tak jsem v útrobách fora vyhrabal a oživil svoje téma.
od včerejška už vrčí v blizzardu zkušebně karburátor solex 21083 od K-L
a snad se mi podařilo odstranit i většinu problémů
1.) přepad karburátoru. Původně byl zaslepen a zalepen čímsi neztvrdlým. Nejdřív jsem tajně doufal, že použiju celý horní víko z axtecu, ale byla chyba v ovládání sytiče. Tak jsem pouze přendal nátrubek přepadu a zalepil epoxidem (stejným způsobem byla řešená i prasklina na vršku karb.) Přepad je zatim provizorně zase zaslepenej, ale kusem hadice a šroubu a přepad teprv budu řešit.
2.) přepákování. Vyšší síla byla na mé straně, když jsem po celodenním hledání ten bazmek nakonec našel
3.) sytič. Původně jsem našel starej delší sytič ze starý oktávie, ale přecijenom ten dizajn žejo
a když jsem při demontáži původního zjistil, že je "poměrně" snadno rozebiratelnej, tak jsem roztemoval uchycení bowdenu a dal delší z brzdy od motorky a vnitřní drát použil ze starýho bowdenu od sekačky - lidová tvořivost nezná mezí
Držák bowdenu sytiče, kterej chyběl, jsem vyrobil z kusu plocháče a plechu, dva hefty CO a hotovo. Škoda, že i plocháč jsem neměl nerezovej, pak by to bylo nerezový celý
4.) izolační deska + těsnění. Vše opět home made. Těsnění z těsnícího papíru a izolační podložka z pertinaxu.
Po hrubým nastavení ještě před startem to chytlo na první převal. Na plyn to jede jako blázen a na benzín v konci drobet ztrácí (asi bohatá směs) ale jak říkam, ještě nebyl čas to poladit.
Fotky nějaký jsou, ale pouze mobilem a spíše kvalitou pouze ilustrační. Foťák nebyl k dispozici
pak asi vyfotim až celý finální dílo
ještě pár odkazů, co jsem našel:
http://auto-line.biz/page/SOLEX_install ... n_Moskvich - sice popis pro moskviče, ale aspoň nějaký tech. data a hlavně pro mě snáž přeložitelný než azbuka
http://www.semerka.info/forum/viewtopic.php?t=247 - velice pěkná inspiračka. hlavně mi zaujalo to řešení přepadu a zjištění, že nemam vyhřejvání karb. (snad nebude zamrzat v zimě)
http://www.daaz.ru/product/product21-1.htm - to už jsem ale asi K-L dával
k vyřešení a úplné spokojenosti ještě schází vymyšelní přepadu do konce, drobet upravit brejle na LPG, protože díky vyšší přírubě na solexu to moc hezky nesedí. (asi dam závitovou tyč a tři matky - jednu na filtrbox a 2 vymezim polohu brejlí) a možná ještě upravim ten držák bowdenu (to uložení spodem je moc "ostrý" na ohyb bowdenu) snad evo II bude lepší (neměl jsem nic jako předlohu
)