Stránka 3 z 10
Napsal: pát dub 03, 2009 09:20
od Michal.2103
[quote="Michael 4x4"]ako písal Foma na predošlel strane, s novou Ladou cez hranicu bez povšimnutia neprejdeš, neexistuje, ťažko povedať či je to v tomto prípade plus alebo mínus, ja som musel dokonca jedného UA colníka povoziť ...pár metrov.... a už asi každý ma tam pozná podľa auta aspoň z videnia
s jedným som sa pekne dlho zakecal....
Michal.2103.: Motor je tam 1,7i mpi, 59.50Kw, 4-bodové vstrekovanie BOSH....o tom motore tu toho nájdeš kopu. Ja som s tým spokojný, síce ju mám len 7 mesiacov, ale motoru, ani Nive celkovo nemám čo vytknúť. Teda pár vecí by sa dalo ešte zlepšiť, ale to sú fakt prkotiny, napr. chcelo by to väčšie späťáky, nejako odhlučniť tie plasty v interéry......fakt prkotiny.... ale ako nech s k tomu vyjadria aj iný, ja som mladý nenáročný motorista
Teda zatiaľ jediná drobná závada bol uvolnený klinový remen pri cca 2500km, ja to pripisujem tomu že si motor ešte v zábehu sadal, oprava - dotiahnutie 1 šruby.
Aha aha
já o Nivě taky přemejšlel. U nás na podniku jezdí tak po nich tak pokukuju. Říkám si nová Lada by se mi docela líbila, ale narovinu řečeno by mi byla na nic protože bydlim ve městě a do terénu nejezdim... Ale pro radost proč ne
Napsal: pát dub 03, 2009 09:25
od Michal.2103
Štěpán Getsko píše:Já bych o možnosti, jak přivézt nové auto věděl.
Koupit tady starej vrak s papírama ( 2104 , 05 nebo 07 ), zajet s tím na UA, tam koupit nový auto. Převařit číslo karosérie, přehodit motor ( kvůli číslu - pokud bude v techničáku ) a nahodit SPZ. Starej vrak nechat na UA a prodat ho na díly a s novým autem před tím, než se pojede přes hranice pořádně vyřádit v bahně a napatlat motor a podvozkový díly nějakým sajrajtem ( aby to vypadalo používaně ). Na hranicích ti nikdo nebude koukat na číslo karosérie na autě. Jediný na co se podívaj je číslo SPZ a barva a typ vozů. V ČR se to pak ani nebude muset registrovat, protože to auto bude oficiálně starý 20 let.
noo hele to by chtělo nafilmovat. myslim, že jako komedie by to bylo velmi povedený
Napsal: pát dub 03, 2009 09:29
od Michal.2103
FOMA píše:No vždyt to jsem i já tak myslel,ale od té doby co se u nás motory evidovat nemusí(tedy není to povinné)tak nemusíš přehazovat ani motor
Prostě by jsi se autem povozil trochu v bahně,trochu v prachu..no a bylo by to.
Je fakt,že kontrolovat čísla kastle jen tak ti na hranicích nikdo nebude,jen jde o to aby to auto nebudilo dojem nového ale prostě kdyžtak,tak jen udržovaného.(a to my umíme
)..
Ovšem otázka zůstává kdo by tohle dobrodružství za minimálně 125tis.czk chtěl absolvovat...a mít doma ,,veterána,,byt s MPI
Zdali by nebylo lepší došetřit nějaký ten zlaták a jít do ofic.new Lady..
Co se týče kvality současně vyráběných,,krabic,,pravděpodobně se bude v jednotlivých závodech lišit..,vždyt se dělají hned v několika zemích!!!Ukrajina,Kazachstán,Čečensko-Groznyj,Rusko,Egypt apd...)Ale že by Lady konkrétně z Lucku byly nekvalitní..no nevím-nepřipadaly mě tak.
Noo já se zkusím informovat a asi se třísknu přes kapsu ( pokud to pude )
nedám pokoj dokud jí nebudu mít
Napsal: pát dub 03, 2009 09:38
od Stanley__001x
Když by jsi chtěl mervomocí škatuli, tak třeba tle
http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... 04/7015964 za deset + tři tisíce na magistrátu. Není sice nová ale za ty prachy by mne to netrápilo. Dovést hranatýho z ukrajiny je docela hovadskej nápad. Nechápu nějak klady. Krom toho že to je nové auto , tak když koupíš tady něco za deset-dvacet a dáš do toho těch sto, tak sto do toho na ráz jen tak nedáš, pokud nejsi blázen
a vydrží ti stejně jako nový. Když chceš ladu nějakou novší, volil bych desítku, za rozumný peníz, hodně rozumná spotřeba, když tedy desítkáři zde nepřibarvujou skutečnost
.
Napsal: pát dub 03, 2009 10:31
od Michal.2103
Stanley__001x píše:Když by jsi chtěl mervomocí škatuli, tak třeba tle
http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... 04/7015964 za deset + tři tisíce na magistrátu. Není sice nová ale za ty prachy by mne to netrápilo. Dovést hranatýho z ukrajiny je docela hovadskej nápad. Nechápu nějak klady. Krom toho že to je nové auto , tak když koupíš tady něco za deset-dvacet a dáš do toho těch sto, tak sto do toho na ráz jen tak nedáš, pokud nejsi blázen
a vydrží ti stejně jako nový. Když chceš ladu nějakou novší, volil bych desítku, za rozumný peníz, hodně rozumná spotřeba, když tedy desítkáři zde nepřibarvujou skutečnost
.
ÁÁ nazdar Ladovskej kolego
( někdy bych se podíval na tvůj vozovej park ) Co se týká nový škatule byl to jen takovej nápad. Já neměl tušení, že s tim bude takový sr*ní
Mám něco vyhlídnutýho v jednom bazáru. Snad to tam na mě počká...když ne tak mám holt po ptákách...
Na dotažení nový Lady se poptám, ale jestli budu stále trvat, že ji chci nevim. Říkám uvidíme...
Napsal: pát dub 03, 2009 11:03
od Veverka
Říkám ještě to zkontroluju,ale proč bych to měl dělat se starými papíry?Absence homologace nevadí,akorát nelze např.namontovat tažné nebo folie.
Ptáte se jaký to má smysl?
Dnešní auta jsou většinou nudná,taková jenom konzumní.
Jsem asi blázen,holt nejdu s davem a koupě zázraku jménem 1.9TDi nebo něčeho jako BMW 330d pro mě nepředstavuje vrchol blaha.
Proč mám furt v autě platit za kraviny které nepoužívám nebo nefungujou?
Hranatá popelnice za 155 tisíc rublů je pro mě doopravdy ideální auto-trochu jede,nepapá,levné díly a opravy,je v ní místo,jestli je alespon na 50% robustní jako za SSSR tak si ji jednou koupím.
Třeba ve fabii mě interiér totálně obklopuje,kolena jsou omezena panelem.Ve VAZu si ješte stežuju že i přes mé dlouhé končetiny nedosáhnu skoro ani na páku.
Napsal: pát dub 03, 2009 11:27
od Michal.2103
Veverka píše:Říkám ještě to zkontroluju,ale proč bych to měl dělat se starými papíry?Absence homologace nevadí,akorát nelze např.namontovat tažné nebo folie.
Ptáte se jaký to má smysl?
Dnešní auta jsou většinou nudná,taková jenom konzumní.
Jsem asi blázen,holt nejdu s davem a koupě zázraku jménem 1.9TDi nebo něčeho jako BMW 330d pro mě nepředstavuje vrchol blaha.
Proč mám furt v autě platit za kraviny které nepoužívám nebo nefungujou?
Hranatá popelnice za 155 tisíc rublů je pro mě doopravdy ideální auto-trochu jede,nepapá,levné díly a opravy,je v ní místo,jestli je alespon na 50% robustní jako za SSSR tak si ji jednou koupím.
Třeba ve fabii mě interiér totálně obklopuje,kolena jsou omezena panelem.Ve VAZu si ješte stežuju že i přes mé dlouhé končetiny nedosáhnu skoro ani na páku.
Ty jsi můj člověk!!!
Nový auta mě nudí. Do Fabie nevlezu protože se tam nevejdu ( mám 194 cm a nejsem kostlivec ) Zlatá stará LADA. Folie nechci a tažný zařízení hyzdí auto i když je to praktická věc.
Pokud do toho někdy pudeš nebo ještě v tomhle roce dej vědět protože by to možná mohlo bejt jednodušší kdyby se objednávaly auta dvě. Nebo jestli se k nám přidají další? Nevim. Mě se to nechce vzdávat. přiznám jsem asi trochu ujetější než je zdrávo
Napsal: pát dub 03, 2009 11:43
od Maysner
folie se do tp nepisou. a muzes si je dat na kdejaky auto
pro prihlaseni na cisty novy papiry by se nejspis musela provest individualni homologace
Napsal: pát dub 03, 2009 11:51
od Michal.2103
Maysner píše:folie se do tp nepisou. a muzes si je dat na kdejaky auto
pro prihlaseni na cisty novy papiry by se nejspis musela provest individualni homologace
Noo proč ne. Otázkou zůstává kolik by to stálo.
Napsal: pát dub 03, 2009 14:46
od Saša
Ono by možná nebylo marné pozeptat se jestli by šla koupit holá kastle (04) a na kolik by přišla . Tam by již nemněl být "pohraniční" problém .
Napsal: pát dub 03, 2009 15:06
od Štěpán
Saša píše:Ono by možná nebylo marné pozeptat se jestli by šla koupit holá kastle (04) a na kolik by přišla . Tam by již nemněl být "pohraniční" problém .
Kdysi ( asi před 10lety ) měli v Mělníku dvě kastle 2107. Jedna byla červená a druhá tmavě zelena metla. Jedna karosérie byla poškozena ( bouchlý dveře při přepravě ) Tehdy chtěli za kastli 80 000,-Kč a u té poškozené by prý dali 10 000,- slevu. Zavolej tam a pokus se s nima domluvit. Možná při nějaké záloze by ti i za půl roku - rok poslali kastli a měl bys v podstatě nový auto.
Kdysi dávno ( v 1986 ) otec kupoval karosérii na svoje auto taky v Mělníku za 35 000,- Kčs.
Důvodem nákupu byla bouračka kamionu ze zadu, kterej komplet zrušil zadní část střechy. Tehdy ale čekal na kastli dva roky.
Napsal: pát dub 03, 2009 15:24
od Saša
"Oni" by mi jí i dovezli ale cena jejich dopravy je neakceptovatelná . Počkám jak se vivine tuta diskuse . Třeba se bratři na UA zeptaj a pak si tam klidně zajedu . Stačil by mi i holý skelet , vše mám nové .
Napsal: pát dub 03, 2009 17:44
od Veverka
Saša píše:"Oni" by mi jí i dovezli ale cena jejich dopravy je neakceptovatelná . Počkám jak se vivine tuta diskuse . Třeba se bratři na UA zeptaj a pak si tam klidně zajedu . Stačil by mi i holý skelet , vše mám nové .
Počkej ale to je jen kastle,kde pak vezmu nový motor apod. a taky to někdo musí složit
.
Taky zajímavá možnost,motor prý prežije 4 karosérie tak by se daly obnovit naše 04 při použití stávajících dílů,stojí za uvahu.
Michale mám dotaz: udáváš věk 19,tudíž kdo ti dá těch 120tisíc na novou krabici?Nebo je to do rodiny?Mě je taky tolik a tento rok ji rozhodně kupovat nebudu.
Napsal: pát dub 03, 2009 18:23
od FOMA
Michale mám dotaz: udáváš věk 19,tudíž kdo ti dá těch 120tisíc na novou krabici?Nebo je to do rodiny?Mě je taky tolik a tento rok ji rozhodně kupovat nebudu.[/quote]
Ale no tak, to je přeci otázka poněkud netaktní(a zasahující do soukromí)...
to je jako by jsi se ptal chlápka ve 40 kde vzal třeba 10 melounů...,prostě někdo má a někdo ne.
(proč by ty peníze nemohl např.dostat-od rodičů,prarodičů,vyhrát ve sportce,anebo dokonce i vydělat)
Napsal: pát dub 03, 2009 18:31
od FOMA
Individuální homologace provádí DEKRA (úřad pro schavalování vozidel pro provoz na pozemních komunikacích apd.)Tahle homologace by asi byla velice drahá ačkoliv nevím...ostatně např 2107 měla několik vyjímek např vzdálenost zadního brzd světla od mlhového byla menší než uvádí norma(ne méně než 10cm apd.)
Ostatně proto také nechtěl dovozce homologovat 5ti dvéřovou Nivu s tím,že by to bylo drahé a při prodeji pár kusů v ČR by se to vůbec nevyplatilo.
Osobně si myslím,že nejjednoduší by byla verze jet na UA se zgarbem a na jejho papírech dojet sem a i to tak zde provozovat....
...a nové je nové