Takže po asi roce dumání nad mojí závadou,a to že motor naskočil ihned až na 2otočení klíčkem je rozluštěna!Jinak po 1otočení klíčkem motor musel točit 10-15vteřin než naskočil a posléze se rozsvítila,,check engine,, auto jezdilo normálně,nicméně mě 2x otočení klíčkem před startem obtěžovalo

(o ženě apd.ani nemluvně-vždyt to není normální!!...a nebylo

)
Záhadu jsem však nerozluštil já

(jak bych si představoval,ale až v servise Bosch(v Přerově)).
A co to bylo?Vadná baterie+svíčky(špatný typ)!!!při startování napětí kolísalo i pod 9V aŘJ jaksi s napětím pod 9V ŘJ odmítá komunikovat(což je docela známo

)a tak se zážeh nekonal.Nicméně baterie točila s motorem dobře a nic nenasvědčovalo jejímu vadnutí-i když jsem věděl,že její kapacita je asi 50%(stáří 5,5roku) ovšem nějak mi stále nedocházelo to s těmi 9V a ŘJ,holt na 21061 žádná taková ,,pitomost,,nebyla
No a jako další příčina byly špatné zapal svíčky,ne že bych zanedbal jejich výměnu,ale předchozí majitel mě tvrdil,že jsou to ty nejosvětčenější-nebyly

po 20tis.km byly černé,zakarbonované a měly rozházené elktrody(3elektrodové)zn Brisk tuším,že DR8YC.
Nyní je vše O.K,a motor ani při prudkém ubrání plynu z vyšších rychlostí necukne což se předtím stávalo.
Nyní mám baterii i svíčky Bosch,tak jsem zvědavý jak se osvědčí,ale doposud jsem měl s Boschem jen ty nejlepší zkušenosti.
