Stránka 3 z 4
Napsal: ned úno 08, 2009 23:20
od Puhi
No to je fakt, prepáč
Ale ked už fakt rozmýšľam

tak tento systém má zase inú výhodu... Pokiaľ by aj turbo prepušťalo olej do sacieho potrubia, tak sa aspoň nezabetonuje potrubie (čistil som v renault kangoo, fuj), ale benzín ho bude stále čistiť...
a ešte jedna otázka na ten systém, sory, ale nejak mi to nedá, turbo musí byť aspoň na úrovni vstupu do sacieho potrubia nie? jednoducho mám nejak blbý pocit, že ak by medzi turbom a kanálikmi do hlavy bolo potrubie v nejakom vyššom bode, by nie všetok benzín sa dostal až k ventilom, ale by sa "vracal" späť k turbu... (myslím napr. voľnobeh alebo nízke otáčky)
Saša píše:Cory píše:neviem ako sa da vyriest vystup oleja z motora pre turbo
Mezikusem blok/filtr oleje z 1.3 (05 řemen)
Čo? 1.3 mala nejaký medzikus? a azda aj s vývodom?

Napsal: ned úno 08, 2009 23:23
od Saša
Proto jsem psal o ůpravě svodů výfuku
Napsal: ned úno 08, 2009 23:23
od Cory
Saša píše:Cory napsal:
Dalej by som poradil zvysit tlak oleja podlozenim redukcneho ventilu
Myslíš že 4 bar je málo ?
Myslim, ze ani nie, len ci po namontovani turba tie 4 bary ostanu, kedze pribudol dalsi "mazaný" objekt.
Napsal: ned úno 08, 2009 23:25
od Saša
Čerpadlo dává velké množství oleje . "Podlžením" obtoku množství nezměníš .
Napsal: ned úno 08, 2009 23:26
od Puhi
Saša píše:Proto jsem psal o ůpravě svodů výfuku
Ach, a ja som myslel že si písal o úprave sacích zvodov, o výfukových to je jasné
a ešte raz sa opýtam, ako je to s tým medzikusom z 1.3ky?
ps. Saša si už asi zaslúži helpíka
Napsal: ned úno 08, 2009 23:29
od Cory
ja jeden mam, ak chces

Napsal: ned úno 08, 2009 23:29
od Puhi
jasne, ale ma to aj vývod?

K čomu to origo slúži?
Napsal: ned úno 08, 2009 23:32
od Cory
to je len nato, aby ten filter nebol nasroubovany na blok zboku,ale pozdlzne s motorom
Napsal: ned úno 08, 2009 23:35
od Puhi
aha aha, jasne, veď už s tým niečo vyhútam/e

Napsal: pon úno 09, 2009 00:38
od HoluboSup
Cory píše:to je len nato, aby ten filter nebol nasroubovany na blok zboku,ale pozdlzne s motorom
Ten myslím na ostatní motory nepasuje, lepší by to bylo místo toho tlakoměru, už jsem to takhle viděl.
Saša píše:Myslíš že 4 bar je málo ?
když uděláš paralelní odbočku přes turbo, tak tlak klesne.
Napadá někoho jaké použít hadice? Aby se hnedka nenaleptaly...
Napsal: stř bře 25, 2009 15:27
od Italia drift
sorry ze sa dotoho miesam,ja sa chcem len opytat ked sa da turbo pod karburator, tak ide cez turbo benzin+vzduch,nemoze sa stat zeby to tam vybuchlo? nejakou cistou nahodou...dost ma to zaujma.
Napsal: stř bře 25, 2009 18:36
od Saša
Italia drift píše:nemoze sa stat zeby to tam vybuchlo? nejakou cistou nahodou...dost ma to zaujma
Stát se to může ale nic se nestane , Je to to stejné jako když to "střelí" do karbece . (Buď jiskrou v nesprávný čas , nebo prošlehnutím skrz ventil) V UL letadlech se tato kombinace (turbo pod karbec) hojně používá .
Napsal: stř bře 25, 2009 22:19
od Puhi
Napsal: stř bře 25, 2009 22:19
od Italia drift
aha tak potom to je pohoda,heh to je ale prdel,jak sa to da lahko urobit.
Napsal: pon pro 07, 2009 16:06
od Puhi
Heh, vysvetlí mi tu niekto tento obrázok?

Lebo koľko tu bolo príspevkov že sa turbo nedá pustiť cez podtlakový karbec, a mňa ak zrak neklame, tak toto je klasický škodovácky karbec jikov alebo aká to rachotina. A je tam aj intercooler ak dobre vidím.

Tak babo raď
