Stránka 3 z 13
Napsal: pon led 12, 2009 12:39
od plavec
Jan Vašák píše:Humpolec (myslím že už tam servis není) Zvláštní zvuk z výfuku- na auto se ani nepodíval ze spoda, jen poslechl a hurá že bude objednávat. Vlezl jsem pod to doma sám a byla jen nedotažená lambda.
Ještě tam ten vrakáč myslím je.Byl jsem tam loni napodzim.A přístup jak píšeš, katastrofa: Diagnostiku nemají, musí si jí prý půjčit, takže sem se měl objednat předem.Skladem má snad jen žárovky.A desítku nikdy neprodali.Vystavený auto žádný, a LadaServisem je prý proto, že to kluka baví se hrabat ve starých žigulech, ale těm našem nerozumí. Bylo mi řečeno: "Noo, víte co?Zkuste radši Sadskou." Tak jsem odvětil : " A co Meškan v Třeboni? " On: "Hmm, ten je ještě horší jak my"
Tak jsem se rozesmál, poklonil a odjel.
Jan Vašák píše:Další servis blízko Tábora
Jestli to byl Kroc, tak tam ani nemá cenu stavět, radši běhají hodinu kolem auta a špekulujou než aby si nechali vysvětlit, že větrák na sahaře spíná ŘJ.Dokonce to odvezli i k elektrikáři a ten byl taky na větvi
Mělník jsem nikdy nenavštívil, takže nevím, ale moc příjemný jednání tam prý nemají,aspoň co jsem slyšel od jiných ladistů.
servis
Napsal: pon led 12, 2009 12:48
od Jan Vašák
Blízko Tábora byl právě ten v Třeboni. Přístup na Mělníku se sice někdy zdá "zajímavý", ale opravdu to umí- aby né.
Napsal: pon led 12, 2009 15:24
od Saša
Jan Vašák píše:netěsnost výfuku mezi katalyzátorem a prostředkem neřešili dotažením, ale taktéž silikonem (asi ho mají nějak moc rádi, tohle aspoň nebyl ten tavný), v KAT je teplo, tak se vyhřál
Pozor na silikon pokud se jeho výpary(po dobu schnutí) dostanou do sání nebo výfuku spolehlivě zničí lambda sondu .
Napsal: pon led 12, 2009 15:26
od Jan Vašák
Oni to asi nevěděli. Proto nadávám na některé servisy. Ale třeba jsem na ně měl jen smůlu.
Napsal: ned led 18, 2009 19:15
od plavec
SNad to můžu prozradit, zjistili jsme že byl problém v zapalovacím bloku.Takže Koněvka je zase o jeden chudší a o necelých 6tisíc bohatší
Tak co jak to jezdí s novým zapalovacím blokem?Jistě to bude nesrovnatelná jízda, lada si konečně vzpoměla na slušné vychování, že?
Napsal: pon led 19, 2009 09:17
od Jan Vašák
Ano. Jezdí opravdu jako za mlada. Plyn bude chtít ještě seřídit, zatím byl seřízen jen s tím špatným, ale i tak včera jízda z Kralup na Tábor s velkou naloženou károu proběhla na plyn v pohodě.
Napsal: pát úno 13, 2009 14:45
od plavec
Už jsi se hrabal v tom vadným zapalovacím bloku?
Napsal: čtv úno 19, 2009 11:29
od DJW
No Lada je zdá sa prudko inteligentné auto. Po kúpe som si všimol že trhá v nízkych otáčkach.. Včera po 300km súvislej pokojnej jazde som si všimol, že závada sa zázračne odstránila.
Myslím že počkám aj s výmenou oleja - kým sa vyparí sám
Napsal: čtv úno 19, 2009 11:40
od Saša
DJW píše:Po kúpe som si všimol že trhá v nízkych otáčkach.. Včera po 300km súvislej pokojnej jazde som si všimol, že závada sa zázračne odstránila.
Ono to nemusí bejt až tak zázračné . Pokud je někde trochu porušená izolace na VN částevh může vlivem vzdušné vlhkosti nastat problém , který se po ohřátí a uplném vyschnutí vyřeší sám . Porušená izolace na zapalovacím bloku se tu již spomínala .
Napsal: čtv úno 19, 2009 12:06
od plavec
Saša píše:Pokud je někde trochu porušená izolace na VN částevh může vlivem vzdušné vlhkosti nastat problém , který se po ohřátí a uplném vyschnutí vyřeší sám
Co je dobrý použít jako opravu porušený izolace?Kdesi jsem četl, že bezbarvý lak na nehty.
Napsal: pon úno 23, 2009 09:57
od plavec
Tak mi pan kolega Saša poradil že ty trhlinky, který můžou být na bloku v blízkosti VN kabelů se dají dobře opravit .Dobré je to tavné lepidlo . před použitím prasklinky ještě proškrábnout a pořádně vysušit třeba v troubě na70°C klidně hoďku .
Díky za tip Sašo, málem jsem zapoměl ten návod tady vystavit.
Dotaz..
Napsal: stř bře 18, 2009 21:04
od žež
Má 8v stejnej zapalovací blok jak 16v? jaká je asi cena?
Re: Dotaz..
Napsal: čtv bře 19, 2009 00:31
od plavec
žež píše:Má 8v stejnej zapalovací blok jak 16v? jaká je asi cena?
Ano blok je stejný. cena šla dolů. Jestli si dobře pamatuju, tak cca 5 tisíc. Původně byl skoro za deset.
Napsal: čtv dub 23, 2009 17:27
od DJW
Takže záhada potrhávania v nízkych otáčkach vyriešená. Po dlhom štúdiu všetkých možných informácii som dospel k tomuto:
1. premyl som váhu vzduchu podľa manuálu o tému ďalej
2. skontroloval vysokonapäťové káble a sviečky
- auto potrhávalo ďalej, no len v nízkych otáčkach, občas pri malom plyne bez pohybu akcelerátou samo spadlo z otáčiek a zas po sekunde naskočilo. Vo vyšších otáčkach bez problému. Uvažoval som teda: škrtiaca klapka poväčšine sa otvára v prvej tretine dráhy..
3. tipol som čidlo polohy škrtiacej klapky. Výmena... A autíčko chodí ako s medom..
Ale sa teším..
Napsal: pát dub 24, 2009 21:03
od rudo.
Čidlo škrtiacej klapky je najčastejším problémom elektroniky motora.
Dokonca sa môže stať, že aj úplne nové čidlo je na figu. (Také sa napr. podarilo kúpiť aj mne) Výrobcov je viac. Čidlo úplne nového auta vydrží podľa RU asi 30000km, ale sú prípady, že vydrží aj 200000km.
Váha vzduchu- vysokocitlivá záležitosť, odchádza aj na oveľa renomovanejších značkách ako je Lada.
Tak len nech ti tá Ruská raketa lieta čím dlhšie bez problémov.