Stránka 3 z 3

Napsal: pon říj 12, 2009 11:44
od Wolf
Petr HC píše:...Navíc šnekové řízení spolu s velkým volantem u krabice jde poměrně lehce (proti řadě 110)...
U starších typů Lad hodně záleží na použitých pneumatikách. Na 165-kách jde řízení lehce, ale ty mnohdy ustřelují pod plynem do zatáček. Já jsem tam na léto měl 185-tky a ty při parkování mezi ostatní vozy byly už dost cítit v rukách.
:) Teď už jsem se s dvoustupňovým posilovačem dost rozmazlil. :)

Napsal: pon říj 12, 2009 12:37
od Patrac
Wolf píše:
Petr HC píše:...Navíc šnekové řízení spolu s velkým volantem u krabice jde poměrně lehce (proti řadě 110)...
U starších typů Lad hodně záleží na použitých pneumatikách. Na 165-kách jde řízení lehce, ale ty mnohdy ustřelují pod plynem do zatáček. Já jsem tam na léto měl 185-tky a ty při parkování mezi ostatní vozy byly už dost cítit v rukách.
:) Teď už jsem se s dvoustupňovým posilovačem dost rozmazlil. :)
Mál letní i zimní 185 při jízdě sou dost v pohodě ale parkovat s tím je už celkem zátěž. a když jsem tejden jezdil s mátininým Tipem tak to bylo úplně o něčem jiným :) Vzhledem k tomu že mám "trošku" větší sílu než Jitka tak celkem ji chápu :wink:

Napsal: pon říj 12, 2009 12:50
od Wolf
Patrac píše: Mál letní i zimní 185 při jízdě sou dost v pohodě ale parkovat s tím je už celkem zátěž.
Přesně tak, jizda je bez problémů, obzvlášť s tím pomocným čepem na valivých ložiskách. Ale jak se musí člověk nacpat do nějaké skuliny, pak je to posilovna (obzvlášť na správně nahuštěných, tj. nepřefouknutých gumách). U Stila s City zapnutým posilovačem se dá parkovat i jedním prstem (pokud není zlomený :) )

Napsal: pon říj 12, 2009 14:06
od čmelák
aj zo zlomenym len to boli :mrgreen:

Napsal: pon říj 12, 2009 14:12
od Patrac
Obecně myslím že posilovač je věc která se do auta ( lady) hodí.
Cory už víš něco o tom kolik by stála ta elektřina na UA?

Napsal: pon říj 12, 2009 17:04
od Cory
zatial som tam este nebol, planujem tak o tyzden najneskor o 2

Napsal: pon říj 12, 2009 17:35
od Saša
Posilovač je dobrá věc opravdu jen při parkování . Strikně bych požadoval jeho vypnutí po dosažení třeba 40 km/h .

Napsal: pon říj 12, 2009 20:04
od Maysner
Saša píše:Posilovač je dobrá věc opravdu jen při parkování . Strikně bych požadoval jeho vypnutí po dosažení třeba 40 km/h .
z tohoto duvody chci elektrickej. s dodelavkou vypnuti natvrdo. zigul diky svymu tvrdsimu rizeni je pro me do zatackovitych useku super. clovek vi co auto dela. u feldy takovej pocit nemam a citim se nejiste

Napsal: pon říj 12, 2009 20:04
od Trevor
otom ci je to dobra vec alebo nie by som nechal na nejake ine vlakno myslim si ze je to jedna z veci ktora robi auto autom a otom by som tu dalej nediskutoval.

Napsal: pon říj 12, 2009 22:08
od Láďa
Ahoj, tak jsem četl o posilovačích. Já mám 2101 a nečiní mi řízení potíže a když kamarád (má R-Scénic) řídil mou 2112, tak se divil, že to posilovač nemá a jde zlehka!