Stránka 200 z 294

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát črc 24, 2015 21:42
od corsair
Tak ja som mal tiez skoro problem nasadit disk ked som "pridal" puklice a potom som nevedel puklice dat dole z naboja...

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: úte črc 28, 2015 09:49
od Mičun
Jaké stoupání mají závity šroubů na připevnění kol(2101)? 1.25mm, nebo 1.5mm?

Dík...

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: úte črc 28, 2015 10:01
od Luděk Musil
Jemný ... M12x1,25 ... teď jsem se zarazil ... není náhodou ještě u M12 jemný stoupání 1,0 ? Nebo 1,0 je jen do M10?
Závit na kolových šroubech je ale rozhodně jemný. L

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: úte črc 28, 2015 19:27
od Majo
tak tak, lada/fiat 1.25, hoci aj 1,5 je u 12ky brany ako "jemny"(to ma srouby kolies napr baworak), normalny je tusim 1,75....
a mam doma aj zavitnik M14x1, takze jednotka u desiatky nekonci :)

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát črc 31, 2015 09:54
od Jimmi
Jenom stručný dotaz, páč jedeme možná k večeru narychlo s kolegou zachránit jednoho žigulíka před hutěmi. Ale prý mu nefunguje zapalování a já mám "moudrou knihu" v garáži a nemohu do ní nakouknout ke zjištění správných hodnot.

Takže pokud auto nezapaluje, tak bych já zkontroloval:
Přerušovač:
- opálené kontakty
- úhel sepnutí (?)
- vzdálenost kontaktů (?)
Cívka:
- ohmické hodnoty vinutí (?)
Kondenzátor:
- může v případě jeho proražení auto krátkodobě fungovat bez něj?

Zbytek už by měl být trivoš, baterku přivezeme nabitou; uvidíme na místě, co tomu vlastně je..
Pokud byste mi někdo byl ochoten takto stručně (ne)schválit postup, případně doplnit alespoň některé hodnoty a body postupu, uvítal bych to.
Předem děkuji.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát črc 31, 2015 10:26
od JmJ
Jimmi píše:Jenom stručný dotaz, páč jedeme možná k večeru narychlo s kolegou zachránit jednoho žigulíka před hutěmi. Ale prý mu nefunguje zapalování a já mám "moudrou knihu" v garáži a nemohu do ní nakouknout ke zjištění správných hodnot.

Takže pokud auto nezapaluje, tak bych já zkontroloval:
Přerušovač:
- opálené kontakty
- úhel sepnutí (?)
- vzdálenost kontaktů (?)
Cívka:
- ohmické hodnoty vinutí (?)
Kondenzátor:
- může v případě jeho proražení auto krátkodobě fungovat bez něj?

Zbytek už by měl být trivoš, baterku přivezeme nabitou; uvidíme na místě, co tomu vlastně je..
Pokud byste mi někdo byl ochoten takto stručně (ne)schválit postup, případně doplnit alespoň některé hodnoty a body postupu, uvítal bych to.
Předem děkuji.
v me praxi se jako nejcastejsi pricina nezapalovani ukazal palec rozdelovace

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát črc 31, 2015 10:34
od Luděk Musil
Nezapaluje = nenastartuje nebo se ani neotočí motor?
Neotočí motor = něco se startérem
nenaskočí motor = buď chyba v elektrice nebo chyba v dodávce paliva.
Povětšinou u (pouze) odstaveného a předtím pojízdného auta bych povětšinou neviděl žádný z těchto problémů. Chce to jen čerstvý benzín (kolikrát to chytne i na starou "vodu" z nádrže), načepovat do karbu, 2x prošlápnout plyn, vytáhnout sytič, krátce se pokřižovat a otočit klíčkem ... . L.
Edit: teď jsem přečetl "nefunguje zapalování"
Pro jistotu bych si vzal:
elektrika: fungující oříšek spínačky, cívku, kontakty rozdělovače, kondík, palec, VN kabely a svíčky
palivo: podávací čerpadlo, palivové hadice
ostatní: nářadí ... hodně nářadí ... + multimetr (pokud s ním umíš aspoň něco změřit). L.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát črc 31, 2015 10:40
od Jimmi
Palec rozdělovače atd. řadím do té kategorie "trivoš", viz výše. Ale díky za rady :wink:
Já o tom autě nic nevím, jenom z druhé ruky informace od starého pána (majitele), že mu to někdo vzal na technickou a provedl mu něco se zapalováním.
Takže auto ještě nedávno jezdilo, ale kvůli zapalování (údajně) teď nejde nastartovat.
Svíčky apod. mají být nové.
Já osobně bych se nedivil, kdyby byly kabely nastrkané ve špatném pořadí.

Potřebuji právě pouze nějaké diagnostické pomůcky pro případ, že by všechny běžné postupy selhaly. Třeba konstatovat, že je vadná cívka. Ohmmetr samozřejmě mám.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát črc 31, 2015 11:25
od Jelen
Pokud to vzali na technickou, tak mu tam mohli poladit předstih a teď to nechytá. Na to ti stačí žárovička, popřípadě papírek. Koukl bych se na předstih... Napřed bych ale zkontroloval, jestli hází jiskru.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát črc 31, 2015 11:46
od Jimmi
Ano, žárovička a předstih, a ještě jiskra, to všechno zkusím.
Předstih se ale stejně nejlépe nastavuje za provozu. Nejlepší hodnota je ta, kdy se při přidání plynu motor přestane cukat 8)

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob srp 01, 2015 18:15
od Voda
Panstvo kudy cca protáhnout v 08 napájení pro rádio?ty díry v přepážce jsou menší než u krabice

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob srp 01, 2015 21:04
od Majo
a to odkial ho chces preboha pretahovat? Vsak sa napoj na vhodnu vetvu spodnej casti poistkovky....

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob srp 01, 2015 21:17
od Voda
Jo mě to taky napadlo ale která větev je nejvhodnější :?:
P.S v kombajnu tam někdo udělal "konechtor" přímo na AKU :)

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob srp 01, 2015 21:20
od Majo
no na "normalne" radio potrebujes trvale plus, to ja osobne pouzivam zapalovacove(zapalovac nepouzivam, jedine na nabijanie mobilu, pocas nahrievania by radio mohlo rusit) a dalsie potrebujes spinane od spinacky. To si mozes vybrat zo sirokej ponuky -staci zobrat merak a merat na ktorom kabli sa objavi plus az po otoceni klucov a potom este vyskumat, co to vlastne je :)

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: úte srp 04, 2015 11:06
od Veteranista
Pánové, došla mi výzva ke kontrolní prohlídce stavby ze stavebního úřadu.
Jedná se o dilnu, stavební povolení 3/98, ještě není zkoulaudovaná, chybí tam pořád nějaké věci dodělat, nějaké papírové věci(revize).
Plánek je s patrem, dilna je fyzicky bez patra.
Dilna je doslova plná, ale nepodniká se v ní.
Mám se něčeho obávat?