Stránka 3 z 4

Napsal: pon srp 23, 2010 17:37
od Křečík Barbuška
Jmenuj prosím ty vyřezatelné výztuhy. Výztuhami ve dveřích máš na mysli tyčky v "íčkách"?

Napsal: pon srp 23, 2010 17:46
od peet2101
Koko Loko, V případě závodního rámu, mužeš třeba ze dveří nechat jen vnější plech, panty a zámek (někdy se kvůli váze vrtá i rám okének). Výztuhy mezi kabinou a kufrem mužou taky pryč, a dál už tam toho myslím moc není. Jediná věc kterou bych nechal tak jak je je podlaha a výztuhy držící nápravy. Samozřejmě když něco vyřízneš tak jenom proto že už to drží něco lepšího a taky s tím nesmíš legálně na cestu.

Napsal: pon srp 23, 2010 17:47
od Freedom
peet2101 píše:Freedom, Ona ta klec je o hodně pevnější než výstuhy v kastli, takže pokud uděláš NA ZÁVODNÍM AUTĚ pořádnej rám, můžeš celkem pokojně vyřezat několik výztuh (například ve dveřích).
jo jo já naprosto přesně vím co je rám a k čemu slouží ale nikde sem se nikdy nedozvěděl kolik to tomu autu ulehčí na hmotnosti, beru v potaz vyřezání veškerých výztuh na voze, jako je u VFTS vozů a vyřezání výztuh amatérských pokusů pokud člověk teda zrovna nestavý přímo závodní speciál má význam řezat do kastle nebo je lepší nechat tak jak je?? podle mého názoru od toho mnoho lidí očekává mnohem víc než se opravdu projevý :lol: :lol: proto do svého vozu nehodlam řezat dokud se mi to nějak neobjasní :D

Napsal: pon srp 23, 2010 17:47
od radek mb
doporučuji neřezat,kastle se bude postupně odlehčovat korozí.

Napsal: pon srp 23, 2010 17:53
od peet2101
Freedom, No řekl bych že váha auta bez výztuh s rámem bude o něco vyšší než váha vozu s výztuhami bez rámu, ale auto s rámem bude mít mnohem větší tuhost.

Na netu je hodně videí kde rally auto letí třeba 8x přez střechu a většinou je kastle namáčklá na rám a dál se nepohne a asi všichni víme jak vypadá normální osobák když de na budku...

Prostě pokud chceš jezdit po cestě tak vyhaž nepotřebný věci a radši oškrábej spodek auta od mnohých vrstev izolantu než abys řezal něco na kastli. A pokud chceš jezdit rally, nech si postavit profi rám a můžeš řezat do kastle, ale všeho s mírou.

Napsal: pon srp 23, 2010 17:53
od Křečík Barbuška
radek mb píše:doporučuji neřezat,kastle se bude postupně odlehčovat korozí.
Toto je kvalitní názor :thumbleft: .

Napsal: pon srp 23, 2010 18:03
od Freedom
takže se mi to vyjasnilo, auto neřezat jelikož přez boudu se nechystam, takže Rám je pro mě zbytečná investice kterou můžu raději věnovat do zdvojení stabilizátoru, tvrdšímu podvozku a nějaký tý úpravě na motoru a pokud má člověk rozum tak s timhle ujede autu stejný kubatury co je vybavený na silnice nesmyslným rámem :mrgreen:

Napsal: pon srp 23, 2010 18:06
od Křečík Barbuška
Freedom píše: auto neřezat
Toto je velice rozumný názor!

Napsal: pon srp 23, 2010 18:44
od Atex
Je ram a ram... Bratranek jezdi vrchy, na sveho rencka si nechal udelat ram z lehkych slitin (nevim presne), vazi necelych 20kg a ma tim udelanou celou kabinu. Taky ale za nej dal temer 40 000kc.

Napsal: pon srp 23, 2010 19:11
od Ondra 07
Freedom píše:pokud má člověk rozum tak s timhle ujede autu stejný kubatury co je vybavený na silnice nesmyslným rámem :mrgreen:
Se zigulem nikdy neujedes jinymu autu stejny kubatury ikdyz by tam mel treba ram z olova to uz si konecne uvedom nez se sam zklames. :wink:
Malda píše:Uz se po tom docela dlouho pidim, protoze nektery specialy sou na normalnich znackach, ale 100% odpoved sem este nenasel. Ale spis to zlegalizovat nepude nez pude ...
Ja jsem nad tim taky probdel desitky noci az me do toho tajemstvi jednoho hezkeho dne borec s Imprezou zasvetil. Maji auta dve, uplne totozna, s tim seriovym jezdi na STK, po STK sunda znacky zasune ho do garaze a da je na to druhe ostre, ktere by na silnici jinak nemohlo a jezdi si podle libosti, kdyz ho zastavi benga, ma vse v poradku a hlavne ve srajtofli pripravenych par masaryku pro pripad ze by si chteli prividelat... HEUREKA

Napsal: pon srp 23, 2010 19:15
od MartasBrno
Freedom píše:jelikož přez boudu se nechystam,
rezna píše:pokud ma seriovku s mekyma perama tak to hodi na boudu jak nikdy :)
amiricas píše:při pokusech o drift to prostě hodil na boudu.

Napsal: pon srp 23, 2010 19:19
od Ondra 07
MartasBrno píše:
Freedom píše:jelikož přez boudu se nechystam,
rezna píše:pokud ma seriovku s mekyma perama tak to hodi na boudu jak nikdy :)
amiricas píše:při pokusech o drift to prostě hodil na boudu.
:lol: Myslim ze kluci nevi co chcou :lol:

Napsal: čtv srp 26, 2010 21:04
od Peter- Slovensk
Tak ako je tu napísané neni rám ako rám, hlavne rám ti asi nik nijakým legálnym sposobom nezapíše, čiže by si musel spravit rozoberatelný a ten je ešta kus tažší, ale ak by ti stačil ten základný rám ako mali staré autá, bez privela výstuh, tak by si sa s jeho hmotnostou mohol pohybovat okolo 40 kg,viac asi nie, čiže neni to až tak vela a dalej rám ta len nechráni on má ešte jednu doležitu vec, spevní ti auto a bude lepšie sediet na ceste, čiže budeš rýchlejší v zákrutách a tým pádom aj na rovinkách, či rezat výstuhy alebo nie, je to na tebe a hlavne na čo chceš to auto používat, vieš jazdit v bežnej pramávke so superodlahčeným závodákom ta rýchlo prestane bavit

Napsal: pon srp 30, 2010 10:50
od amiricas
MartasBrno napsal:
Freedom napsal:
jelikož přez boudu se nechystam,


rezna napsal:
pokud ma seriovku s mekyma perama tak to hodi na boudu jak nikdy
amiricas napsal:
při pokusech o drift to prostě hodil na boudu.


Ondra07: Myslim ze kluci nevi co chcou

Jen tak pro info já se ptal (ověřoval jsem si pravdivost kamarádova vyprávění kterej na letišti když zkoušel driftovat hodil klasickou ladu 05 z 85 na boudu) mě se to nezdálo tak jsem se zeptal no !

Napsal: pon srp 30, 2010 17:22
od Saša
amiricas píše:Jen tak pro info já se ptal (ověřoval jsem si pravdivost kamarádova vyprávění kterej na letišti když zkoušel driftovat hodil klasickou ladu 05 z 85 na boudu) mě se to nezdálo tak jsem se zeptal no !
Vždy záleží na okolnostech a nepředvídatelnu . Z mojí 043 jsem udělal nechtěně na dálnici ve 140 km/h hodiny 540° ! (jednou dokola a ještě půlotoč) a na "boudu" to tendenci jít nemnělo . Být tam ovšem nerovnost o co by se kolo(la) sekly , nevím kotrmelce bych asi nespočítal .
A vhodným (nevhodným) řízením se dá převrátit jakékoli auto .