Stránka 3 z 4

Napsal: pát srp 07, 2009 09:20
od Saša
Marosqo píše:kamarat dal na Golfa 1 ,nove kotuce+dosky, siel po dvore max 10 metrov ,zabrzdil a bum baaac ...asi nejaky vadny kus alebo nieco ,ale odvtedy sa ATE bojim ...stat sa to niekde pri vyssej rychlosti tak neviem co by bolo ...
Nebylo to spíš zatuhlým posuvem plovoucích třmenů brzd . V golfu je určitě jeden váleček a když se neposouvá třmen tak to na kotouč tlačí z jedné strany a může ho to ulomit .
Nejlépe mi brzdí 06ka . Tam jsou brzdy excelentní a mají hodně malou ovládací sílu na pedál . Ani při ostřejším brždění třeba ze stovky prakticky nemusím držet volant a auto nemá tendenci někam táhnout , což se nedalo říct o mých předešlých vozech .

Napsal: pát srp 07, 2009 09:52
od Roman
Tema sa vola "lepsi brzdy na zigula", tak teda:
predne
http://www.myautotun.ru/tuning/tuning-v ... a_313.html
neviem presne z akeho auta to pouzil, v texte sa spomina nejaky IŽ ODA, ale mohlo by to posluzit na inspiraciu.
zadne
http://www.myautotun.ru/tuning/tuning-v ... a_275.html

Napsal: pát srp 07, 2009 11:32
od Marosqo
čmelák píše:jake bum bac?

ja predavam hlavne ATE a ate nemoze byt sracka si uvedom co vyhlasujes ked to ide do prvovyroby tak co myslis
Doteraz to mali kamarati , nebol problem ,chcel som to aj ja na svoje BMW ...dokial sa nestalo toto ,jedine chyba vo vyrobe, nevim si to vysvetlit ,odvtedy sa ich bojim
Sasa ,ale to by sa nestalo rozbehnutim po dvore a zabrzdenim na mozno 10 metrov to by mal ten kotuc vydrzat ...

Napsal: pát srp 07, 2009 14:10
od čmelák
ja mam od ate certifikovane brzdove centrum, kde sme specilizovany obchod a servis na ATE robime to hocico tie brzdy a nebol s nimi ziadny ale uplne ziadny problem a to tie brdzy idu aj na INE auta ako nejaky stary golf :)

Napsal: pát srp 07, 2009 16:04
od Marosqo
tieto boli od Stangla a ked sa im to dalo ako reklamacka ,tak aj oni to prvykrat v zivote videli ,ze sa im to nikdy nestalo

Napsal: pát srp 07, 2009 21:04
od Ondra 07
Auto Stangl nikdy vice, kupovl jsem tam gufera na cromu 8V turbo a slecna mi prodala na 16V atmosferu, ja jsem cul pruser, holcina se v tom motala a ten klacek co tam s ni byl, misto aby ji pomohl, paril karty na pocalu, idiot. To mi mohli rovnou nasr..t do dlani. I kdyby to byl jediny debil z firmy uz k nim nepachnu.

Ty kotouce ujely na aute 10m? Co je t na nich za pripaleny nebo pridreny bordel? Koho to napadlo nove brzdy testovat na dvore tim ze to rozjedu zaslapnu jak zvire? Novy motor taky vytocis pri prvnim startu na 10 000ot. esi tahne? Auto chce svoje, nemate moc horke zavodnicke krve? :lol: Ze by se ATE kotouce utrhly takhle najednou oba? To se mi nezda, ale novy brzdy se musi zajet jako novy motor, zadne hop na kravu a je tele... :roll: No a jestli jste si to montovali sami tak bud rad ze ti to vzaly na reklamaci. Obycejne kdyz prineses nejky zku..ny dil tak chcou nejakou zaruku ze to montovali odborne v servisu a neposkodily tak ten dil treba nejakym sprajcem nebo treba prasackym momentem dotazeni.

K tem Tommelovcum a Maysnerovcum, hosi nevim no, myslim ze seriova 1.7i nejezdi 200 podle GPS, tomu fakt neverim, ani z kopce s vetrem v zadech.Podle konfiguratoru vychazi pri ty rychlosti otacky kolem 8500, to omezovac u icka dovoli? Myslim ze ne. 160-170, ano z kopce s vetrem v zadech, bezna cestovni rychlost, neverim. Ja chci aby to jelo za vsech moznych okolnsti aspon 180 bez plnyho plynu, takovy ladamotor neexistuje se spotrebou do 10l/100 v takovem rezimu provozu.

To Jelen: Plny tachac jde vytocit, ale jen z kopca a pak se ta rucucka zasekne takze buh vi kolik jede...

Napsal: pát srp 07, 2009 21:22
od Maysner
na podtlakovy lpg ti omezovac nesahne. nema jak, odpojuje palivovou trysku. dnes jsem s tim jel opet 185 tacho po rovince (pricemz mi v te rychlosti tacho keca 8-10km/h. presazena raficka a nahon k difu. pri 50 tacho jedu 50. 80 tacho 80. pak uz pomalu zacina kecat), otackomer ti ted nevim. myslim ze tam bylo neco kolem 7tis. dif mam 4,1. odeslo mi castecne spi a prestalo ten motor omezovat(mohlo tomu jebnout taky pred srazem). dnes jsem tam dal lehce upravenej weber tak uvidime jak to bude jezdit ted

vytoceny plny tacho je kdyz se ti raficka zasekne o tu tycinku zprava. nikde se nezastavi. me by se nezastavila ani o tycinku. nemam ji tam

Napsal: pát srp 07, 2009 21:29
od Tommel
Ja se nebudu hadat, prostě to tak je kdo tomu nevěři ať nevěři par lidi taky řika, že Priora nejede 190 na 4ku, je to tak neminim se o tom dohadovat kdo nevěři ať mně da na benal a svezu ho 8) 150 u 1,7 je normalni cestovni rychlost, ale vcelku je mně u prdele kdo si co myslí a nebudu se tady dohadovat o picovinach když se tady řeši brzdy :lol:

Napsal: sob srp 08, 2009 11:23
od Marosqo
Odkial si nabral ,ze zabrzdil ako zviera...proste len normalne zbrzdil ,ze ci to brzdi a hopla

Napsal: ned srp 09, 2009 16:19
od martin-21061
jo jasný jako třeba přemejšlíme z kámošem ža tam prdnem motor z lancie integrale hf 1.6 karburátor tomá pomalu 100kw ale pak ty brzdy bychtam musel dát ty origïnál by skápli

Napsal: ned srp 09, 2009 16:20
od martin-21061
to byl jakoby příklad tam máš 160 a je zatáčka

Napsal: ned srp 09, 2009 16:22
od martin-21061
mě ukazuje tachometr dobře a po jižní spojce v praze pomalu 170 a dával jsem si tam bavoráky a to auto má 70tis originál najeto stál 20let v garáži u dědy a pak jsmeho roztahali a dali sport filtr.100% bavlny a lítáto tak a mám tam 4kv a jetam karbec z 07 od výrobce

Napsal: ned srp 09, 2009 16:25
od Cory
A tebe bude pod bydliskom svietit bludistak, ked nepouzijes tlacidlo "upravit" :mrgreen:

Napsal: ned srp 09, 2009 16:28
od Yellow01
martin-21061 píše:jo jasný jako třeba přemejšlíme z kámošem ža tam prdnem motor z lancie integrale hf 1.6 karburátor tomá pomalu 100kw ale pak ty brzdy bychtam musel dát ty origïnál by skápli
Nejsilnější atmosférická šestnáctka od Lancie má 80 kw.

Napsal: ned srp 09, 2009 16:39
od martin-21061
on jí má bournou na zadek a překopanej motor ostrá vačka tam je turbo leštěné svody sání snížená hlava odlehčenej setrvák keramická spojka přetriskovanej karbec. měl to kdysi na brzdách v brně