Stránka 3 z 4

Napsal: čtv dub 23, 2009 22:06
od jakke
Tak se ho zeptej :P

Napsal: pát dub 24, 2009 17:43
od Veverka
jakke píše:Tak se ho zeptej :P
Myslel jsem motor!

Napsal: pát dub 24, 2009 20:01
od jakke
Veverka píše:Myslel jsem motor!
já taky :)

Napsal: sob dub 25, 2009 10:58
od Marek
Rozhodně to nebylo myšleno jako narážka - je to prostě fakt, který platí obecně.

Napsal: úte dub 28, 2009 20:35
od Veverka
Už to zkoušet nebudu,teda jestli motor neprojeví nějakou závadu. :roll: Mám ho rád.
Vyzkoušeno pro porovnání v teplém počasí,za zimy či spíše deště se hodnoty mohou zvýšit asi o 10km/h prostě tyhle beru jako bernou minci:
1 na 55,dál jsem to netočil
2 něco přes 90
3 cca 120 pak už nechtěl,samozřejmě já byl spokojen
4 nevim nikdy jsem nejel přes 120
TP tvrdí 130,výrobce 137,JmJ 140,ostatní 150 a miči s K-L 165 ( :roll: )
Pouze když jsem si ho po koupi za tmy vezl domů z KM,tak jsem po cestě (je tam povoleno 130) musel následovat a jet 130,nikdy předtím jsem žádného žigulíka neřídil a navíc jsem nevěděl jak ovládat topení takže jelo na plno :) .Byl to docela intezivní zážitek

Napsal: úte dub 28, 2009 20:46
od Stanley__001x
On motor přežije dost, 1,3 se ráda točí. Jestli je v tom alespoň trochu olej odpovídající kvality tak pročpa ne, občas. Ty hodnoty jsou myslím odpovídající i když ta jednotka je nějak vysoko si myslím, ale budiž.
Beru to podle našeho kombíka, jinou 1,3 jsem neřídil. Těch 10km + za deště je taky reálných.
Když to točíš výš, tak bych si dával větší pozor než při normální jízdě na napnutí a staří rozvodového řemenu ( má životnost 50 - 60tkm) a ventilové vůle bych kontroloval tak po 5tkm. Ale to bys musel celou dobu jezdit jako prase v otáčkách 4t +.

Napsal: úte dub 28, 2009 20:47
od Křečík Barbuška
Veverka píše:... K-L 165 ...
No jo, ale tacho, což může být reálných tak 150 a to kdo ví jestli, ale adrenalin to je 8) .
Veverka píše: ... navíc jsem nevěděl jak ovládat topení takže jelo na plno ...
A ono ovládat lze :shock: ?

Napsal: úte dub 28, 2009 20:56
od Maysner
Stanley__001x píše:...... a ventilové vůle bych kontroloval tak po 5tkm. Ale to bys musel celou dobu jezdit jako prase v otáčkách 4t +.
to neni bezna vec? :mrgreen: ventily cca po 5tis kontroluji i s napnutim retezu :oops:

Napsal: úte dub 28, 2009 21:02
od Stanley__001x
Každej má jinej ethalon normální jízdy :mrgreen: , mne stačí těch 10tkm společně s výměnou oleje a filtrů.

Napsal: úte dub 28, 2009 21:04
od jakke
Stanley__001x píše: mne stačí těch 10tkm s výměnou oleje a filtrů
Jo tak tudle udržbu sem zanedbal už sem na tom oleji nalítal 13tkm vadí to hodně?

Napsal: úte dub 28, 2009 21:06
od JmJ
Asi bych mel ventily taky poresit. Maji tak 15 - 20 tisic. neuveritelna vec. Dycky jednou za rok na sraze sem je nechaval udelat, ale pri poslednich kontrolach me vyhodili, ze neni co serizovat. Divne az zazracne. Hmm rozvodacek by taky nebylo od veci vymenit, taky ma tak 50. Asi si zajdu kupit a v nedeli budu moc skemrat a prosit drobka, aby zanoril sve ruce do motoru :-)

Napsal: úte dub 28, 2009 21:07
od Malda
Tak ho rychle vymen. Otec jednou zapomnel vymenit po 10, vymenil po 20 a sou poskrabany valce a zere to olej. Jinak ventily serizujem taky po 5tis.

Napsal: úte dub 28, 2009 21:09
od jakke
Malda píše:Tak ho rychle vymen. Otec jednou zapomnel vymenit po 10, vymenil po 20 a sou poskrabany valce a zere to olej. Jinak ventily serizujem taky po 5tis.
Tak já du měnit :D

Napsal: úte dub 28, 2009 21:17
od Maysner
Stanley__001x píše:Každej má jinej ethalon normální jízdy :mrgreen: , mne stačí těch 10tkm společně s výměnou oleje a filtrů.
tak ja ted menil olej a filtr po 5tis no. ventily jsem neudelal. budu davat druhou vacku tak mi to prislo zbytecny :P

Napsal: úte dub 28, 2009 21:31
od Malda
Olej po uplynuti lhuty docela rychle degraduje, takze intervaly neradno podcenovat. Ikdyz sam menim po km, ne po dobe ... :oops: