Stránka 20 z 23

Napsal: stř led 05, 2011 23:23
od Sid
Za týždeň to budú už tri roky odkedy sme kúpili tento kombík od Maja. Ani som tomu nechcel veriť, že je to už tak dávno, pamätám na to, ako by to bolo len včera. Môžem skonštatovať, že sa dostal do dobrých rúk a dúfam, že sa mu bude aj naďalej dobre vodiť.
Vozievame sa na ňom aj teraz v zime. Na tých starých zimákoch a s dvomi kockami v kufri nemá problém v snehu.
Naposledy sme do neho namontovali zrepasované autorádio a v blízkej dobe si posvietime na palivovú sústavu.

Napsal: pát led 07, 2011 11:51
od mayo456
to ešte ide? :P ale vážne. je super že sa o to tak staráte mnoho ľudí by sa na auto v takomto stave vyprdlo.

Napsal: pát led 07, 2011 13:32
od Majo
hehe, fakt 3 roky? aj ja si pamatam ako vcera, ked sme bludili na aute bez papierov po ziari a hladali lepsiu cestu ako tu hlavnu a ako sme sa nahanali s tuningovym golfom smerom na handlovu :mrgreen:

a urcite sa dostalo do dobrych ruk ked to este jazdi, ja mam co robit aby mi jazdili tie auta co nevyzeraju ako vraky, vsetko bez PP uz je dlho KO :(

Napsal: sob led 08, 2011 21:59
od Sid
Takže nedávno som písal, že sa treba pozrieť na palivovú sústavu. Dnes sme sa nútene na ňu pozreli, videli a neverili vlastným očiam.

Ale začnem od prvopočiatku. Na strane 14 je fotka vymenenej hadice, ktorá spojuje tankovacie hrdlo a palivovú nádrž. Vtedy, keď sme ju menili sme chceli odkaliť a prepláchnuť aj nádrž. Lenže ten šrób nešiel povoliť ničím a jediná možnosť by bola nadvariť naň tyčku, čim by vznikla páka... Lenže zvárať nádrž s čo i len výparmi by mohlo skončiť veľmi zle. Tak sme to vtedy neurobili. Do toho auta vždy tankujeme z bandasky cez lievik so sitkom, takže špinu to zachytí.
Máme namontovaný aj prídavný filtrík na palivo a nikdy v ňom nebola ani smietka. Možno aj za to, že sme mali vždy viac ako 1/4 nádrže benzínu a tú špinu nenasalo. Ako sme sa minule vozili, mali sme len pár litrov nad rezervou, sa stalo, že niekedy autom zašklbalo a stratilo silu, ale potom to zas išlo normálne. Povedali sme si: asi nasalo nieakú špinku, budeme to musieť niekedy vyčistiť.
Dnes sa to však stalo fatálnym. Vyšli sme z dvora a za chvíľu autom zalomcovalo a zdochlo. Naštartovali sme a zas to isté. Tak hneď nazad. Otvorili sme kapotu, pozerám na prídavný filtrík a je plný hnusnej oranžovej nepriehľadnej tekutiny. Povolil som pásku, vytiahol hadicu, odtiekla z neho časť oranžovej sračky a na tom rebrovanom papieri filtra ostala pevná hmota pripomínajúca maltu. Tak sme pekne ručne vypumpovali čo šlo a budeme mať čo robiť. Mimochodom ten zahumusený filtrík je medzi pumpou a karburátorom. A keď bol ten taký zasratý, ako potom bude vyzerať tá nádrž :?: To svinstvo bude aj v karburátore, takže sa máme na čo tešiť.

Plánujeme nádrž zhodiť, naliať do nej trocha benzínu, nasypať matice, pomutaľovať a vyliať. Snáď to tak vyčistí. Hadice dáme všetky nové, to aj tak treba, trubky prepláchneme a ostatok len rozobrať, vyumývať a vyfúkať.

Napsal: sob led 08, 2011 22:13
od Křečík Barbuška
Ty máš na kombálové nádrži vypouštěcí šroub? Zajímavé, já nikoliv. Na násosu v nádrži je taková hrubší tkanina (sítko). Takže pokud tam je, tak bych řekl, že ten bordel nepochází z nádrže, ale z trubky. Tady máš pár motivačních fotek na téma GO nádrže :lol: http://koko-loko.rajce.idnes.cz/VAZ_2104_-_Akce_nadrz/ . Heslo a jméno je ladaklub.

Napsal: sob led 08, 2011 22:24
od ger007
mam taky na nadrzi vypustaci sroby asi je to vybava 2102

Napsal: sob led 08, 2011 22:36
od Jakub Metelka
Koko Loko, rád bych se zeptal jaké používáš prostředky na konzervaci ?
To černé bych odhadoval na asfaltovou barvu ,ale ta bílá je co ? Uveď prosimtě názvy :wink:

Díky

Se zítra schválně půjdu podívat na nádrž u 2102 ,jestli vypouštěcí šroub tam mám taky :D

Napsal: sob led 08, 2011 22:45
od Sid
Ano. Normálne je tam vypúšťací šrób. Na tom násose podľa mňa už to sitko rozhodne nebude, keď sa tam dostali také sráče. Inak ty si to pojal aj v estetickom duchu, dokonca si spravil aj dvojfarebnú nádrž. Bohužiaľ my sa budeme musieť držať len mechanického zásahu, lebo v zime sa zle natiera.

Na jednej z našich 2103 sme už nádrž čistili, tam to je brnkačka. Na nebohom červenom kombíku 2102 sme nádrž zhadzovali, a pod´ňou bola podlaha ako nová, tak snáď tomu bude tak i tu.

Od nádrže po trubku ide ešte pôvodná opletaná hadica, tak ju chceme sňať bez ujmy, aby sme mali vzor, keď si takú budeme chcieť dať vyrobiť.

P.S: Dúfam, že sa fotka toho filtríka vydarila. Taká rarita sa len tak nevidí.

Napsal: ned led 09, 2011 08:03
od Křečík Barbuška
Metelka, dráťák, odrezovač, základovka Synorex Extra a na to přišel Resistin Car s trochou vyjetého oleje. Na nádrž byla použita vrtačka s drátěným kartáčem, odrezovač, výše zmíněná základovka, syntetická vrchní barva a na spodní část čistý Resistin Car. Jak vidíš nic světoborného.

Napsal: sob led 22, 2011 23:24
od Sid
Doktor minulý týždeň všetko vyčistil a všetky palivové hadice sú nové. Taktiež sú na nich použité pôvodné pásky. Dnes sme sa boli opäť voziť a úplná pohoda. Ide ako drak. Po návrate nazad na dvor som zacítil pach prevodového oleja, ale pod autom nebola kaluž. V hore sťahovali LKTčkom drevo, tak tam bola riadna oráčina. Pár krát dostala ranu odspodu, tak dúfam, že sme niečo nerozbili.
Inak des ráno som silne začal uvažovať o likvidácii tohoto kombíka, n o stále sa neviem pevne rozhodnúť.

P.S: Neviem pochopiť jednu vec u tohto auta: Ako je možné, že za studena to nemá žiaden ťah, ledva sa to pohne z miesta, ale ako je to zohriate, ide ako čert :?: :idea:

Napsal: sob led 22, 2011 23:42
od Cory
Mozu to robit male ventilove vole. Ked je motor studeny, ventily dobre netesnia, po zohrati sa urobi minimalna vola a motor ide dobre...je to jedna z moznosti.

Napsal: sob led 22, 2011 23:49
od Sid
Veľmi zaujímavé. Ventily síce boli nastavené, ale stálo by to za kontrolu.

Napsal: stř úno 02, 2011 09:41
od Sid
Tak takto vyzeral ten filter zanesený bordelom

Napsal: stř úno 02, 2011 11:48
od ger007
fuj tajxl !

Napsal: stř úno 02, 2011 11:54
od Majo
niekto sa vam vygrcal do nadrze :shock:
to mne robi samara, za studena nic, za tepla pohoda. Ale ventily klepu jak dive