Stránka 3 z 3

Napsal: stř říj 17, 2007 18:23
od Dusan
No ttroska som zle napisal tocil som hodinu mozno a jviac 5500-6000 ot a vydrzal :) Prakticky sa mu nema co stat. Je pravda ze som skontroloval vinutie c idobre drzi aby pri vysich otackach neotrhlo.

Loziska SKF ... a kolko s i tocil ? V tom musel byt nejaky zadrhel.

KEd uz favorit toci 5500 ci kolko, zadne lozisko je take iste ako na lade a vydrzi......

Ozaj uz to budu skoro 2 roky co to beha na mensej remenici :D ma to asi 25tis nabehane :)

Napsal: stř říj 17, 2007 18:34
od Majo
maximalne ci dlhodobo?
maximalne bez par otacok 8000,
dlhodobo vyse 6000(to je tak vyse pol hodiny vkuse vela krat, hold dialnice su sfine na moje kratke prevody)...

tym chcem povedat ze na seriovej remenici v pohode, ja to s tockami prehanam a je normalne ze loziska dlho nevydrzia, len na mensej remenici by vydrzali este menej, teda u mna nic :mrgreen:

Napsal: čtv říj 18, 2007 18:08
od dmatej
skoro 6000 hodinu pokaždý když jedu do práglu :D

Jinak Kalině pohasínají světla taky, a to ještě tak nepříjemně, že na semaforech koukám, jak 2s svítí víc, 2s míň, otáčky motoru jsou stejný.
Laďce světla pohasínají skoro neznatelně a to už nemám božskou Vartu, kterou mi ukradli a přepólovali na felicii.

Napsal: pát říj 19, 2007 12:40
od Vašátor
dmatej píše:Jinak Kalině pohasínají světla taky, a to ještě tak nepříjemně, že na semaforech koukám, jak 2s svítí víc, 2s míň, otáčky motoru jsou stejný.
Skontroluj si napnutí klínového řemenu, může být lehce křivá řemenice a díky málo napnutému klíňáku to dělá toto ... případ bratránkovi 21061.

Napsal: pát říj 19, 2007 20:52
od dmatej
Kdepa ... spíš to vypadá, že je tam dobíjení nějak spínaný.

svetlá trochu inak

Napsal: pát říj 19, 2007 21:49
od dandy
čakal som, či to niekto nenakusne. Môj Nikita odmieta riadne svietiť naraz dialkovými aj stretávacími svetlami. Mám na mysli svetelnú húkačku za jazdy, je jedno či idem na IV. kvalte 65 alebo 95km/h. Veľmi výrazne poklesne sila svetla. Za tmy je to veľmi viditeľné. Skontroloval som všetky ukostrenia a vyzerajú OK. Je to normálne? Ešte som sa s tým nestretol.

Napsal: pát říj 19, 2007 22:26
od Honza 21061
dmatej píše:Kdepa ... spíš to vypadá, že je tam dobíjení nějak spínaný.
Podobné úkazy dělává elektrohydraulický posilovač řízení, ale to při stání na světlech asi nebude Tvůj problém... Viděl bych to na regulátor, nebo na nějakou vadnou diodu v alternátoru.
Mimochodem, pohasínání a opětovné rozsvěcení světel bylo obvyklým projevem Wartburgů s elektronickým regulátorem. Nebylo to diodami, ale zkrátka se takhle choval regulátor- při menší zátěži to bylo v pořádku, ale po rozsvícení světel, nebo jiném zatížení, neudržel napětí klidně na jedné hladině, ale s velkými skoky nahoru a dolů. V podstatě je to správná funkce regulátoru. Velmi rychle vypíná a zase zapíná buzení alternátoru, buď vibrujícím kontaktem (při 2. stupni), nebo to dělá tranzistor- princip je stejný. Ale tak velké skoky to normálně dělat nemá...
Digitální měřák to nepoznal, ale dioda batestu blikala jako zblázněná... U sedana jsem to měl dobré a okem nepostřehnutelné, ale u kombíka to bylo znát i za jízdy na osvětelní přístrojů. Zkušení servisáci říkali, že nemá cenu, abych s tím něco dělal, nebo kupoval nový regulátor, protože za chvíli bych to měl zpátky. S dobíjením problém nebyl, celá elektřina byla 2x lepší, než u žigula, takže jsem se na to vykašlal a jezdil.
Pokud Tobě to na té Kalině nějak nedělá neplechu a nemáš problém s dobíjením, nebo přebíjením, tak bych to asi také nechal plavat. I když můžeš to uplatnit v rámci záruky- schválně, co Ti řeknou...

Re: svetlá trochu inak

Napsal: sob říj 20, 2007 10:51
od Vašátor
dandy píše:čakal som, či to niekto nenakusne. Môj Nikita odmieta riadne svietiť naraz dialkovými aj stretávacími svetlami. Mám na mysli svetelnú húkačku za jazdy, je jedno či idem na IV. kvalte 65 alebo 95km/h. Veľmi výrazne poklesne sila svetla. Za tmy je to veľmi viditeľné. Skontroloval som všetky ukostrenia a vyzerajú OK. Je to normálne? Ešte som sa s tým nestretol.
No normální to určitě není. Na ladátorovi jsem měl zapojená dálková světla tak, aby se potkávací nevypnula a tudíž to svítilo jak těsně před auto, tak i do dálky. Světla svítila normálně, žádné pohasínání jsem nepozoroval. (samozřejmě na neutrál to lehce pohaslo, to ano).

Skontroloval bych, jestli někde není volnější kontakt. Třebas na spínací skříňce, spínači světel, na páčkách u volantu - projít všechny kontakty a kleštěma je přiohnout aby řádně držely. Nejlepším řešením by bylo zapojit světla přes relé, ale to u tvého veterána odpadá, že.

Zrovna včera jsem sousedovi spravoval elektriku na Fiatu Punto. Z ničeho nic mu přestali fungovat světla, stěrače, vyhřívání zadního skla, mlhovka, ventilátor topení. Pojistky v pořádku. Po půl hodině hrabání se v elektrice jsme přišli na uvolněný kontakt u spínačky 8)

Napsal: ned říj 21, 2007 18:36
od dmatej
Ad Kalina - dělá to malinko, na garančkách jsem na to zapomněl, takže jsem tě stejně předběhl ;-) - neřeším to.

Vašátor - jo, to znám, mě jednou na Žigulovi vypadl ze spínačky jeden drát, byl jsem asi 1 km za Planou, v úplný tmě :D . Zhasly komplet všechny světla, jel jsem tak 80 km/h. Ještě že to tam znám z paměti :D

Napsal: ned říj 21, 2007 19:30
od dandy
Díky Vašku, vyskúšam. Všetky spínače sú pôvodné, takže to môže byť správna diagnóza.