Stránka 3 z 5
Napsal: úte led 20, 2009 12:48
od plavec
Marek píše:A ten zvuk, co to vydá, když se to oderve od sebe - jako když praskne svar nebo jako kdybyste ten šroub urvali.
Jo takovejhle zvuk jsem přesně měl na mysli u toho fáčka.
Marku ještě mě tak napadá a co nechat vysoustružit ty šrouby nový a to tak aby ta hlava měla trochu jinou dosedací plochu, anebo menší nebo větší ten kužel.A aby ta plocha byla kuželová a ne kulová. ??
Napsal: úte led 20, 2009 13:32
od Marek
Díry mají kulovou dosedací plochu a kdybych použil kuželové šrouby, bude nejspíš zle.
Napsal: úte led 20, 2009 14:11
od plavec
Marek píše:Díry mají kulovou dosedací plochu
A tak ty díry protočit výstružníkem nebo frézou nebo jak se ten nástroj jmenuje a z kulové plochy udělat udělat kuželovou a vysoustružit i tomu odpovídající šrouby.
Napsal: úte led 20, 2009 15:06
od Malda
To uz mi prijde uhozeny. Nehlede na to, ze vysledek by moh bejt uplne stejnej, pokud to je materialama, ktery se vuci sobe zadiraj.
Napsal: úte led 20, 2009 15:28
od Puhi
Marek píše:Jenže rozdíl je v tom, že Focus je Ford, kdežto Galaxy je Volkswagen...............
Sorry, ale tu si sa pomýlil že?
lebo inak už nechápem
Napsal: úte led 20, 2009 16:08
od Laďuša
Puhi, chápej, to máš asi tak: jako je Dáčie Rendlík, tak Galax je Fauwé
Napsal: úte led 20, 2009 17:38
od Jelen
Marek píše:Galaxy je Volkswagen
Marek píše:FORD Galaxy TDI *1999 (2007-)
Napsal: úte led 20, 2009 17:47
od Pisty
No asi mysli to ze ako seat alhambra, volkswagen sharan a ford galaxy je jeden vyrobca.
Napsal: úte led 20, 2009 17:47
od JmJ
Jelen píše:Marek píše:Galaxy je Volkswagen
Marek píše:FORD Galaxy TDI *1999 (2007-)
VW snad Sharan, Ford Galaxy a tusim jeste nejaky Seat jesou de facto jedno auto. Kazdy dal co mel, jeden srouby, druhy disky a pak to tak dopada
Napsal: úte led 20, 2009 17:49
od Jelen
Tak to by mě zajímalo, kde soudruzi z NDR udělali chybu...
Napsal: úte led 20, 2009 17:55
od Štěpán
Jelen píše:Tak to by mě zajímalo, kde soudruzi z NDR udělali chybu...
Že by v globalizaci?...
Napsal: úte led 20, 2009 20:56
od dmatej
No, Alhambrou jezdíme jako se služebákem, řídí kolega - proti fabii si tohle auto všichni oblíbili, takže jde na dračku. Jinak dneska jsme dostali novou Alhambru, má najeto podle počítače 500 km, ještě nemá ani odrbanou barvu na vnitřku dveřích.
Minulá alhambra měla nějakých 280 tisíc, žrala olej a to dost, ale nevím, jak s tím zacházeli ...
Přijde mi, že ta nová se víc točí, resp. že má kratší kvalty.
Jinak co se kol týče, shrnul bych to jakožto kombinaci všech zmíněných možností
Lepší metrová trubka a tuhej šroub, než aby se to vytočilo samo, že ...
Napsal: stř led 21, 2009 08:51
od Marek
Puhi píše:Marek píše:Jenže rozdíl je v tom, že Focus je Ford, kdežto Galaxy je Volkswagen...............
Sorry, ale tu si sa pomýlil že?
lebo inak už nechápem
Nepomýlil, to je správně.
Ford Galaxy, přestože je prodáván pod značkou Ford, je vyroben společností Volkswagen Group. S Fordem jako výrobní platformou nemá nic společného.
V roce 1995 vytvořili společnosti VW, Seat a Ford společný projekt SAG (Sharan, Alhambra, Galaxy) a od roku 1996 začali vyrábět tři identické vozy (lišící se na první pohled pouze detaily). Vše se odehrávalo (a dodnes odehrává) v Portugalsku, kde je obří výrobní linka a z ní padají tři identické vozy pod třemi různými značkami - VW Sharan, SEAT Alhambra a FORD Galaxy. Toto vše platilo do roku 2005.
Od roku 2006 vyrábí společnost Ford svůj model Galaxy sama - bez účasti VW Group (proto od tohoto roku Galaxy již není Sharanu a Alhambře podobný). Sharan a Alhambra se dál vyrábějí v Portugalsku na jedné výrobní lince, dodnes se osazují shodnými motory a jsou to dodnes klonované vozy.
Napsal: stř led 21, 2009 19:13
od Puhi
Ach, takže tak to je, potom prepáč
Napsal: sob bře 14, 2009 15:16
od plavec
Tak už ste na SAG foru tento problém vyřešili?