Petr HC píše:Každý máme se servisy své zkušenosti. Pro mne jsou hranice vymezeny asi takto: jednička je Sadská, dvojka Mělník, trojka Hradec, čtyřka Česká Skalice, pak ostatní,dále dlouho nic a pak někde v dálce Automonti Pardubice. Neberte to jako reklamu, ale jako subjektivní zhodnocení situace.
S jedničkou souhlasím ale ta dvojka se po letech propadla někam za pětku!!!
Petr HC píše:Možná i proto, že se zde trochu křivdí p. Burianovi. Měl jsem možnost setkat se s ním dvakrát a vždy na mě v prvním momentu zapůsobil jako „drsňák“ , ale po pár větách – asi jsem si „servítky“ také nebral - no problem a pohoda (určitě by to tak v obchodě být nemělo, ale každý jsme nějaký).
Pan Burian byl sice ochotný a po raním telefonátu řekl ať přijedu hned,
ale po příjezdu jsem dostal vynadáno za současného vypisování jakého si přímacího protokolu,
že nepoužívám jeho servisu,
že se nediví, že mi tu ručku (prasklé lanko) nechtějí opravit protože je to blbá práce.
Pak mi řekl, že technik je někde ve městě ať si počkám. Dočkal jsem se cca po45 minutách a to ještě jen díky tomu že jsem tam zevloval a šel tam nějaký člověk v motérkách. Když jsem se jej zeptal zda li mi jde opravit RB tak o ničem nevěděl, naštěstí se poblíž objevil pan B a ten jej zasvětil. Mechanika soudit mohu akorát podle toho jak se cca 3 hodiny snažil vyměnit lana RB. V 11.30 prohlásil že má hlad a šel na cca30min na oběd. Já osobně jsem tam jel po noční, bez snídaně, nemají tam ani blbej kafomat.
Týden po opravě mi začalo téci levé zadní prasátko.
Telefonoval jsem panu B. který mě velice nevybíravým způsobem odmítl s tím že technik dělal pouze ručku a ne prasátko. Ovšem akorát já a mechanik víme jak tam s tím cvičil, ale je možné že je to jen pouhá shoda náhod a opravdu za to nemůže.
Hulvátství a neomalenost pana B, který se neumí ani představit do telefonu přesto že se mu volající představí je neomluvitelná, přeci jen je to vedoucí který komunikuje, asi by jej měla LADA-CS poslat na nějaké školení.