Stránka 3 z 5

Napsal: ned úno 08, 2009 10:24
od Jakub Metelka
Krása

Napsal: ned úno 08, 2009 12:28
od Marek Doležal
Prostě nádhera !!! Nulatrojka je podle mně nejpovedenější typ v historii Lady a navíc je to moje srdeční záležitost 8) .
Mimochodem nevíte, kdy přesně přišla změna přeního čela (z malých dírek na velké) :?: :idea:

Napsal: ned úno 08, 2009 15:24
od Nulašestka
Marek Doležal píše:kdy přesně přišla změna přeního čela (z malých dírek na velké)
Původně díry nebyly vůbec a z žáber na ledvinky se přecházelo okolo roku 1974, jak se místo mechanický vrtule začala dávat sahara.

Napsal: ned úno 08, 2009 21:29
od lionol
Elektrická sahara přišla až r. 1976. Světlezelené Žiguli je z r. 1975 a má ještě mechanickou. Tmavozelené je vyrobeno v lednu 1974 (dle TP bylo již 4.2.1974 procleno Motokovem v ČSSR), výr. č. je teprve 107 729 a už má ledviny.

Napsal: ned úno 08, 2009 22:00
od Nulašestka
Že by saharu 2103 převzala až od 2106, která se právě v roce 76 začala vyrábět? V Tůmovi u 2103 stojí, že: "Samostatný elektromotor větráku je montován již několik let." :lol:
Ale v dílenské příručce pro opravy automobilů VAZ se píše, že:"U některých vozů VAZ 2103 (vyrobených hlavně po druhé polovině roku 1974) je montován ventilátor se samostatným pohonem od elektromotoru."
Mimochodem, ty sahary se dělaly ve více provedeních a to původní ruský se točí pomaleji než to pozdější jugoslávský, který má jinou konstrukci. :wink:

Napsal: ned úno 08, 2009 22:11
od lionol
Rusové si nikdy nedělali hlavu se systémem, ale elektrickou saharu jsem před r.v. 1976 fakt nikdy neviděl ... a že jsem těch Žigulů už viděl :o

Napsal: ned úno 08, 2009 22:25
od Sid
Som sa opať pokochal tmavozelenou kráskou. Presne taká istá sa nachádzala 20 km od môjho bydliska, ale mala tmavohnedý interiér a to už nieje ono. Najlepší je červený. A mala ešte žlté prídavné svetlá. Sem_tam som ju vídal cestou zo školy, teraz neviem, či ešte nezosnula a neviem, aký to bol ročník.

Napsal: ned úno 08, 2009 22:29
od Puhi
A mne sa aj tak najviac páči tmavomodrý :love4: Ja kokot som ho pred rokmi pustil do šrotu s rozbitou 03kou :cry: :cry: :cry: :banghead: :banghead: :banghead:

Napsal: ned úno 08, 2009 22:34
od Sid
ten je tiež nádherný. Ale úchylný som viac na červené.

Napsal: pon úno 09, 2009 09:53
od Hurikán
lionol píše:Elektrická sahara přišla až r. 1976.
Tak to zcela určitě ne. Důkazem je moje Jahoda rv 1975. Je z poslední série, která byla označená ještě jako Žiguli a současně v této sérii byla již zavedena sériová montáž el. sahary. :wink:

Napsal: pon úno 09, 2009 11:16
od Laďuša
Nulašestka píše:U některých vozů VAZ 2103 (vyrobených hlavně po druhé polovině roku 1974) je montován ventilátor se samostatným pohonem od elektromotoru."
Prostě dodávka sahar neběžela tak rychle jako výroba trojek, tak to měli v tom přechodným období jenom některý, no... Co řešit..

Nejhezčí interiér je ale černej.

Napsal: pon úno 09, 2009 11:21
od Hurikán
Laďuša píše:Nejhezčí interiér je ale černej.
:axe: BÉŽOVÝ! :wink: :P 8)

Napsal: pon úno 09, 2009 11:22
od Laďuša
Vůbec.

Napsal: pon úno 09, 2009 11:22
od Puhi
béžový mám, ale aj tak je naj modrý 8)

Napsal: pon úno 09, 2009 11:23
od Laďuša
Vůbec.