Stránka 20 z 35
Napsal: úte dub 21, 2009 08:16
od Teepee
No aspoň že Jelen s Lionolem pochopili, o co mi šlo.
Když si přečtu svůj včerejší příspěvek, stále je tam v prvním a posledních třech řádcích skoro všechno, co jsem chtěl říct. Jen můj názor na bílé lemy stále chybí.
Hurikáne, tomu autu sluší i nesluší, stejně jako ženskejm šminky a silikonový poprsí.
Dodávají mu šmrnc a luxus, na druhou stranu mi hned dojde, že je to vlastně umělá krása, jakoby snad byl důvod se stydět za to, že je krásná i bez umělých hmot.
Je dobře, že jsi to zkusil, když to jde dolů, stejně snadno jako make-up.
Nicméně mě ohromí krása a dokonalost tak jak byla stvořena a ne dotvořena, čekal bych, že stejně k tomu přistupují i testovací komisaři.
A jestli máte někdo chuť korigovat můj názor, tak si to nechte.
J
sem už 9 let šťastně ženatý a je pořád krásná
Napsal: úte dub 21, 2009 08:51
od Acibuk
Kopr píše:Jednička ala Kafer
volal mě někdo?
Napsal: úte dub 21, 2009 09:00
od Little Red Riding Hood
Acibuk píše:volal mě někdo?
co se tady děje??..
Napsal: stř dub 22, 2009 12:31
od Kopr
Napsal: stř dub 22, 2009 21:32
od Jarda1
Není nad vlastní zkušenost. Také jsem před 2 roky s radostí nandaval bílé lemy kol. První zklamání přišlo s tím, jak to drolilo z boku barumské zbrusu nové brilanty a druhé větší bylo, když lemy začaly i bez používání auta černat. A to jsem poctivě před motáží očistil kola jak bylo doporučeno a po montáži nastříkal do mezery silikonový olej.
Po nějaké době cca rok - i po očištění opět opakovaně černaly. Je to podobné jako s krytem rezervy, pokud si člověk mezi rezervu a koženkový šedý kryt nedal igelit, došlo v čase k nenávratnému zčernání šedé koženky v oblasti styku s gumou. Znak téměř všech žigulíků, protože to udělal málokdo. Já jsem si sehnal ještě ze starých zásob tyto koženkové kryty ale už jsem mezi ně a rezervu vložil igelit.
To samé je s bílými lemy kol, dříve či později začnou černat (přijde mi, že proces černání ještě navíc urychlují nové pneumatiky). A to u takto velmi krásného a zachovalého auta myslím, že asi Hurikán nebude sebemenší vadu v budoucnu trpět.
A poslední – ač sám jsem si taky na svých ladách zkoušel různé experimenty (nemůžu proto moc radit….
) zde se mi na první pohled (a na ten já dám) lemy moc nelíbili a autu sluší víc bez lemů. Spíše bych se soustředil na ty hliníkové mezikruží a čtvercovou podložku pod zadní SPZ, co by z auta udělalo opravdovou šarmantní a elegantní dámu. Ale je mi jasné, že je problém to sehnat.
Napsal: čtv dub 23, 2009 08:40
od Hurikán
lionol píše:Bílé lemy patří na Duisenberg ročník 1932 ... na tom žigulu je to jako pěst na oko
S tímto nemohu souhlasit. Bílé boky se hojně používaly i po válce. Zejména pak v 50. a 60. letech. Jejich používání v Evropě skončilo na přelomu 60. a 70. let. Posledními zeměmi, kde se bílé boky ve větší míře používaly byly v té době Francie a Itálie. Proto nebyl třeba Fiat 124, 125, příp. ještě i 130 s bílými boky nějakým zjevením, ale relativně "běžnou" věcí. Souhlasím ale s tím, že v našich zeměpisných šířkách se bílé boky na Ladách nevyskytovaly. Jelikož se ale Lady v té době vyvážely právě i do Francie, tak tam bílé boky být klidně mohly. K tomuto závěru nakonec došla i testační komise a vše uzavřela poznámkou, že se nyní vzhledově jedná o západní exportní variantu.
Kdybych chtěl mít u testace klid, tak jsem na ni mohl přijet s originálními koly a poté nahodit kola s lemy. Tohle bych ale považoval za podvod a ani bych z toho nemohl mít dobrý pocit. Také jsem byl sám zvědavý na názor odborné komise a ta to nakonec posvětila.
lionol píše:Už je zkoušel Jarda Šejda přede dvěma lety, a jak sám napsal: "... uložil je do zapomnění ..."
Jarda1 píše:Není nad vlastní zkušenost.
Teepee píše:Hurikáne, tomu autu sluší i nesluší, ... Dodávají mu šmrnc a luxus, ... umělá krása, ... Je dobře, že jsi to zkusil, když to jde dolů, stejně snadno jako make-up.
Velmi podobně to vidím i já, nicméně chtěl jsem si to zkusit.
Dolů to jde opravu velmi snadno. Během hodinky není co řešit.
Jarda1 píše:Spíše bych se soustředil na ty hliníkové mezikruží
Ano, právě na to se již dlouhodobě soustředím, jenže vzhledem k tomu, že je téměř nemožné sehnat mezikruží nové, nebo ve výborném stavu (jiné nechci), tak jsem nakonec vyměknul a zvolil lemy, jako nouzové řešení a víceméně náhražku právě za mezikruží. V zásadě s tím nemám velký problém, vzhledem k tomu, že je demontáž záležitostí chvilky. A opravdu není nad vlastní zkušenost.
Aplikoval jsi na lemy prostředek Wide White? Ten by měl zamezovat černání. Mno uvidíme. Letos s tím vydržím (když už jsem do toho narval takové peníze) a pak se uvidí.
_______________
Jsem rád, že alespoň někomu se lemy líbí.
Jak je vidět, není pohled na tuto věc zrovna jednoduchý.
Napsal: čtv dub 23, 2009 10:52
od Nulašestka
Hurikán píše: Bílé boky se hojně používaly i po válce.
Jistě. Hlavně v bídné kapitalistické cizině. Ani u 06 by nikdo nemohl říct ani fňa - viz prospekt.
Napsal: čtv dub 23, 2009 11:30
od Luděk Musil
Nulašestka píše:Jistě. Hlavně v bídné kapitalistické cizině. Ani u 06 by nikdo nemohl říct ani fňa - viz prospekt.
A všimněte si dalšího drobného rozdílku ... schválně - kdo první
. L.
Napsal: čtv dub 23, 2009 11:32
od Cory
to mas namysli ten naraznik alebo smerovku v zadnom blatniku?
Napsal: čtv dub 23, 2009 11:52
od Puhi
v zadnom blatníku mali ten blud tuším všetky šestky
Luděk Musil, Nemá dieru na štartovaciu kľuku?
Napsal: čtv dub 23, 2009 11:54
od Jarda1
Přikládám 2 foto lady jednoho slovenského kolegy, na kterých je velmi hezky vidět vliv na design toho zadního rámečku pod SPZku.
Napsal: čtv dub 23, 2009 11:59
od Hurikán
Vliv na vzhled to má značný. Jenže v tomto případě, kdy je přes čtveratý rámeček daná ještě obdélníková SPZtka je tento vliv dost záporný. Kdyby měl čtvercovou SPZtku, tak je to úplně o něčem jiném. Jenže tu nemá a s běžnou SPZtkou to takhle vypadá dost otřesně.
Napsal: čtv dub 23, 2009 12:12
od Cory
Puhi píše:v zadnom blatníku mali ten blud tuším všetky šestky
ano, ale nemali tam smerovky, iba krytky, alebo odrazky.
Dalej je ten naraznik posunuty vyssie
Napsal: čtv dub 23, 2009 12:17
od Jelen
Nulašestka, Ano, to jsou přesně ty lemy, co by tomu slušely o dost víc, tyhle jsou decentní a jsou černě odděleny od disku. To, co má Albert se mi moc nelíbí, ale na tomhle můžu oči nechat. Samozřejmě až na ten nechutnej nárazník.
Napsal: čtv dub 23, 2009 12:35
od Jimmi
Ten nárazník na 06 vypadá jako práce nějakého místního dovozce. Asi díl z nějakého Seata nebo tak. Moc se na to nehodí, je to modernizace za každou cenu.
Nulašestky měly na zadním blatníku standardně odrazku (nebo znak Lady), ale existovala exportní verze do USA, která měla na zadním blatníku tuším červené, a na předním místo blinkru oranžové světélko.
Bílé boky pneumatik měly docela prozaickou historii. Kaučuk byl bílý, ale nebyl trvanlivý. Tak se na aktivních plochách zušlechťoval sazemi (chemická reakce s uhlíkem). Boky se nechávaly původní. Pak se začaly celé pneu dělat zcela jinou technologií.
Když už něco bílého na pneu, tak buď bílé nápisy Good-Year (to měla ta exportní verze 06 do USA), nebo ten tenký proužek. Celé bílé boky se mi tolik nelíbí. Ale překvapuje mě, že si veteránistická komise všímá i takovýchto detailů u spotřebních dílů, jako jsou pneu
Jarda1 píše: ...je to podobné jako s krytem rezervy, pokud si člověk mezi rezervu a koženkový šedý kryt nedal igelit, došlo v čase k nenávratnému zčernání šedé koženky v oblasti styku s gumou....
Můj žigulík posledních třicet let jezdí na pneumatikách Pirelli, takže podobný problém neznám