Napsal: pát říj 24, 2008 12:09
ano. rozumny bus jede o pul 10, tedy pokud nechci v sobotu vstava v 6Drobek81 píše:ale k nám bus jezdí, tak bys mohl jezdit busem...nebudeš mezi těmi 50%
pro Lada nadšence
https://forum.ladaklub.com/
ano. rozumny bus jede o pul 10, tedy pokud nechci v sobotu vstava v 6Drobek81 píše:ale k nám bus jezdí, tak bys mohl jezdit busem...nebudeš mezi těmi 50%
Drobek81 píše:njn, 50%-to říkám
Teepee píše:Nenamítám nic, z Tvého popisu si myslím, že tím autem jet musíš. Pročumět někde dvě hodiny denně za ušetřených 40korun, nebo dokonce, když jedete dva, vydělaných 50Kč, to není co řešit.
U nás je to trochu jiné. Vlak jede na stanici metra 27 minut. Autem je to "do města" asi 30km, většinu cesty v obci, v ranní špičce, čas se neušetří. Je to jen o tom, že přece nebudu jezdit sockou, když můžu jet služebákem. Já mít služební auto, tak s ním stejně nejezdím, Jižní spojka je věčně zasekaná, rychlejší a klidnější to mám vlakem a metrem, celkem za 8 500Kč ročně. (to je cca 50Kč denně), zatímco autem bych najel asi 90-100km denně, při spotřebě Sierry asi tak 280Kč denně. (vim, měl bych jiný auto, v plynu)
Něco trochu jiného je ta cesta na nádraží. Pěšky je to 8 minut. Když bych jel autem, tak asi 5-6 minut (otřít okna, zaparkovat u přeplněného nádraží). Celej den sedím u PC, takže chodím pěšky. Bohužel bydlím u silnice, po které na nádraží přijíždějí auta z obcí "nad námi", takže když já vyjdu na vlak, zrovna jede nejvíc aut, protože velké procento z nich míří k nádraží (Škodovky 120tky, Favoriti, a podobné nízkonákladové plečky). Nicméně autobus jezdí ráno asi 2x za hodinu. Tak já nevím, kde je zakopanej pes.
Kdo musí ať jede. Já naštěstí nemusím, ale rád bych se dostal v klídku přes silnici a stihnul vlak.
Jenže ono je to o tom, že spousta z těch co u nás jedou, jsou líný jak vši, soused je zdravej jak řípa, ale na to nádraží si prostě autem dojede, je asi lepší proplétat se pak při odjezdu z nádraží autem mezi lidmi, než se projít parkem, kolem potoka...
Právěže píšu z vlastní zkušenosti. To, že sám nemám "pořádné" auto, neznamená, že jsem jiným autem než ladou nikdy nejel (jako řidič) a nemůžu tedy srovnávat. Řídil jsem i auta s "high-tech" výbavou a vím, že mi dost těchto věcí (skoro všechny ) vadily. Už i posilovač řízení zhoršuje kontakt řidiče s povrchem vozovky a informace, pokud vůbec nějaké dostane, jsou hodně zaokrouhlené.OndrejGTi píše:... sami nemate poriadne auto, ABS ste niektori v zivote nevideli a pisete o nom. Nech napise niekto, kto ma auto s ABS/ESP a povie, ze to je somarina. Taky nazor budem brat a nie nazor takychto saskarov s ladou ktora je vrcholom toho, co chceli dosiahnut v zivote... Niektore nazory tu mnohi mate strasne mimo realneho sveta...
tohle ma kalina, tam se v cca 60km/h vypne. prijde mi to celkem v pohode, pri parkovani a po jezdeni po meste s posilovacem, po dalnici bezHurikán píše:...Třeba když jsem řídil jeden Saab, tak se při překročení určité rychlosti posilovač úplně vypnul...
Díky za pochvalu, ale časem tady z mých postojů asi vysosáš, kde je problém. Není čas a garáž na auto, pak je tudíž značná otrávenost a bohužel už rezignace, což je vidět na stavu stránek. Navíc jsem si v srpnu koupil kolo a vrátil se do svých začátků způsobů odreagování se pohybem. A víc si užiju vyjížďku na kole, než autem.Pavel V. píše:Móc pěkně se ty tvoje stránky čtou, jak by mi to z voka vypadlo Držím palce jo a chlape aktualizuj!
To samé platí pro mně . (Ford Galaxi , Mazda Xedos 9 , Audi A4 kombi , Fábie kombi) - to jsou modernější auta se kterýma sem tam jezdím .Hurikán píše:To, že sám nemám "pořádné" auto, neznamená, že jsem jiným autem než ladou nikdy nejel
Volvo jedin dvojky sedmy a devítky!!!! KLASIKÁÁÁSaša píše:To samé platí pro mně . (Ford Galaxi , Mazda Xedos 9 , Audi A4 kombi , Fábie kombi) - to jsou modernější auta se kterýma sem tam jezdím .Hurikán píše:To, že sám nemám "pořádné" auto, neznamená, že jsem jiným autem než ladou nikdy nejel
S Hurikánem plně souhlasím . Mám najeto cca 1mil. km a ještě mně nepřestalo bavit řídit ! auto . Nechci bejt řízen . Někteří zde ví že jsem po odstavení 043 uvažonal o koupi jiného auta , padla volba na VOLVO 850 (kvůli bezpečnosti a dezignu) , ale po zjištění že je to předohrab (velmi špatná skušenost s Fábijí na namrzlé cestě) vyhrála zase KLASICKÁ koncepce pohonu .
Z různých vylepšení bych chtěl pouze posilovač řízení , který by se ovšem musel vypnout při překročení třeba 30km/h
Ps: Vždy když je sníh tak se těším jak si vychutnám zatáčky projížděné smykem a když už nějaký smyk příjde "sám od sebe" vím co mám z autem dělat . Bojím se lidí kteří spoléhají na různé systémy a říkají : že je z toho přední náhon výtáhne , že mají elektronický stabilizační systém atd . Říkají Ono ti tam bliká žlutý trojůhelníček ESP a ten zabrání smyku a pak se diví že jsou mimo vozovky a říkají něco o poruše že to jelo jen rovně .
Například pro autoškoly bych tyhle vymoženosti (skratky ABS, ESP, ASR...) zakázal a naučil řidiče řídit ! Takový "řidč" zhýčkaný skratkama obvykle při prvním smyku neví co s tím a pokračování je pak v TN (tel. noviny) .
Ty nehrajes Need for Speed? Tam to vychytavas podvedome Jinak to je predevsim o treninku. Zaklad je dat kola do protipohybu a nepridavat plyn (pokud to je na snehu), spis i ubrat. Jinak Maysner upresni.Marek89 píše:Vie mi niekto povedať, že čo by som mal robiť keby som dostal šmyk ? V autoškole o takých veciach nehovoria nič a to je škoda. Ináč ako sa dá kontrolovane prejsť zákruta šmykom ?