Stránka 20 z 37
Napsal: pon říj 11, 2010 20:34
od plavec
FOMA píše:plavec píše:Vyměnit auto! To se mě osvědčilo po všech těch průserech co sem měl s chlazením.
Zní to hnusně ale je to tak.
...a přitom stačilo vyměnit jen hlavu...
Možná ano, možná ne. Furt mě nejde do hlavy, proč to v Sadské takle odfláknul.Resp. udělal to pěkně akorát že hlavu nenechal natlakovat. Další věc je, že ta další oprava by stála zase jako celý to modrý auto co mám teď
Napsal: stř říj 13, 2010 14:54
od Michal Novosad
zelvotron píše:Já se obávám, že problém nebude v nádobce nebo víčku, jestli to odchází pořád dokola. Mě nádobka i víčko drží v pohodě.
Asi jo
Dnes jsem si všiml, že se pod autem dělá louže, takže kapalina někudy teče.
Že by vodní pumpa
Napsal: stř říj 13, 2010 19:18
od plavec
Michal Novosad píše:Že by vodní pumpa
jestli je louže pod pravou stranou motoru a je spotřeba vody opravdu vysoká, mohla by to klidně bejt pumpa.
Pokud by to teklo "za motorem" až za řízením, bude to radiátor topení.
Napsal: čtv říj 14, 2010 18:13
od Michal Novosad
plavec píše:Michal Novosad píše:Že by vodní pumpa
jestli je louže pod pravou stranou motoru a je spotřeba vody opravdu vysoká, mohla by to klidně bejt pumpa.
Pokud by to teklo "za motorem" až za řízením, bude to radiátor topení.
vpravo a hodně
radiátor mi tekl loni
to tekla kapalina z dutiny zadního čela motorového prostoru a nebylo ji tolik (foto)
Napsal: čtv říj 14, 2010 18:15
od plavec
Michal Novosad píše:vpravo a hodně
Vodní pumpa s největší pravděpodobností. Upřímnou soustrast.
Napsal: čtv říj 14, 2010 20:45
od tavri
Jestli pumpa to se dá zjistit zrcátkem - přiložit zespodu pod kryt řemenu
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#255826
Napsal: čtv říj 14, 2010 21:39
od plavec
nebo ten kryt sundat, a při té příležitosti se i mrknout na řemen ze zvědavosti.
TERMOSTATY
Napsal: pon říj 18, 2010 10:15
od plavec
Jelikož jsou v desítce (nejmíň) dva druhy termostatů , tak se chci zeptat na pár věcí, popř. zkušeností. V modrej je termostat plastovej nevím kterej jestli tenhle
http://autodilykrc.cz/eshop/lada/samara ... =termostat , nebo tenhle z krabice:
http://autodilykrc.cz/eshop/detail/term ... 857e54b880 (spíš si myslím že ten samaráckej) , ale ve stříbrný je kovovej.
KAždopádně teče. Takže :
Můžu tam dát ten kovovej? Nebude to něčemu vadit? On je vlastně delší než ten plastovej, protože u plastovýho je "navíc ta tlustá hadice co vede od motoru" , kdežto u kovovýho ta hadice není, tenhle půtok je zajištěn skříňkou jako takovou.
Ještě je v nich rozdíl, že jeden má teplotní čidlo nahoru a jeden dopředu.A ta plechová trubka co vede k čerpadlu je u modrý i s kolenem,ale u stříbrný je to koleno z hadice Ale to je prkotina.
A je pod tím těsnění?
Foto ze stříbrné. Kovovej termostat.
EDIT: Tak tam mám tenhle:
http://autodilykrc.cz/eshop/detail/term ... 857e54b880 z krabice a nivy .
EDIT2: Takle vypadá ten kovovej (dle čísla je shodný se samarou)
Napsal: pát říj 22, 2010 15:59
od Michal Novosad
Takže to byla prorezlá trubka mezi chladičem a vodní pumpou
Napsal: pát říj 22, 2010 16:46
od plavec
Michal Novosad píše:Takže to byla prorezlá trubka mezi chladičem a vodní pumpou
No to snad ne! Jestli to ty rusáci neuměj udělat aby to auto vydrželo, tak ať to radši zavřou
Napsal: pát říj 22, 2010 16:57
od plavec
Zjistil jsem převratný objev: LADA udělala velkou chybu v tom že má kapalinový chlazení. Kdyby to udělali vzduchový je pokoj. Jsou s tím jenom samý problémy.
Včera jsem pátral proč mám mokrej termostat. Nějaký čuně prořízlo hadici od chladiče a dal tam radši spony dvě. Inu dobrý hadici jsem kousek zkrátil a dal novou sponu- neteče. Druhý den přijdu k autu a pod chladičem loužička
Vyměnil jsem tu spodní hadici. A tlustý hadice u termostatu. To by ale nebyla zkurvená Laděna aby to bylo jen tak jednoduché, že? Další čůrek tradičně od radiátoru topení. Takže zase fridex ven a dovnitř.
Jestli najdu ten krompáč tak už si ho nabrousim. pořádně
VARUJU VŠECHNY: NEKUPUJTE SI LADU 110- 112 Pokud nemáte telepatický schopnosti, nebo schopnej servis, a nervy ze železa. NEŽERTUJI
Napsal: sob říj 23, 2010 10:04
od ger007
plavče to chce klid, neuveris ale presne viem ako sa citits, mozno ta ukludnim aj iny maju tieto prblemi a nie len z ladou (s niecim podobnym som bojoval u mojej EX 323
) ved ty uz musis mat nervy zo zeleza
Napsal: sob říj 23, 2010 10:29
od plavec
Gery,my dvaja si můžeme podat ruce a nechat ty pekáče slisovat..
Nervy už na to nemám,vždyť i pacienti blázince už se mi diví proč se v tom pořád vrtám.
Jde to z kopce:dnes jsem se probudil hrůzou.Zdálo se mi že to zas teče. Brrr ...!
A co mne čeká dále? Bombovej útok na autoVaz.. Aby už radši dělali vodku než to čemu říkaj auta.To jim jde víc od ruky, řekl bych.
Napsal: sob říj 23, 2010 10:53
od MartasBrno
plavec, netušil jsem jakou hloubku má název tématu Hradní střela a útrapy s ní spojené. Ty to máš asi fakt těžký.
Napsal: sob říj 23, 2010 12:07
od plavec
MartasBrno píše:plavec, netušil jsem jakou hloubku má název tématu Hradní střela a útrapy s ní spojené. Ty to máš asi fakt těžký.
Taky jsem už propadnul beznaději.
Existuje tady na foru někdo zdatnej,kdo by se mnou sundal palici A UDĚLAL TEN MOTOR POCTIVĚ ? Idealně hned,končí mi stk.
Cvoci co se držej stylu "třeba to ňejak dopadne" nepište !
Odměna je jistá!
Servis to buď neumí nebo mě natáhnou.
Pokud ne poslední možnost odtahnout do Sadské a udělat s Nedbalem.