Stránka 195 z 294

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob čer 06, 2015 12:12
od Voda
Je to jako bys tam koupil rohlík.
:)

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob čer 06, 2015 12:59
od Marťas
Veteranista píše:Přední brzdy s kotouči na 1203 jsou zapojeny na dva okruhy.
První odvzdušník první okruh, měl by jsi postupovat, že začneš odvzdušňovákem blíže ke středu auta, druhý je pak na vnější straně uprostřed, ten níž.
A pak odvzdušníš druhý okruh, odvzdušňovákem který je nejvýš vně
Super, jdu na to. Díky moc :wink:

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: ned čer 07, 2015 11:18
od Vašátor
Nové auto jsem v Německu nekupoval, ale s ojetým je to velice jednoduché. V Německu vůz koupíš, včetně Německé daně. Od prodejce si necháš vystavit převozní značky (týdenní, měsíční - pokud to teď neměnili) - tzn. buď ti je vystaví přímo prodejce, nebo prodejce s tebou zajde na úřad, kde ti je následně vydají. Na těchto převozních značkách přijedeš do ČR, zajedeš na tzv. dovozovou STK, vůz pojistíš a jdeš na registr silničních vozidel - dovozy vozidel. Vyplníš lejstro, předáš jim veškeré doklady, včetně dovozové STK a cca týden si počkáš, než ti vystaví české doklady. Pak nacvakneš značky a jezdíš. Žádnou českou daň už neplatíš.
V Německu jsem byl pro auto cca před měsícem a celá koupě, včetně formalit a prohlídky vozu, nám zabrala 3h. ... včetně TUV (auto ji mělo propadlou). Není se čeho bát. Jen bych doporučil nakupovat z velkých bazarů či dealera značky. Nikoli od překupníků a soukromníků.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: ned čer 07, 2015 20:13
od uha2324
dekuji za strucnou a jasnou radu! uha

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pon čer 08, 2015 16:20
od Voda
Panstvo kde se dají sehnat těsnění pod karburátory SOLEX?Teď to s předsedou řešíme,jestli můj obchod zítra zklame,tak jsme v dlouhodobém horizontu celkem v :laughing7:

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pon čer 08, 2015 19:57
od corsair
tesniaci papier a noznice... obcas je nieco na ebay

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: stř čer 10, 2015 08:47
od corsair
Neviete niekto bajoko aky prietok vzduchu ma ventilator kurenia na lade?Na pomaly a na rychly chod, netreba to presne

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: stř čer 10, 2015 09:23
od Luděk Musil
Stejně to nevím, ale žádám upřesnění otázky: na pomalý nebo rychlý chod? L.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: stř čer 10, 2015 12:25
od valda1971
Luděk Musil píše:Stejně to nevím, ale žádám upřesnění otázky: na pomalý nebo rychlý chod? L.
Já bych to pochopil, že se ptá na obě varianty. Odpověď ovšem také neznám a myslím, že nejsme sami :wink:

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: stř čer 10, 2015 12:59
od Luděk Musil
Valdo - otázku upřesnil až po mé připomínce :idea: .
A jestli o tomhle uvažuje jako o kompresoru do sání - tak je to obdobně pošetilé jako zkoušet to s vysavačem. L.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: stř čer 10, 2015 13:03
od corsair
Tak skusim inak: 160m3/h by mohlo byt pri rychlom alebo to bude viac? Nie uvazujem o nahradeni original vrtule kurenia za inu, zadny kompresor turbo ani nic podobne ja netaham vykon hore ale spotrebu dole

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: stř čer 10, 2015 13:57
od Majo
problem nie je prietok, problem je system prudenia. Ked by si dal hocijaku vrtulu tak, ako je umiestnena v Zigulovi, tak je to o nicom. Preto su ,,moderne" ventilatory do ,,slimaka". Takze vymenit vrtulu skutocne nepomoze, musel by si to cele od zakladu prekopat. Poradim Ti lepsie: daj si na kapotu nasavace a ventilator na 2jku ani nezapnes

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: čtv čer 11, 2015 00:21
od valda1971
Možná trochu "ulítnu", ale když jsem kdysi používal 2101 (+ Fiat 125p) celoročně bez nasávačů tak i bez použití ventilátoru to topilo (větralo) super, na to jsem byl zklamán následně u 112, která bez bentilátoru v zimě netopila a zas mne těší, že současná moje Priora (ne ty starší) dobře fouká i bez větráku - tedy za jízdy nad cca 60km.....

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: čtv čer 11, 2015 08:31
od Vašátor
Já bych se ještě zeptal, proč ten ventilátor měnit. Kvůli spotřebě je to totiž naprostá hloupost, to na spotřebě neudělá ani prd. Každopádně nasavače, jak píše Majo, jsou na toto výborná věc. Mě naopak u 2101 štvalo, jak to díky nim moc fouká i při vypnutém ventilátoru :mrgreen:

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: čtv čer 11, 2015 08:47
od JmJ
U klasiky je fajn, kdyz to saje hodne luftu naporem, protoze to jde plynule regulovat hlavni klapkou. U 2111 to sice nasavalo naporem taky docela dost vzduchu, ale regulovat to neslo. Resp. slo to zavrit uplne, tedy melo to jit zavrit uplne, ale hlavni klapka ovladana podtlakem od 120 nahoru nemela temer sanci. Proste ventilace ala kreten.

Na dnesni pomery klasicky zigul nejak oslnive nefouka, ale myslim si, ze fouka dostatecne. K ventilaci v klasice jsem nikdy vyhrady nemel. Je dobre udrzovat lanovody promazane a nezohybane. Pokud ventilator za studena piska, tak se da jako prvni zachranu pouzit wd40 do nasavani vzduchu, ovsem az tehdy, kdyz ventilator saje vzduch. Zni to jako kokotina, ale mi to vazne pomohlo.

Dalsi veci je zkontrolovat, jestli na sebe dobre pasuji rozvody vzduchu, hlavne jestli roury k bocnim ofuku sedi dobre na plastech u radiatoru. A oblibena pricina maleho ofuku na sklo a boky je to, ze neni zavreny privod vzduch na nohy. Bohuzel byva casto ulomena jeho aretace, takze ani poradne zavrit nejde. Ja jsem to mel ve werglu prichicene plechovym paskem s tim, ze to netesnilo uplne, takze na nohy trosku vzdycky slo, ale hlavne to fucelo dobre na sklo. Vystacil jsem si s tim 10 let a v zime mi zima na nohy nebylo :-)