mi též nesedí.
[ Komentář přidal: Hurikán: čt září 17, 2009 21:22 ]
Jo, mě to potom došlo, tak jsem následně příspěvek upravil.
Napsal: čtv zář 17, 2009 20:21
od Svaty
No, na benzín by měl motor točit dál, ale plyn s tim chcípne... Nechápu proč, asi že je tam pak strašně malý tlakový pnutí a líně to tahá vzduch... Původně jsem myslel, že tím motoru pomůžu, že tak pojede líp, když bude přádně sát, ale bohužel.
Mimochodem - nevíte čistě náhodou jak bez vekých zásahů pomoct motoru a zvýšit výkon ?
Napsal: čtv zář 17, 2009 20:26
od Křečík Barbuška
Hm, ale mám pocit, že to jsi nám neprozradil, že je tam LPG, to je specifické a velice citlivé na stav sání.
Napsal: čtv zář 17, 2009 20:26
od Hurikán
To jsi ale nenapsal, že to na plyn zdechá a na benzín jede. Resp. jede to teď normálně aspoň na benzín? Zdechání na plyn by nepřítomnost části filtrboxu opravdu mohla způsobit. Plyn potřebuje pro správnou funkci menší rozptyly ve velikosti podtlaku. To už ti ale přesněji napíše někdo jiný. Já se sporákem nejezdím.
A výkon můžeš ladit až potom, co ti auto pojede aspoň standartně. Takže nejdřív opravuj a teprve pak upravuj.
Napsal: čtv zář 17, 2009 22:05
od Maysner
ja mam ze sani urezanej vetsi kus, jak byla ta dira bez nasosu a jedzi to na oboje. je to o nastaveni. auto musi behat a polootevrenym sanim na obe paliva
Napsal: pát zář 18, 2009 07:41
od gogo
to sa malo spomenut prve, ze lpg
. mal som hadicovac a tiez to bola alchymia. by som povedal ze az skoro nemozne prisposobit to sanie, aby vyhovovalo dokonale obom pohonom. jeden pohon proste musi ist stranou a druhy si zvolit za dominantny. a podla toho nastavovat. tiez som rezal otvor na sanie, potom som ho pritvaral, vzdy to tahalo inak, za studena, za tepla, za sucha, za vlhka. proste zaklad je 100% motor zostelovany na benzin a potom sa hrat s plynom....tak som to riesil ja, na benzin som len startoval v zime, raz za cas som to v lete prepol na benzin kvoli mazaniu karburatora a hadiciam. bol tam KAT a tiez sa z toho chvilku vzdy spamataval.
co sa tyka zvysenia vykonu: riesil si pohon na lpg ako alternativu kvoli uspore, to je normalne. tak ako vsetci. preto sa uspokoj s tym ze nejazdis jak s turbinou, ale za POLOVICU.
Napsal: pát zář 18, 2009 09:51
od Wolfhunt
Prosim vas, aky je rozdiel medzi AXTEC a "hadicovac"? Hadicovax je Solex alebo uplne nieco ine???
A nesmejte sa mi.
Napsal: pát zář 18, 2009 09:58
od Drobek81
Wolfhunt píše:Prosim vas, aky je rozdiel medzi AXTEC a "hadicovac"? Hadicovax je Solex alebo uplne nieco ine???
A nesmejte sa mi.
neznali nazyvaji system AXTEC hadicovacem...jinak je to to same, proste trochu rizeny karbec no
Napsal: pát zář 18, 2009 09:59
od Cory
no....hadicovac je AXTEC....AXTEC je vlastne systém pripravy zmesi, ktory vyuziva upraveny karburator solex. Potom existuje obycajny karburator Solex (s automatickym alebo mechanickym syticom). Upraveny solex pre system AXTEC a obycajny solex maju rovnaky zaklad, ale ten upraveny ma nejake diery so zavitmi naviac, kde su nasroubovane elmag. ventily atd
Napsal: pát zář 18, 2009 10:57
od Wolfhunt
Vdaka! Tak uz viem, co mam