Stránka 3 z 39

Napsal: stř bře 18, 2009 16:36
od centrum.sever
Hmm...to je pravda.To první je skutečně velká slabina.Jednou jsem přišel o auto,protože nemělo papíry.Jinak ta cena je velmi dobrá.Jen sehnat ty papíry.

Napsal: stř bře 18, 2009 19:45
od vik2
pairy podle me sezenes zadara, kazdej se jich rad zbavi, kdyz prepis stoji 10tku

Napsal: pát bře 20, 2009 12:00
od centrum.sever
Jak je to vlastně s těmi eko (euro 1,Euro 2..)poplatky?To se platí od přihlášení stále,nebo pouze jednou při přihlášení?

Napsal: pát bře 20, 2009 12:48
od Martin H.
To se platí při první registraci nebo změně majitele u staršího auta po 1.1.2009. Takže pokud budeš mít štěstí a koupíš auto, které bylo již po 1.1.2009 přepsáno na jiného majitele, nebudeš platit nic. Tedy jenom převod 800,- a evidenční kontrolu. Ale to bys musel mít docela štěstí na "takového vola" narazit.

Napsal: pát bře 20, 2009 16:53
od Shoty
Zdravím, mám taky dotaz ohledně koupě NIVY. Kamarád teď jednu dává dohromady a já bych ji chtě od něj koupit a můj dotaz zní jestli se dá použít i do normálního provozu (na autě jsou silniční pneu), myslím tím denně do práce na návštěvu atd.... Nemůžu si dovolit dvě auta a NIVU jsem vždycky chtěl. Díky za rady.

Napsal: pát bře 20, 2009 17:07
od vik2
Ja ji na denni jezdeni do prace cca 30km dlouho pouzival, a dalo se to. Proste jsem zvyklej.

Ted jsem si poridil E34, no a je tam teda rozdil!!

Nivka se hodi vice do terenu no......

Napsal: pát bře 20, 2009 17:10
od Maysner
Martin H. píše:To se platí při první registraci nebo změně majitele u staršího auta po 1.1.2009. Takže pokud budeš mít štěstí a koupíš auto, které bylo již po 1.1.2009 přepsáno na jiného majitele, nebudeš platit nic. Tedy jenom převod 800,- a evidenční kontrolu. Ale to bys musel mít docela štěstí na "takového vola" narazit.
ne docela

plati se pri prvni preregistraci zapocate po 1.1.2009. tzn kdyz jsi koupil auto v prosinci 2008 a puvodni majitel to na tebe odhlasil v prosinci (treba 12.12.2008) zaplatis jen 800 za prepis. nemusi to byt odhlaseny na tebe, ale musi byt v odhlasce. tzn ty ekovypalny neplatis. to az ten co od tebe auto koupi a bude si to na sebe prepisovat

v pripade ze auto na tebe odhlasi ted, a ty pujdes auto prihlasit, zaplatis ekovypalny. v pripade ze uz auto bylo preregistrovano po 1.1.2009 a poplatek byl zaplacen uz jej neplatis

v pripade ze auto:
neplni zadne emisni normy Euro zaplatis na urade 10tis kc + 800 za prepis (pripad karburatorove nivy s ozonem nebo weberem, do roku 94)
plni Euro1 zaplatis 5tis kc + 800 za prepis (pripad nivy s rizenym karburatorem - system Axtec, rok 95 mozna i nejaky z 94ho)
plni Euro 2 zaplatis 3tis kc + 800 za prepis (Pripad nivy 1.7i s jednobodovym vstrikovanim, rok 96 az 2000)
plni Euro 3 a vys platis jen 800 za prepis (pripad nivy1.7i s vicebodovym vstrikovanim, rok 2000 a novejsi)

Napsal: pát bře 20, 2009 17:24
od Shoty
vik2 píše:Ja ji na denni jezdeni do prace cca 30km dlouho pouzival, a dalo se to. Proste jsem zvyklej.

Ted jsem si poridil E34, no a je tam teda rozdil!!

Nivka se hodi vice do terenu no......
Já to mám tak 12km do práce, najezdím měsíčně tak 1000km tak snad to půjde.

Napsal: pát bře 20, 2009 18:36
od vik2
na silnicnim vzorku bez problemu.
naopak za mokra, snehu, ledu poznas co je to met auto s full time 4WD 8) 8) 8)

Napsal: pát bře 20, 2009 18:43
od Shoty
Paráda díky za rady, jak bude ukážu foto moc se těším.

Napsal: pát bře 20, 2009 23:10
od chomjak
Já s tím jezdím denně do práce i na terénních gumách a v pohodě. Mám to necelej kilák terénem a 5 km po silnici. A je to v klidu. Jde o zvyk. A občas po cestě z práce se zahledím někam na kopec, přejedu škarpu a jedu se kochat výhledem :lol:

ekopálka a LPG

Napsal: sob bře 21, 2009 07:17
od tygrov
Maysner napsal:
v pripade ze auto:
neplni zadne emisni normy Euro zaplatis na urade 10tis kc + 800 za prepis (pripad karburatorove nivy s ozonem nebo weberem, do roku 94)
plni Euro1 zaplatis 5tis kc + 800 za prepis (pripad nivy s rizenym karburatorem - system Axtec, rok 95 mozna i nejaky z 94ho)
plni Euro 2 zaplatis 3tis kc + 800 za prepis (Pripad nivy 1.7i s jednobodovym vstrikovanim, rok 96 az 2000)
plni Euro 3 a vys platis jen 800 za prepis (pripad nivy1.7i s vicebodovym vstrikovanim, rok 2000 a novejsi)
Ahoj,
uvažuju o dlouhe nive na LPG, jako pracovní auto,
jak je to s ekopoplatkem?

Napsal: sob bře 21, 2009 20:37
od Maysner
zalezi na roku vyroby. dlouhy delali asi od 96. takze 96-99 je Euro 2, 2000 a novejsi je Euro 3 ci Euro 4. zalezi na roku vyroby

Napsal: ned bře 22, 2009 11:20
od tygrov
takže je jedno jestli tam je nebo není LPG, ekopoplatek zaplatim stejne?

Napsal: ned bře 22, 2009 12:15
od centrum.sever
Kriste Pane!To je pálka. 10 000kč jen za přihlášení.