Stránka 3 z 13
záhada rozluštěna!
Napsal: stř kvě 26, 2010 20:11
od FOMA
Takže po asi roce dumání nad mojí závadou,a to že motor naskočil ihned až na 2otočení klíčkem je rozluštěna!Jinak po 1otočení klíčkem motor musel točit 10-15vteřin než naskočil a posléze se rozsvítila,,check engine,, auto jezdilo normálně,nicméně mě 2x otočení klíčkem před startem obtěžovalo

(o ženě apd.ani nemluvně-vždyt to není normální!!...a nebylo

)
Záhadu jsem však nerozluštil já

(jak bych si představoval,ale až v servise Bosch(v Přerově)).
A co to bylo?Vadná baterie+svíčky(špatný typ)!!!při startování napětí kolísalo i pod 9V aŘJ jaksi s napětím pod 9V ŘJ odmítá komunikovat(což je docela známo

)a tak se zážeh nekonal.Nicméně baterie točila s motorem dobře a nic nenasvědčovalo jejímu vadnutí-i když jsem věděl,že její kapacita je asi 50%(stáří 5,5roku) ovšem nějak mi stále nedocházelo to s těmi 9V a ŘJ,holt na 21061 žádná taková ,,pitomost,,nebyla
No a jako další příčina byly špatné zapal svíčky,ne že bych zanedbal jejich výměnu,ale předchozí majitel mě tvrdil,že jsou to ty nejosvětčenější-nebyly

po 20tis.km byly černé,zakarbonované a měly rozházené elktrody(3elektrodové)zn Brisk tuším,že DR8YC.
Nyní je vše O.K,a motor ani při prudkém ubrání plynu z vyšších rychlostí necukne což se předtím stávalo.
Nyní mám baterii i svíčky Bosch,tak jsem zvědavý jak se osvědčí,ale doposud jsem měl s Boschem jen ty nejlepší zkušenosti.

Napsal: čtv kvě 27, 2010 10:50
od zelvotron
To je divný, mám spíš opačnou zkušenost, baterka neutáhla startér, ale pokud stačila na deaktivaci imobilizéru, tak pak roztlačit bez problémů šlo. S tím Boschem nevím, většina věcí co se na autě pravidelně rozbíjí má na sobě jeho podpis

Napsal: čtv kvě 27, 2010 20:05
od FOMA
nestraš

Napsal: čtv kvě 27, 2010 20:11
od plavec
Zelvotron nestraší. Třeba váha vzduchu Bosh ráda odchází a jiný "vychytávky" jakbysmet
Napsal: čtv kvě 27, 2010 20:46
od zelvotron
Nestraším, od toho tu máme Plavce

Ale třeba zrovna já mám váhu vzduchu původní ve 135 tkm

Ale ty svíčky už budu muset taky vyměnit. Víš jakej je to přesně typ od toho Bosche a na kolipa vyšly?
Napsal: čtv kvě 27, 2010 20:54
od plavec
zelvotron,
Vyprdni se ne Bosh svíčky.Kup si normální Brisky , vyjdou levnějc.Plyn tam nemáš, abys musel mít nějaký "nóbl"

Napsal: čtv kvě 27, 2010 20:56
od Dusan
Treba vyskusat pametam ako sme dali do nejakeho auta ngk sviecky islo to ale obcas trhlo.... vymenoz za obycajne brisky na favorit to islo ako pila. Tak ze nezatracovat Brisk nieje risk

Napsal: čtv kvě 27, 2010 21:52
od radek mb
zelvotron píše:Ale třeba zrovna já mám váhu vzduchu původní ve 135 tkm
Já jen tak mimochodem jsem překročil hranici 160 tkm a také stále původní.(ťuk ťuk ťuk)
Napsal: čtv kvě 27, 2010 22:27
od plavec
Dusan píše:Tak ze nezatracovat Brisk nieje risk
Tak tak.Navíc to beru trochu i tak, že továrnu brisk mám asi 30km od baráku, tak radši dám vydělat domácím než pro mne "cizí" firmě. V Ladaprodejně (Sadská, Koněvka)člověk stejně asi koupí jen Brisky.
Napsal: čtv kvě 27, 2010 22:37
od Hurikán
JJ, Brisk je dobrý.
Když už se tady bavíme o těch svíčkách, tak jsem si vzpoměl na jednu historku. Když se jeden náš dobrý známý hluboko za min. režimu dostal na západ, tak mmj. navštívil i prodejnu s autosoučástkama. Nu a tam jej oslovil prodavač, co že má za přání. A známý mimo jiné věci zmínil i svíčky. Prodavač mu ukázal v regálu svíčky několika známých výrobců. Známý se zeptal, které by mu doporučil a které jsou nejlepší. Prodavač ukázal asi na dvoje a poté dodal: "Ale jestli Vám můžu doporučit, tak úplně nejlepší jsou tyto" a vytáhl ze šuplíku svíčky PAL Super.
Tolik téměř osobní zkušenost.

Napsal: pát kvě 28, 2010 08:33
od zelvotron
plavec píše:Vyprdni se ne Bosh svíčky.
Však jo, o ničem jiným než Brisku neuvažuju, jen mě to zajímá z hlediska pravdivosti porovnávací tabulky od Brisku a taky kolik za ně západoněmečtí soudruzi poptávají.
Napsal: pát kvě 28, 2010 14:34
od FOMA
tak jsou tam svíčky FR7DCX+ +11 cena cca350czk.
No já na Brisky taky nedal dopustit zejména na 21061 byly vždy L15YC a naprostá spokojenost.Ale na 2111 se nějak neuchytly
Značku Brisk určitě nezavrhuji a pokud vím tak Briskama jednu dobu osazoval i AvtoVaz jako při prvovýrobě

Napsal: pát kvě 28, 2010 15:53
od plavec
Mám v hradní střele Brisky LR 15YC-1 jestli má stejný i 16ventil netuším.V kočkolapu jsou tytéž.
Napsal: ned kvě 30, 2010 19:39
od FOMA
Tak ty jsem tam rozhodně neměl.
Napsal: úte srp 17, 2010 12:53
od Hlavi
Mám malý dotaz. Pokud někdy otočím klíčkem zapalování, tak se vůbec nic neděje. Teprve po pár pokusech to začne startovat. Že by spínačka ?