Stránka 3 z 4

Napsal: pát bře 06, 2009 09:24
od Tomas M
Tak jsem byl včera na emisích a už jsem prošel :D . Tímto bych velice rád poděkoval Pepovi z Říčan za velkou pomoc při opravě. Důvod neúspěchu při měření emisí byla zejména vypadlá tryksa prvního stupně karburátoru (ta co vede z plovákové komory). Pravděpodobně se uvolnila při první jízdě na emise. Dále bylo nutné lépe seřídit ventily. Tím se o dost snížila hlučnost motoru. Díky Pepovi jsme také změřili komprsní tlaky s výsledky v rozmezí mezi 9-10 za což jsem velice rád.

Napsal: pát bře 06, 2009 17:40
od Little Red Riding Hood
Tomas M, gratulujem... mě naměřili uhlovodiky kolem 5000... :mrgreen: ale nevim čim to... motor jede dobře ani nijak nesrdí.. tak nevim..

Napsal: pát bře 06, 2009 17:50
od Jimmi
Myslím, že uhlovodíky vznikají hlavně při nedokonalém spalování. To i ten olej snad shoří v pohodě, pokud ho není moc.

Napsal: úte dub 21, 2009 16:50
od flamo
ja by som v najblizsej dobe mal ist na emisnu a typek co mi robil motor mi povedal ze mi do druhej komory nejde benzin
auto ale pekne drzi volnobeh a pri prudsie zoslapnutom pedale zadochina
mam to aj na plyn takze by mi to v prevadzke nevadilo, tak sa chcem opytat ci si s tym mozem dovolit ist na emisnu

Napsal: stř dub 22, 2009 10:03
od Saša
Klidně . Měří jen volnoběh a zvýšené otáčky (cca.3000 ot/min) a na to druhá komora nemá vliv .

Napsal: stř dub 22, 2009 18:05
od flamo
dikus skusim to teda
ozaj a este ked dam sytic uplne tak to toci styri tisic, vadi to?

Napsal: stř dub 22, 2009 19:32
od Cory
juuuj, bud je to nejak zle nastavene alebo to prisava falosny vzduch

Napsal: čtv dub 23, 2009 11:55
od Puhi
bude to najskôr len nastavením, mne jeden čas liezlo aj tesne pod tych tis a nič čo nemá to nenasávalo :lol:

Napsal: čtv dub 23, 2009 12:15
od Cory
Puhi píše:aj tesne pod tych tis
no ale jemu to lezie tesne pod 4 tis. :shock: Mne to na sytici liezlo vtedy, ked prisavalo vzduch

Napsal: čtv dub 23, 2009 12:21
od Puhi
sorry, preklep, nedopisal som tam 4ku :lol: Cory, ja som mal okolo 3500rpm na uplne vytiahnuty sýtič bežne, a nič mi to nesalo :!:

Napsal: čtv dub 23, 2009 12:22
od Cory
ani cez klapku? :wink:

Napsal: čtv dub 23, 2009 12:24
od Puhi
jaj fakt :shock: na to som zabudol :oops: tak dobre, salo, asi to úplne normálne nebude :lol:

Napsal: čtv dub 23, 2009 12:41
od flamo
no ja si myslim, ze by to nemalo nikde prisavat falosny vzduch
ked mi to robilo tak sa karburator nedal vobec naladit, tak som zrovnával dosadacie plochy medzi dielmi karburatoru, vymenil vsetky mozne tesnenia na nom aj pod parohmi
este ma napadlo, ze na karburatore sa da jedno tiahlo na sytic dat do dvoch poloh, ked som to mal v tej druhej tak to zas bolo tak, ze klapka sytica nebola uplne otvorena a klapka prvej komory sa zacala otvarat
tak som to teda prehodil a zase to toci do styroch tisic, tak neviem :roll:

Napsal: čtv dub 23, 2009 13:01
od Stanley__001x
Buď mne něco ušlo anebo nevím. Při úplně vytáhlím sytiči to má otáčky kolem 2-3tisíc. Vždyť se při zavárání přívěry vzduchu otvírá asi ve 2/3 chodu táhla klapka první komory, když přehodíš tu ovládací tyčinku na karburátoru o díru víš/níž, tak se skoro od začátku chodu táhla otvírá klapka první komory, současně se zavíráním přívěry vzduchu.
Ta se zavře ale jenom tak do 1/4 až 1/3 potom to kůli vyšším otáčkám ---> velký podtlak pod přívěrou, koriguje "omezovač" sytiče.
Při tom přehození táhélka do toho druhého otvoru nejsou ty 4 tis nic nemožného.

Napsal: čtv dub 23, 2009 13:05
od Cory
Stanley__001x píše:Při úplně vytáhlím sytiči to má otáčky kolem 2-3tisíc
skor 1800-2000