Vysokonapěťová soustava

Moderátor: Moderátoři

Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

txx píše:a jak to jede :D
a jak zablokujete odstředivou regulaci aby nešla proti jednotce
Mě to jede stejně, ale to neřešíš. Důležitý je to, že vzhledem k dalším HW úpravám si můžeš předstih modelovat jak chceš a to i za jízdy.
Já to mám zablokovaný tak, že sem vyházel péra a to podle mě stačí, protože jakmile se otočí motor, tak závažíčka vylítnou do polohy max. předstihu. Pro sichr sem je ještě zablokoval přiletovanym plíškem. Ale mám to taky na fávo rozdělovači jako Myšo.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

hm zajimave upravy..akurat ked zablokujete mechanicku regulaciu... tak treba predlzit obvodovu dlzku palca. Na favorite si nie lebo ten je na to prisposobeny ale lada rozdelovac to asi bude potrebovat. ide o to ze palec je v polohe 0 a vy palite 20st pred... a to nemusi byt palec oproti kontaktu na hlave rozdelovaca...
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

No proto je nejlepsi vyhodit celej tendle bazmek a nacpat tam 2 dvojity civky kdyz uz imsoft umi ridit 2 valce nezavisle. Pokud nekdo pouziva k rozhozeni jiskry rozdelovac tak to proste neni cistej bezkontakt.
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Kde by som mohol nájsť nejaké info o imsofte ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

To bys neuhád . Skus Google .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Google som skúšal, ale našlo plno iných veci. Imsoft ako firmu v GB čo sa zaobera PHP, potom niečo o vírusoch apod.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Dusan píše:hm zajimave upravy..akurat ked zablokujete mechanicku regulaciu... tak treba predlzit obvodovu dlzku palca. Na favorite si nie lebo ten je na to prisposobeny ale lada rozdelovac to asi bude potrebovat. ide o to ze palec je v polohe 0 a vy palite 20st pred... a to nemusi byt palec oproti kontaktu na hlave rozdelovaca...
To není tak docela pravda. Sice to mechanicky zablokuješ na max. předstih, ale softwarově to zase zpozdíš, takže to časování vychází stejně jako u mech. regulace.

Jo a jinak http://www.imfsoft.cz/ překvapivě... :lol:
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Croft píše:No proto je nejlepsi vyhodit celej tendle bazmek a nacpat tam 2 dvojity civky kdyz uz imsoft umi ridit 2 valce nezavisle. Pokud nekdo pouziva k rozhozeni jiskry rozdelovac tak to proste neni cistej bezkontakt.
A este lepsie snimac na remenicu. Len neviem, ci snimac z 1,7i by spolupracoval s IMF. Uprava remenice je nutna.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Cory píše:
Croft píše:No proto je nejlepsi vyhodit celej tendle bazmek a nacpat tam 2 dvojity civky kdyz uz imsoft umi ridit 2 valce nezavisle. Pokud nekdo pouziva k rozhozeni jiskry rozdelovac tak to proste neni cistej bezkontakt.
A este lepsie snimac na remenicu. Len neviem, ci snimac z 1,7i by spolupracoval s IMF. Uprava remenice je nutna.
Z toho,co jsem vyčetl, z toho nikdy čistý bezkontakt PRO ČTYŘVÁLEC nebude. Musel by mít totiž vstup nejen pro snimač na klikovce ale i snimač na vačkové hřídeli- t.zv snimač fáze.
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Petr HC píše:Z toho,co jsem vyčetl, z toho nikdy čistý bezkontakt PRO ČTYŘVÁLEC nebude. Musel by mít totiž vstup nejen pro snimač na klikovce ale i snimač na vačkové hřídeli- t.zv snimač fáze.
No ja myslim, ze nie, pretoze iskra ide do obidvoch valcov, kde je piest v HU, naraz. A pokial IMF dokaze cez snimac rozoznat zostupnu a vzostupnu hranu, tak problem by nemal byt. IMF potrebuje vediet, ci je v HU 1. a 4. valec alebo 2. a 3. Podla toho "da iskru" z prvej alebo z druhej cievky (na prvu je napojeny 1. a 4. valec; na druhu cievu 2. a 3. valec)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

Presne tak - to ze tam jde jedna jiskra navic do vyfuku nikoho nezajima - resi se to tak normalne. Cistym bezkontaktem jsem myslel to, ze tam nikde nedochazi k zadnemu mechanickemu prenosu kde by dochazelo ke ztratam nebo nepresnostem doby zazehu - ja mam proste palec urizlej v rozdelovaci hall a 2 dvojity civky - takze pokud se to spravne seridi tak to musi byt absolutne presny a s co mozna nejmensima ztratama.
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Pája píše:
Dusan píše:hm zajimave upravy..akurat ked zablokujete mechanicku regulaciu... tak treba predlzit obvodovu dlzku palca. Na favorite si nie lebo ten je na to prisposobeny ale lada rozdelovac to asi bude potrebovat. ide o to ze palec je v polohe 0 a vy palite 20st pred... a to nemusi byt palec oproti kontaktu na hlave rozdelovaca...
To není tak docela pravda. Sice to mechanicky zablokuješ na max. předstih, ale softwarově to zase zpozdíš, takže to časování vychází stejně jako u mech. regulace.

Ja som nehovoril o predstihu ten je ok ale o vzdialenosti palca od kontaktu veka rozdelovaca...aby iskra nemusela skakat 5mm vo veku ale 2mm palec verzus kontakt
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Ked sme pri tom, splna cidlo z 1,7i podmienku, ze pri prechode z jednej hrany na druhu, zmeni napatie z 0 na 1,5V (resp. z 1,5 na 0V)?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

No ja som si to predstavoval trochu inak. Poradie zapalovania je 1-3-4-2.
- 1.valec je v HU v kompresii. Vzostupna hrana na remenici je oproti snimacu. Pali 1. a 4. valec.

- Remenica sa otoci o 180°. V kompresii je 3. valec. Na remenici je zostupna hrana oproti snimacu, pali 2 a 3. valec

- Remenica sa otoci o dalsich 180° (360). V kompresii je 4.valec. Na remenici je opat vzostupna hrana oproti snimacu, pali zasa 1. a 4. valec.

- Remenica sa otoci o 180° (540). V kompresii je 2. valec. Na remenici je opat zostupna hrana hrana oproti snimacu. Pali 2. a 3. valec.

Pokial som dobre cital o IMF, tak dokaze rozpoznat vzostupnu a zostupnu hranu. Moja pochybnost spociva v tom, ze neviem na 100% co to je, ale predstavujem si to takto:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“