Stránka 20 z 21

Napsal: sob kvě 15, 2010 14:42
od EMI
je teda fakt, že tadle hadička je nejměkčí ze všech z motorovýho prostoru (aspoň u mě) a i kdyby překousala hadičku na benzín, tak ten flusanec naturálu co tam je, nestojí za řeč a ty dva flusance z nádrže stejně nevytečou :lol:

to víko je nastříkaný barvou ve spreji. ten lem je jen oblepenej lepenkou a stříklej :P stejně tak i nápis lada na víku (neni vidět, ale pár stránek z5 je fotka)

Napsal: stř čer 02, 2010 11:06
od MartasBrno
EMI,možná blbá otázka, proč máš benzín v (mimochodenm vzorně naohýbaný) trubce?

Napsal: stř čer 02, 2010 18:24
od EMI
v tomto tématu neni žádná otázka blbá 8) důvodem je cena :D hadička zpuchřela a musel bych koupit novou, zato trubky mam dost. a jak by řek Přemek Podlaha: " a mam to zadarmo!" :lol: napojení trubičky na ventil a karbec proběhlo zbytkama hadiček, co se taky válely doma ale na celý vedení by to prostě nestačilo, takže asi tak :wink:

solex

Napsal: úte říj 05, 2010 16:28
od EMI
tak jsem v útrobách fora vyhrabal a oživil svoje téma.

od včerejška už vrčí v blizzardu zkušebně karburátor solex 21083 od K-L :hello1:
a snad se mi podařilo odstranit i většinu problémů

1.) přepad karburátoru. Původně byl zaslepen a zalepen čímsi neztvrdlým. Nejdřív jsem tajně doufal, že použiju celý horní víko z axtecu, ale byla chyba v ovládání sytiče. Tak jsem pouze přendal nátrubek přepadu a zalepil epoxidem (stejným způsobem byla řešená i prasklina na vršku karb.) Přepad je zatim provizorně zase zaslepenej, ale kusem hadice a šroubu a přepad teprv budu řešit.
2.) přepákování. Vyšší síla byla na mé straně, když jsem po celodenním hledání ten bazmek nakonec našel :lol:
3.) sytič. Původně jsem našel starej delší sytič ze starý oktávie, ale přecijenom ten dizajn žejo :shock: a když jsem při demontáži původního zjistil, že je "poměrně" snadno rozebiratelnej, tak jsem roztemoval uchycení bowdenu a dal delší z brzdy od motorky a vnitřní drát použil ze starýho bowdenu od sekačky - lidová tvořivost nezná mezí :tongue3:
Držák bowdenu sytiče, kterej chyběl, jsem vyrobil z kusu plocháče a plechu, dva hefty CO a hotovo. Škoda, že i plocháč jsem neměl nerezovej, pak by to bylo nerezový celý :lol:
4.) izolační deska + těsnění. Vše opět home made. Těsnění z těsnícího papíru a izolační podložka z pertinaxu.

Po hrubým nastavení ještě před startem to chytlo na první převal. Na plyn to jede jako blázen a na benzín v konci drobet ztrácí (asi bohatá směs) ale jak říkam, ještě nebyl čas to poladit.

Fotky nějaký jsou, ale pouze mobilem a spíše kvalitou pouze ilustrační. Foťák nebyl k dispozici :(
pak asi vyfotim až celý finální dílo


Obrázek

Obrázek

Obrázek

ještě pár odkazů, co jsem našel:

http://auto-line.biz/page/SOLEX_install ... n_Moskvich - sice popis pro moskviče, ale aspoň nějaký tech. data a hlavně pro mě snáž přeložitelný než azbuka

http://www.semerka.info/forum/viewtopic.php?t=247 - velice pěkná inspiračka. hlavně mi zaujalo to řešení přepadu a zjištění, že nemam vyhřejvání karb. (snad nebude zamrzat v zimě)

http://www.daaz.ru/product/product21-1.htm - to už jsem ale asi K-L dával :oops:

k vyřešení a úplné spokojenosti ještě schází vymyšelní přepadu do konce, drobet upravit brejle na LPG, protože díky vyšší přírubě na solexu to moc hezky nesedí. (asi dam závitovou tyč a tři matky - jednu na filtrbox a 2 vymezim polohu brejlí) a možná ještě upravim ten držák bowdenu (to uložení spodem je moc "ostrý" na ohyb bowdenu) snad evo II bude lepší (neměl jsem nic jako předlohu :oops: )

Napsal: čtv úno 17, 2011 14:56
od EMI
hrdě se hlásim k nejmrtvějšímu tématu této sekce :mrgreen:

Napsal: čtv úno 17, 2011 15:22
od Křečík Barbuška
EMI píše:přepad karburátoru. Původně byl zaslepen a zalepen čímsi neztvrdlým.

Nechápu, vždyť jsem to zaletoval, ne?

Jak to teda jezdí? Na plyn to musí být fajn stejně jako s Weberem, ale co ten benzín, zvítězil jsi?

Napsal: čtv úno 17, 2011 18:52
od EMI
jojo, vlastní trubička byla zaletovaná, ale v odlitku moc nedržela a byla zalepená něčim, řek bych sekundový lepidlo (vytah jsem jí normálně rukou), a tak jsem dal jinou a zalil epoxidem (tekutým kovem). vracečku z5 do nádrže jsem zatim nechal u ledu a mam to zacpaný hadičkou ve který je staženej šroub jako ucpávka - nejlevnější a nejjednodušší řešení

šlape to dobře, ale neseje to :mrgreen: ... jo na plyn to jezdí pěkně, ale na benzín je to slabší a je tam drobet díra v plynu, víc už jsem to neřešil, protože na benzín jezdim sporadicky.

Napsal: čtv úno 17, 2011 19:05
od Křečík Barbuška
EMI píše: ... jo na plyn to jezdí pěkně, ale na benzín je to slabší a je tam drobet díra v plynu ...

Asi na tom ruském webu přeci jen měli pravdu, že tento karb na krabicovitou patnáctku nelze použít. Jsem rád, že jsi na to přišel místo mě :mrgreen: .

Napsal: čtv úno 17, 2011 19:17
od EMI
není zač :mrgreen:

Re: Blizzard od EMIho

Napsal: úte led 17, 2012 15:22
od EMI
jééé moje téma ještě existuje :P

Re: Blizzard od EMIho

Napsal: úte led 17, 2012 15:38
od Jelen
Ty si sem takhle vtrhneš, bez fotek? :mrgreen:

Re: Blizzard od EMIho

Napsal: stř led 18, 2012 22:06
od MartasBrno
Ahoj, bezva že si ještě vzpomeneš. Po roce. ;-)

Re: Blizzard od EMIho

Napsal: stř led 18, 2012 22:18
od Laďuša
Kdyby si radši taky vzpomněl, že v Plzni bejvají Ladaschůze :P

Re: Blizzard od EMIho

Napsal: sob bře 03, 2012 20:04
od dmatej
Laďuša píše:Kdyby si radši taky vzpomněl, že v Plzni bejvají Ladaschůze :P
Správně! Přitom na té poslední se objevil i Martanasse! :-)

Re: Blizzard od EMIho

Napsal: sob bře 03, 2012 21:15
od Laďuša
Faktem zase je, že pražskej Martin dostal echo, Míra asi ne :oops: