Stránka 20 z 342

Napsal: stř úno 27, 2008 18:56
od Teepee
zdenda píše:Ptal jsem se kolegů a je zákaz to tu vypisovat. Co mohu ale popsat...
I přesto díky.
A to pracuješ v nějakých opravnách?

Napsal: stř úno 27, 2008 18:56
od zdenda
Ještě doplním, osobně se o tom někdy můžem pobavit, ale psát ne. Je to takové know-how
Laďuša-jestli to bylo na mne, neb toto thema jsem nečetl, stačí mi to co mám v práci, tak opravdu nevím. Pokud elektrické vozidlo, tak ideálně se 2 tyčema ze střechy...

Napsal: stř úno 27, 2008 22:13
od JirkaHagen
Co blbnete :D Nejsme v Rumunsku před 15 lety, kdy vás za focení na nádraží mohli zavřít. Já o žádném zákazu nevím a tak sem napíšu co vím. Ale nadávám záruky, že všechno je napsáno 100% správně.

Lokomotiva má kromě průkazu způsobilosti ("velký techničák", který vydává drážní úřad) taky další papíry, např. pro tlakový nádoby, dvojkolí, mobilní část zabezpečovacího zařízení (je li jím mašina vybavena).
Nová mašina musí úspěšně projít TBZ (technicko-bezpečnostní zkouška) a pak dostane již zmíněný průkaz způsobilosti.

Ale stačí třeba jenom nahrát do počítače nový software a mašina musí znova na zkušební trať na zkušební jízdu. Pak se zkouší všechny možný situace, který můžou v provozu nastat a jestli zabezpečovací zařízení správně zareaguje (projíždí se návěst stůj, za jízdy se nouzově otevírají dveře, zkouší se couvání, překročení povolené rychlosti, atd)

Napsal: stř úno 27, 2008 23:22
od zdenda
Jirka: jinak. jsou tu asi 3-5 společnostíé, co to dělá. v nich si to ty lidi museli najít v zákonech aby žádost splňovala všechny náležitosti. Teď si to tu najde náhodou někdo i zde neregistrovaný, přečte a má o několik dní práce míň. Z tohoto důvodu to sem nechci psát. Jak jsem psal, je to i napsáno v té 266

jako na každém úřasdě, s některými se dá výborně domluvit a u některých požadavky hraniči s buzerací...

Jo dělám. ex JLS, ex ČMKS, nyní CZ LOKO

Napsal: čtv bře 13, 2008 06:53
od Michal Pokorný

Konec

Napsal: čtv bře 20, 2008 13:57
od Teepee

Napsal: stř bře 26, 2008 12:32
od Michal Pokorný

Napsal: stř bře 26, 2008 18:19
od Hurikán
:shock: Ten první vůz má barvu skoro jak Ikarusy v Katowicích, nebo kde. :P

Napsal: stř bře 26, 2008 22:35
od Michal Pokorný
Hurikán píše::shock: Ten první vůz má barvu skoro jak Ikarusy v Katowicích, nebo kde. :P
V Gliwicích.
To je z toho jak je ošlehán větrem, při té závratné rychlosti to kolem něho jen šustí :P
A nejspíš to bude tím, že ten motoráček si na stará kolena moc odpočinku neužije. Jezdí každou chvíli na kdejaké akci, ale většinou sólo , s vagonkem málo kdy, asi proto je vagónek zachovalejší.
Asi když připojí vagónek tak pronesou onu slavnou větu : Franto, tak si ta stará bedna zase zajezdí :wink: (Přednosta stanice)

Napsal: stř bře 26, 2008 22:44
od Honza 21061
Z pohledu dnešního strojvedoucího, jezdícího i na 810, musí připadat služba na Hurvínku všem, jako pořádné ručkování, než se to rozjede! :)

Ale zase to bylo téměř nezničitelné... A ten motor... Tatra V12. :wink: A houkačky... Kdyby tak šlo něco podobného, ale elektrického, dát na žigula... :(

Napsal: čtv bře 27, 2008 06:35
od zdenda
T 111+převodovka mylius :D

Napsal: čtv bře 27, 2008 06:54
od Teepee
Tomáš píše:ano je to Ragulín nastupce Sergeje...nejde o to že by ho vláda nechtěla..to ne oni tu byly a i jezdily Brno Maloměřice,jenže byli kapánek těžší a tou šestikolovou nápravou lámali oblouky..prostě dělali víc škody jak užitku...tak se všechny stroje darovaly do Bulharska..mě se podařila sehnat originální kastla Na model BR 130..kde je dobový nápis BRNO-Maloměřice..jsem na to dost pyšnej 8)
Nějak mi to vrtalo hlavou a tak jsem se jal hledat, jak to bylo se skutečným strojem jehož zmenšeninu od BTTB proháněly po kolejích jistě tisíce vláčkařů.
A vida, dalo se to najít: http://www.prototypy.cz/T679_2/T679_2.htm
Jak tam z toho plyne, dost možná, že ta skutečná mašina bude ještě jezdit.

Napsal: čtv bře 27, 2008 17:03
od Laďuša
Zběžně jsem to prolít, v tej knize od Železničního magazínu zabývající se motorovýma lokomotivama, co vyšla asi v roce 2003, se to taky píše. To udělání jedný mašiny ze dvou i její označení inventárním číslem 1917 na počest VŘSR jsem si pamatoval, že byla přeznačená už si nepamatuju. A tam taky psali, že ještě jezdí, a oni to jsou neskutečný držácí, tuty sovětský mašiny :mrgreen:

Ale nejlepší je stejně osumsetjednatřicítka :mrgreen:

Napsal: pát bře 28, 2008 08:51
od Michal Pokorný
Železniční pomníky v Ústeckém kraji
http://zeleznice.cnds.cz/zaj06.htm

Napsal: pát bře 28, 2008 12:01
od Honza 21061
Hurvínek byl a je skvělé vozidlo... Jen jsem nepochopil princip těch jeho 4 výfuků na střeše. :lol:
Systém řazení byl z mého pohledu stejně nejlepší, ale z pohledu pohodlnosti dnešního strojvedoucího už příliš ne. I když jak je znám, tak si s voličem Pragovky 2M70 v osmsetdesítce taky hrají a nenechávají řadit jen čistě automaticky. Asi i musí, aby se při pomalé jízdě nepřehřál olej...