Stránka 20 z 21
Napsal: čtv kvě 21, 2009 22:45
od Atex
Turbo Žigi píše:Atex píše:Turbo Žigi, jedes ted na Vlnobiti do Hlucina? Mas to za rohem, tez sem uvazoval ze bych tam zaskocil se podivat ...
Na sobotu už mám jiný program
no neda se nic delat
Napsal: stř kvě 12, 2010 08:56
od Atex
Jelikoz se Lukas z technickych duvodu nemuze dostat na forum, predavam vysledky z brzdy. Motor ma presne 99koni a 202NM. Narust vykonu myslim chaby, ale kroutak ma moc hezky, to je ale diky rapidne snizenemu tlaku turba kvuli smesi paliva. Koupil si budik na bohatost smesi a pri tlaku 0,6bar to mel strasne chude, tak snizoval na cca 0,4. Co vy na to?
Napsal: stř kvě 12, 2010 11:18
od Yellow01
Čtu správně 99 koní, ne kW? Ten motor v sérii má mít kolem 96 kW. To to máš tak uškrcený, žes ztratil 1/4 výkonu?
Napsal: stř kvě 12, 2010 11:43
od Atex
Yellow01 píše:Čtu správně 99 koní, ne kW? Ten motor v sérii má mít kolem 96 kW. To to máš tak uškrcený, žes ztratil 1/4 výkonu?
Ja bych to neprezil, ale bavime se o TurboZigim
Napsal: stř kvě 12, 2010 11:44
od Turbo Žigi
po dlouhé době opět tady , ty parametry patří mně
Napsal: stř kvě 12, 2010 11:57
od Majo
nuz, necelych 100koni na 1.7T je velmi chaby vysledok. Chce to prerobit to krmenie, takto to moc zmysel nema-.....
Napsal: stř kvě 12, 2010 12:16
od Little Red Riding Hood
Turbo Žigi, ale aspoň se ti ty křivky pekně překrejvaj..
Napsal: stř kvě 12, 2010 12:46
od Yellow01
Aha, tak pardon
Jinak ten graf má fakt moc hezký křivky, od 2000 ot./min. přes 180 Nm je supr. Já si myslím, že by šlo třeba upravit sání se čtyřbodem z nějakýho fiata / lancie a spojit to s ŘJ z toho motoru. To už by určitě nakrmilo dostatečně a není moc problém to sehnat.
Napsal: stř kvě 12, 2010 21:20
od Maysner
kdyz to mas neustale chudy. zkousel si laborovat s vetsi tryskou z oplu? naka 1.8 nebo 2.0 se stejnym vstrikovanim. klasickou 1.7 to prehltilo benzinem
Napsal: stř kvě 12, 2010 22:00
od Atex
Co takhle jeste vyssi tlak paliva? nerikam ze se tim vyresi cely problem, ale muzes se posunout zase o kousek dopredu. To cerpadlo ktere dava 3,5bar neni az tak drahe.
Napsal: stř kvě 12, 2010 22:31
od Hurikán
Náběh krouťáku od nízkých otáček je famózní. Škoda ale, že začíná padat tak brzo.
Charakterově jsi vlastně vytvořil benzínový turbodiesel.
Napsal: stř kvě 12, 2010 23:02
od Trevor
mam taku obavu ze ta jedna triska aj keby bola vecsia by to proste nakrmit nedokazala.
1. Chce to proste poriadne mpi s riadnym tlakom v rampe.
2. vecsie turbo aspon gt25
Inak dat tomu dlhe prevody a na take bezne jazdenie by to nemuselo byt take hrozne
Napsal: čtv kvě 13, 2010 05:37
od Cory
Trevor píše:ze ta jedna triska aj keby bola vecsia by to proste nakrmit nedokazala.
Preto su tam 2 obycajne trysky...keby sa vymenili za vacsie mozno by to slo lepsie.
Napsal: čtv kvě 13, 2010 06:19
od Turbo Žigi
Já vím , výkon nic moc .
Větší vstřikovače se sehnat nedají nebo o žádných nevím , teď mám na mysli stávající 2 jednobodové vstřiky .
O tom žádná že vícebod by to nakrmil , ale už se mi nechce investovat čas ani peníze , ale kdo ví co bude .....
Napsal: čtv kvě 13, 2010 07:05
od Tommel
Turbo Žigi píše:Větší vstřikovače se sehnat nedají nebo o žádných nevím
Ale daji se sehnat, testoval jsem na obyč 1.7i trysku z Opel Vectra 1.8i ( jednobod )....vysledek byl, že v nizkych otačkach to jelo lepe, ve vysokych se to přehltilo palivem. Takže tady by to mohlo pomoc !!