Záleží jakým programem a jakými měřidly jsi toto zjistil. Podle mých zkušeností je odpor žhavení LS okolo 9 ohmů v pořádku(můj tip - zkrat na přívodu k žhavení ev.při odpojené sondě zkrat na části žhavícího tělíska). Napětí na LS1, pokud ho neodečítáš na osciloskopu je hausnumero dané tlumením ručkového nebo vzorkováním digitálního přístroje. Napětí okolo 0,45 V na LS 2 je v pořádku - zde diagnostika měří střední hodnotu tohoto napětí.žež píše:Při "jarní" prohlídce auta, jsem připojil ze zvědavosti diagnostiku a ukázala se mi chyba:
P0134 a P0137. KONTROLKA NEsvítila!!!
Chybu P0137 neřeším - nemá na nic vliv a ukazuje se sem tam už asi 35000km. Před opravou řj. se kontrolka che. při této chybě rožínala.
Chyba P0134 asi naznačuje že lambda č1 bude v pr....?! Napětí na sondě č1 se pohybuje - 0,785v - 0,235v na benzín a 0,535v - 0,180v na LPG.
Napětí na sondě č2 je 0,445v na benzín i LPG, už bude asi mrtvá
Chyby jsem smázl. Zítra se mrknu zda se chyby ukážou znova.
Najeto mám asi 85tis.
Prostuduj si přílohu zejmína graf2 kde jsou vyznačeny hodnoty které by měřil ručkový přístroj (spojnice trendu) -je to měřeno na vozu s najetými cca 15 kkm. Odpor žhavení a ostatní důležité hodnoty najdeš v tabulce.