Stránka 20 z 21

Napsal: čtv kvě 21, 2009 22:45
od Atex
Turbo Žigi píše:
Atex píše:Turbo Žigi, jedes ted na Vlnobiti do Hlucina? Mas to za rohem, tez sem uvazoval ze bych tam zaskocil se podivat ...
Na sobotu už mám jiný program :(

no neda se nic delat

Napsal: stř kvě 12, 2010 08:56
od Atex
Jelikoz se Lukas z technickych duvodu nemuze dostat na forum, predavam vysledky z brzdy. Motor ma presne 99koni a 202NM. Narust vykonu myslim chaby, ale kroutak ma moc hezky, to je ale diky rapidne snizenemu tlaku turba kvuli smesi paliva. Koupil si budik na bohatost smesi a pri tlaku 0,6bar to mel strasne chude, tak snizoval na cca 0,4. Co vy na to?

Napsal: stř kvě 12, 2010 11:18
od Yellow01
Čtu správně 99 koní, ne kW? Ten motor v sérii má mít kolem 96 kW. To to máš tak uškrcený, žes ztratil 1/4 výkonu?

Napsal: stř kvě 12, 2010 11:43
od Atex
Yellow01 píše:Čtu správně 99 koní, ne kW? Ten motor v sérii má mít kolem 96 kW. To to máš tak uškrcený, žes ztratil 1/4 výkonu?
Ja bych to neprezil, ale bavime se o TurboZigim ;-)

Napsal: stř kvě 12, 2010 11:44
od Turbo Žigi
po dlouhé době opět tady , ty parametry patří mně

Napsal: stř kvě 12, 2010 11:57
od Majo
nuz, necelych 100koni na 1.7T je velmi chaby vysledok. Chce to prerobit to krmenie, takto to moc zmysel nema-.....

Napsal: stř kvě 12, 2010 12:16
od Little Red Riding Hood
Turbo Žigi, ale aspoň se ti ty křivky pekně překrejvaj..

Napsal: stř kvě 12, 2010 12:46
od Yellow01
Aha, tak pardon :oops:
Jinak ten graf má fakt moc hezký křivky, od 2000 ot./min. přes 180 Nm je supr. Já si myslím, že by šlo třeba upravit sání se čtyřbodem z nějakýho fiata / lancie a spojit to s ŘJ z toho motoru. To už by určitě nakrmilo dostatečně a není moc problém to sehnat.

Napsal: stř kvě 12, 2010 21:20
od Maysner
kdyz to mas neustale chudy. zkousel si laborovat s vetsi tryskou z oplu? naka 1.8 nebo 2.0 se stejnym vstrikovanim. klasickou 1.7 to prehltilo benzinem

Napsal: stř kvě 12, 2010 22:00
od Atex
Co takhle jeste vyssi tlak paliva? nerikam ze se tim vyresi cely problem, ale muzes se posunout zase o kousek dopredu. To cerpadlo ktere dava 3,5bar neni az tak drahe.

Napsal: stř kvě 12, 2010 22:31
od Hurikán
Náběh krouťáku od nízkých otáček je famózní. Škoda ale, že začíná padat tak brzo. :(


Charakterově jsi vlastně vytvořil benzínový turbodiesel. :mrgreen: :lol:

Napsal: stř kvě 12, 2010 23:02
od Trevor
mam taku obavu ze ta jedna triska aj keby bola vecsia by to proste nakrmit nedokazala.

1. Chce to proste poriadne mpi s riadnym tlakom v rampe.
2. vecsie turbo aspon gt25

Inak dat tomu dlhe prevody a na take bezne jazdenie by to nemuselo byt take hrozne :D

Napsal: čtv kvě 13, 2010 05:37
od Cory
Trevor píše:ze ta jedna triska aj keby bola vecsia by to proste nakrmit nedokazala.
Preto su tam 2 obycajne trysky...keby sa vymenili za vacsie mozno by to slo lepsie.

Napsal: čtv kvě 13, 2010 06:19
od Turbo Žigi
Já vím , výkon nic moc .

Větší vstřikovače se sehnat nedají nebo o žádných nevím , teď mám na mysli stávající 2 jednobodové vstřiky .

O tom žádná že vícebod by to nakrmil , ale už se mi nechce investovat čas ani peníze , ale kdo ví co bude .....

Napsal: čtv kvě 13, 2010 07:05
od Tommel
Turbo Žigi píše:Větší vstřikovače se sehnat nedají nebo o žádných nevím
Ale daji se sehnat, testoval jsem na obyč 1.7i trysku z Opel Vectra 1.8i ( jednobod )....vysledek byl, že v nizkych otačkach to jelo lepe, ve vysokych se to přehltilo palivem. Takže tady by to mohlo pomoc !! 8)