Stránka 3 z 4
Napsal: pon čer 08, 2009 10:33
od Puhi
na 4q môže byť náhon od 3.9 po 4.3
Napsal: pon čer 08, 2009 10:42
od Maysner
v 05 1300 byli jak dify 4,3 tak 4,1. pokud nic nebylo meneny(dif a prevodovka 4q) tak to mas takto od vyroby.
Napsal: pon čer 08, 2009 11:01
od Marek89
Ok, len mi poradí niekto ako vybrať vonku náhon z prevodovky ktorá je v aute ? Vadí mi totiž tunel na vybratie náhonu.
Napsal: pon čer 08, 2009 11:04
od Maysner
pokud jej chces menit musis vymenit i tu cast co je v prevodovce. to se musi sudnat zadni dekl
Napsal: pon čer 08, 2009 11:06
od Saša
Povol zadní příčku (držák) převodovky vykloň jí dolů a popřípadě odpáč do boku .
Napsal: pon čer 08, 2009 11:44
od Marek89
Maysner, ja chcem vymontovať iba to, kde sa pripaja bowden, čiže tu časť čo trčí vonku.
Saša, nestane sa nič keď povolím držiak ? Nezlomí sa alebo nepoškodí sa nič ?
Napsal: pon čer 08, 2009 11:58
od Puhi
Marek89 píše:nestane sa nič keď povolím držiak ? Nezlomí sa alebo nepoškodí sa nič ?
nie
Napsal: pon čer 08, 2009 13:09
od Marek89
Skúsil som povoliť držiak, držiak som povolil úplne, potom aj ten most som povolil skoro celkom, ešte dokonca som dal dole výfuk a ešte som skúšal povoľovať aj to ložisko za tým mostom, len aby ta prevodovka zišla nižšie. Bohužiaľ nezišla tak nižšie, aby som mohol vybrať náhon.
Napsal: pon čer 08, 2009 13:27
od Saša
Převodovka nepude níž drží ji motor opřený o motorovou přepážku . Proto jsem psal o odpáčení na stranu . To by mohlo pomoct . Motor se na silentblocích hne a mělo by to stačit . (doufám) .
Napsal: pon čer 08, 2009 13:29
od Marek89
Skúšal som aj do strany, ale je to málo. Ono možno by to aj šlo, ale nakoľko pod autom ležím, tak to asi nepôjde tak ľahko. Jamu totiž nemám
Napsal: pon čer 08, 2009 13:35
od Saša
O-oů . Tak jedině fofr skříň ven . To už není zas tak práce navíc pokud nechceš dělat montážní otvor v tunelu

. Pozor pouhá výměna výstupu náhonu mám dojem nestačí ke změně měřícího poměru .
Napsal: pon čer 08, 2009 13:40
od Marek89
Ja viem, že nestačí iba náhon. Ja chcem iba zistiť aký náhon tam je teraz. A keby som mal dávať dole prevodovku, tak to je dosť roboty. Odpojiť kardan, odpojiť prevodku od motora, odpojiť spojkový valec, vybrať štartér, vybrať stredový panel, vybrať forklacek a odmontovať ten plastový kryt čo je pripevnený o tunel.
Napsal: pon čer 08, 2009 13:44
od Saša
Marek89 píše: Ja chcem iba zistiť aký náhon tam je teraz.
A to je takový problém to zjistit testem ?
Napsal: pon čer 08, 2009 13:47
od Marek89
Myslíš test ako na zistenie diferáka ? Len ako to urobiť ?
Viem, že niektorým asi leziem na nervy s niektorými dotazmi, ale predsa nikto učený z neba nespadol.
Napsal: pon čer 08, 2009 14:15
od Saša
Marek89 píše:Myslíš test ako na zistenie diferáka ?
Tak tak . Teď jen zjistit jaké jsou tam převodové poměry . Dif je jasný .
Marek89 píše:ale predsa nikto učený z neba nespadol.
No to bych netvrdil , nedávno si u nás na (vedle) letiště nabral jeden inženýr hlínu do nosu . Naštěstí krom zničeného letadla a hlíny v nose to dopadlo dobře .