Stránka 3 z 5
Napsal: stř pro 07, 2005 17:24
od Drobek81
Ludo male poopraveni, pro motor 1600ccm je "doporucen" 3,9:1 (od toho ma i cislo zacinajici 2106) a ma 11/43 zubu-pro zajimavost...I kdyz nevim zdali se jedna o "doporuceni" nebot motory 1500 ve 2107 maji tez diferak 3.9:1
Napsal: stř pro 07, 2005 17:53
od Little Red Riding Hood
takjže když na 1500 motor hodim diferák 4,3:1, mělo by to být silnější na odpich??.. nebo se mýlím??.
Napsal: stř pro 07, 2005 19:31
od čmelák
nemylis sa...
Napsal: stř pro 07, 2005 19:32
od Drobek81
To LRRH: presne tak, na odpich urco sqely ale na rychlost nikoliv.Navic bude ztracet smysl jednicka.Ale je to o zvazeni,zalezi na Tobe...
Napsal: stř pro 07, 2005 21:02
od Little Red Riding Hood
Drobek81 píše:To LRRH: presne tak, na odpich urco sqely ale na rychlost nikoliv.Navic bude ztracet smysl jednicka.Ale je to o zvazeni,zalezi na Tobe...
tak já moc zvažovat nemůžu.. protože mám jedničku a budu tam dávat motor 1500... a novej diferák zatím není.. takže rychlostně to pojede asi jak 1200 (trošku líp..)
Napsal: stř pro 07, 2005 21:52
od Deli
Drobek81 píše: motory 1500 ve 2107 maji tez diferak 3.9:1
V manualu od 2107 z roku 1985 pisou, ze se osazuje rozvodovka 4,1:1. V manualu ke stejnenu typu auta z roku 1988 je jiz psano o 3,9:1.
Co tam ve zkutecnosti je, jsem jeste nestihl zjistit ... kdyz jsem se o to jednou sam pokousel, tak jsem se v tom pocitani otacek kola a kardanu tak zamotal, ze jsem stejne nevedel, kolikrat se co otocilo
Napsal: čtv pro 08, 2005 08:10
od Drobek81
Deli píše:V manualu od 2107 z roku 1985 pisou, ze se osazuje rozvodovka 4,1:1. V manualu ke stejnenu typu auta z roku 1988 je jiz psano o 3,9:1.
Co tam ve zkutecnosti je, jsem jeste nestihl zjistit ... kdyz jsem se o to jednou sam pokousel, tak jsem se v tom pocitani otacek kola a kardanu tak zamotal, ze jsem stejne nevedel, kolikrat se co otocilo
To ber s rezervou, muze byt osazeno bud jednou nebo druhou variantou.Nevim sam jestli to bylo na prani dovozce nebo jestli to zaviselo na konstelaci hvezd a mnozstvi vypitych demizonu vodky...
Napsal: čtv pro 08, 2005 08:54
od Luděk Musil
Drobek81 píše:To ber s rezervou, muze byt osazeno bud jednou nebo druhou variantou.Nevim sam jestli to bylo na prani dovozce nebo jestli to zaviselo na konstelaci hvezd a mnozstvi vypitych demizonu vodky...
No právě! I když má ten dif. napsáno 2106, tak když se dovážely 06 - všechny byly osazeny difem 03 (tedy 4,1:1)
A totéž je v případě 2107/1500 - některý mají 3,9, některý 4,1.
Prostě - co se zrovna válelo pod linkou ........ nebo také: co měli - dali. Záleželo asi i na datu výroby. L.
Napsal: čtv pro 08, 2005 08:59
od Wolf
Ono jeste donedavna i to, co sjizdelo z vyrobni linky pro rusky trh melo ruzne stale prevody - do standartu 4,1; do provedeni lux se montovaly prevody 3,9. W.
Napsal: čtv pro 08, 2005 10:36
od Luděk Musil
Radek píše: ... Jinak mám takovej návrh: pořád dokola se tu omílaj diferáky, poměry, s jakým to bude jezdit líp atd. Protože mě to samozřejmě zajímá taky, nebyl by někdo z technicky lépe vybavených (co se znalostí týče, pochopitelně) členů schopen spáchat nějakej článek ...
Jinak můžu ještě doporučit články pana Jiřího Čecha na:
http://www.skoda.panda.cz/
v sekci
SPOJKA A PŘEVODOVKA, vlastní články se jmenují
PŘEVODNÁ ÚSTROJÍ I, II, III
. L.
Napsal: čtv pro 08, 2005 12:46
od MZ
Přesně tak, pan Čech si dal asi docela dost práce a vysvětlil populární formou všechny základní části hnací soustavy s přihlédnutím na karburátorové verze škodovek. I pro žigulíkáře docela zajímavé čtení (sám mám vytištěno a uloženo v mé knihovně
)
Napsal: čtv pro 08, 2005 14:18
od VaSek
Souhlas, vsechny clanky na skoda.panda.cz od pana Cecha (motor, prevodovka, zapalovani, oleje... ) by mely patrit k povinne cetbe zvlaste zacinajicich ladamaniaku, usetri se s tim vela dotazu a nedoruzumeni...
ale zvlaste umozni pozornemu ctenari vytvorit si alespon zakladni nahled jak co funguje.
Napsal: pát pro 09, 2005 10:39
od Drobek81
Luděk Musil píše:Drobek81 píše:To ber s rezervou, muze byt osazeno bud jednou nebo druhou variantou.Nevim sam jestli to bylo na prani dovozce nebo jestli to zaviselo na konstelaci hvezd a mnozstvi vypitych demizonu vodky...
No právě! I když má ten dif. napsáno 2106, tak když se dovážely 06 - všechny byly osazeny difem 03 (tedy 4,1:1)
A totéž je v případě 2107/1500 - některý mají 3,9, některý 4,1.
Prostě - co se zrovna válelo pod linkou ........ nebo také: co měli - dali. Záleželo asi i na datu výroby. L.
Na datu urcite taky zalezi, diferaky 3.9:1 sou od unifikovane rady prevodovek.Proste prisly na to ze 1600ccm muze byt i rychlejsi a tudiz v normalnim rezimu pracovat v "normalnich" otackach...
Napsal: ned pro 11, 2005 21:34
od Little Red Riding Hood
Majo píše: Ja tak prave staviam prevodovku s vlastnym odstupnovanim. Proste si vyratam prevody ktore dosiahnem pri roznych modofikaciach koliesok a potom to zlozim. Myso to trefne nazval "CUSTOM GEARBOX"
Napr.: LONGSHIFT: 3,474; 1,9895; 1,2895; 1,0; 0,7756 a R 3,34
alebo: SHORTSHIFT: 3,882; 2,224; 1,441; 1,0 0,8669; a R 3,7333
moznosti je samozrejme ovela viac.....
tak to jsem zvědavej...
Napsal: úte pro 13, 2005 22:29
od Trevor
Je toto podla vas normalne alebo nie ???