Stránka 3 z 4

Napsal: stř srp 05, 2009 11:42
od Pája
No nalakovaný to máš, tak už to můžeš s klidem opřít někde o strom...
Jinak k tomu motoru, kontaktuj uživatele Mušketýr, ten má zásoby a jezdí na srazy. Ale do Trnavy nee. Motory vyšších kubatur ale existujou i na Slovensku. Chce to hledat a dát si tady třeba inzerát.

Napsal: stř srp 05, 2009 12:10
od Puhi
1.6 mi núkal Tommel, neviem či ju už z nivy vybral, ale mala by byť na predaj, keď tak s mu ozvi :wink:

Napsal: stř srp 05, 2009 12:45
od Saynerm
Puhi píše:1.6 mi núkal Tommel, neviem či ju už z nivy vybral, ale mala by byť na predaj, keď tak s mu ozvi :wink:
ta 1.6 ma jeste stale stejny bydliste, tedy v nive

Napsal: stř srp 05, 2009 14:01
od Puhi
Saynerm, No ale snáď raz odtiaľ vyleze :roll: :lol:

Napsal: stř srp 05, 2009 18:50
od Grov3
Motor už vyriešený mám, prevŕtame to na 1.6 + nejake tie upravy ale to chce všetko čas. A ešte by som sa chcel opýtať čo je natom pravdy že 1300 ma rovnake vrtanie ako 1600 ? nejak mi to nejde do hlavy :D

Napsal: stř srp 05, 2009 18:58
od Majo2103
Ma rovnaké vrtanie,ale nižší blok t.j. aj zdvih.

Napsal: stř srp 05, 2009 19:31
od Grov3
aha takže by tam pasli piesty z 1600 ? :roll:

Napsal: stř srp 05, 2009 19:35
od Maysner
pisty z 1300 a 1600 maji stejny rozmery. jen pisty na remenovou 1300 coz mas ty, maji vybrani na ventily, coz v retezovym motoru ani 1.3 ani 1.6 nemaji

Napsal: stř srp 05, 2009 19:47
od Jozef Matuška
keď chceš z tej 1,3 urobiť 1,6 stačí vymeniť klukovku z dakej 1,5 a samozrejme kratšie ojnice. na svojej stránke to má pekne pofotené a popísané MYŠO. Nakoniec to tuším ešte prevŕtal a má z toho 1,7.

Napsal: stř srp 05, 2009 20:21
od Grov3
Aha no paráda, tak to už dáko porobím ten motor len to chce čas a hlavne peniaze :roll:

Napsal: stř srp 05, 2009 20:54
od mayo456
ak chces robit motor zaregistruj sa na stranke www.atmag.sk je to stranka At magazinu tam sa zaregistuj a v archive si vyhladaj cislo 10/2006. je tam pisane o biele lade 2104 a vykonom cca 130 koni. Je tam motor 1600 robeny prave z remenovej 1300 aky mas ty. Kluku tam môzes dat kludne aj 1.7 aj tamta to ma tak, piesty trebars z dajakeho Fiatu, ma tam tvrdsie pruziny z nejakeho golfu, metalexacku ostru vacky 2x Weber. vsetko sa docitas tam. Podla mna by bolo jednoduchcie a mozno aj financne menej narocne skusit zohnat nejaku 1.7 pripadne motor 1600 a robit tento.
Co by som ale robil najskôr je podvozok.. pokial chces nieco serioznejsie jazdit tvrdsi podvozok bude nevyhnutny. podla toho na akych tratiach budes auto pouzivat by som volil aj mieru znizenia ale takto to ostat nemôze lebo motor môzes mat silny ale na seriovom podvozku nevyuzijes dostatocne potencial ci uz tej 1300 alebo upravovaneho motora.

Napsal: stř srp 05, 2009 21:22
od Maysner
kliku ma 1500, 1600 i 1700 stejnou

Napsal: stř srp 05, 2009 23:39
od Grov3
Chlapíka z tou 2104 1600 poznám a ten 130 koňový motor už nefunguje,tak tam má teraz sériovú 1.5....Podvozok tiež určite budem robiť, kamarát mi dal typ na predajňu v Salgotariane v madarsku :D že tam maju aj dosť lacné aj dobré podvozky a iné diely na závodenie len teraz nemám peniaze na také veci tak aspoň generálkujem brzdy,nápravy a tak...a chcel by som szím jazdiť zatiaľ slalom niečo amatérske a potom časom preteky do vrchu no a ten motor,spravím to tak že ak nezoženiem tú 1.6 alebo 1.7 prestavám ako som už písal 1.3

Napsal: čtv srp 06, 2009 10:54
od mayo456
kasnu nemas zospodu pohnitu? kasnu potrebujes na take v minimalne 100 % stave.

Napsal: pát srp 07, 2009 00:04
od Grov3
Kasna uš bola vyváraná predtým ako som to kúpil a čo pribudlo to som opravil takže kasňa je v 100 % stave akurát asi ešte bude treba dať dokopy predné veže.