Stránka 3 z 4

Napsal: úte srp 25, 2009 05:15
od Maysner
jestli je u icka ventil nevim. vstrikovac jsem nijak nerozrezaval abych to zjistil. mel jsem ho uplne rozebranej. tam to beha porad dokola. jen si z toho odebira vstrikovaci tryska

Napsal: úte srp 25, 2009 05:58
od Drobek81
Maysner píše:jestli je u icka ventil nevim. vstrikovac jsem nijak nerozrezaval abych to zjistil. mel jsem ho uplne rozebranej. tam to beha porad dokola. jen si z toho odebira vstrikovaci tryska
Vzdyt ventil je takovej bazmek co je pred vstrikovacem, vypada to jako plechovej vylisek valcoviteho odskoceneho tvaru, uvnitr je mmj pruzina a ta pritlaci ventil, cimz se nastavi pretlak. Do sroubku samozrejme nedrbat, ono je to zjevne nachylne na tlak. Pochybuji, ze by to slo pouzit solo pred karbec, je to soucast vstrikovace :wink:
Ale u Solexu (Axtec) je trebas vracecka standartne, mozna je tam nejaky ventil - ale co ja vim, tak je tam jeden natrubek rozdvojeny, tak tezko rict

Napsal: úte srp 25, 2009 06:19
od Cory
Drobek81 píše:Ale u Solexu (Axtec) je trebas vracecka standartne, mozna je tam nejaky ventil
Mal by tam byt spatny ventil na vracacke.

Napsal: úte srp 25, 2009 11:20
od Saša
Z íčka tam redukční ventil nelze použít . Jednak je stavěn na daleko vyšší tlak (cca 10x) a navíc je součástí držáku vstřikovače .
Nápad s ventilem ve vracečce není špatný ale jednodušší je do vracečky (hadičky) vmáčknout nějakou starou trysku která omezí průtok .

Napsal: úte srp 25, 2009 12:27
od Luděk Ondrůch
A co použít na vracečku elmag. ventil a připojit ho paralelně k elmag. ventilu plynu ( pojedu na plyn, bude otevřený ventil vracečky a zavřený ventil benzínu, přepnu na benzín otevře se ventil benzínu a zavře ventil vracečky).

Napsal: úte srp 25, 2009 18:35
od Maysner
na to by se dal pouzit druhej ventil, co se dava na benzinovou hadici pri montazi lpg

Napsal: úte srp 25, 2009 20:42
od wiku
To vůbec není špatný nápad s tím el.mag ventilem. Jednoduché a funkční.

Napsal: stř srp 26, 2009 07:25
od Jan Vaníček
S Ladou 1600 jsem jezdil téměř každodenně na LPG od 1995 do 2007, nyní již jen sporadicky. Za celou dobu jsem benzín z nádrže spíš jenom vyjížděl před STK a EM aby se koupil čerství. Na LPG jezdí subjektivně lépe než na benzín, kromě vyšších otáček nad 4000, spotřeba byla vždy mezi 10-11L LPG a na benzín jsem startoval pouze při teplotách pod -20°C (jsem z hor, tak v zimě je to tu dost často). Za celou dobu a nájezdu ca 150tis jsem měnil 1x preventivně membránu v reduktoru, 1x filtr LPG,1x nádrž kvůli životnosti, pravidelně olej+filtr á 10tis, svíčky á 15 tis, po experimentech nejlepší asi ty standardní, 1x hadici benzinu v motoru, spíše preventivně a 1x membránu v pumpě. Karburátor jsem 1x za rok rozdělal, vymyl, namazal pohyblivé části. Nic jiného tam na poškození asi není. Nevím proč vymýšlet další ventily a vracečky? Stav motoru odpovídá celkovému nájezdu asi 190tis, EM prošely teď v létě bez potíží, nicméně až bude celková GO auta, dostane i výbrus motoru.

Napsal: sob srp 29, 2009 11:36
od Křečík Barbuška
Nad vracečkou přemýšlím proto, že na můj vkus se poměrně často mění palivové čerpadlo v "benzínotrysk". Samozřejmě, že na vině jsou zejména kvalitativně nevyhovující membrány a možná též problematicky těsnící ventilky v pumpě. Teď mám zrovna osazenu pumpu co se chová velice sympaticky, zaplavování karburátoru probíhá rychle i po delší jízdě, ale ještě to neokusilo dálnici, kde abych "obstál" ždímu z auta vše, tam se teprve při rozhicovaném motoru ukáže co v čerpadle je. Někdo má prostě štěstí a někdo má na tyto věci smůlu.

Napsal: čtv srp 05, 2010 12:18
od EMI
tak jsem dneska jel tankovat a nenatankoval :cry: čim to může bejt ? pistole nacvaknutá jako vždy, otočim vypínačem na stojanu a při 2 pokusech tam vždy nalezlo jen za 3 Kč a nic :roll: ( u tý pumpy tankuju každej tejden nebo 14 dní a vždy vpoho) že by odešel ten ventil proti přeplnění nádrže? ... joo a plyn byl vyjetej prakticky do mrtě

Napsal: čtv srp 05, 2010 15:32
od Saša
Že zůstal seklý plovák poznáš podle polohy ukazatele množství . Nezavřels omylem ručně nádrž ? Pokud né ručně jí zavři a zas otevři . Nějaká rozumná rána kladivem do nádrže také neuškodí - třeba opravdu vysí plovák , už jsem to viděl .
Mohla ovšem být také závada na tankovacím zařízení (i to že jim došel plyn) , nebo selhal pojištný ventil ve stojanu . Potom ještě můžeš skusit zamáčknout kuličku v tankovacím hrdle jestli není seklá POZOR vystříkne trocha kapalného LPG ! Nekouřit ... a venku . Jde to trošku ztuha díky tlaku za kuličkou . Chce to do ní přes něco klepnout .

Napsal: čtv srp 05, 2010 16:56
od EMI
seklý plovák = krajní polohy ručičky (min/max) jestli to dobře chápu. Tak tady problem asi nebude. už byla i níž. (odhadem je tam LPG ještě cca na 40-50 km)
Saša píše:Nezavřels omylem ručně nádrž ? Pokud né ručně jí zavři a zas otevři
obávam se, že to u mýho typu ani nemůže bejt možný. Pro výstup z nádrže do motoru tam šroubovací ruční uzávěr je, ale pro tankovací vstupní tam neni (resp. já ho nenašel :lol: )

chyba pumpy se dá vyloučit. pán přede mnou natankoval normálně a paní na pumpu jsem se šel ještě extra zeptat, jestli jim nedošel plyn :D
Saša píše:Potom ještě můžeš skusit zamáčknout kuličku v tankovacím hrdle jestli není seklá
to jsem zkusil hned po příjezdu domů. zmáčknul jsem jí normálně rukou přes šroubovák. syčí to, fouká to, smrdí to, studí to - plyn tam je :mrgreen:

no zejtra zkusim pokus číslo dvě a uvidim ...

Napsal: čtv srp 05, 2010 17:28
od Laďuša
To máš z toho, že netankuješ ten jedinej správnej, nejlepší z nejlepších ;)
Obrázek

Napsal: čtv srp 05, 2010 20:55
od plavec
Saša píše:Mohla ovšem být také závada na tankovacím zařízení (i to že jim došel plyn

V letních horkých dnech za poledne někdy je problém načepovat.Do nádrže u benzínky pere sluníčko... A tudíž se v tom jejich systému nějak rozpíná ten plyn, vznikaj vzduchový bubliny,(aspoň tak nějak mě to popisovali pumpaři plynu) takže při čepování člověk nasadí pistol do hrdla v autě a pustí stojan a ejhle čerpadlo jim běží "naprázdno" a ne a ne "se chytit" Ale v zimě tenhle problém se nikdy nestane.

benzím/lpg

Napsal: ned srp 22, 2010 19:42
od amiricas
Mám dotaz,jsem nejspíš nováček, ale teď na léto když se oteplilo jsem si musel zvíšit volnoběh, ale od té doby mi zvuk motoru dělá takové skoky co jsou slišet na chodu motoru řekl bych obdélníkového průběku __--__--__--__ je to slyšet snad jen z venku( zevnitř jsem to nepostřehl) a docela mě to znepokojuje. Díky za rady.