No pekne. U toho pp kola bych si dal pozor na to, jestli tam neni nejaka vada v tom "kole samotnem", protoze to lozisko sem nemenil ja sam, ale servis a menil jak pp tak lp a ve stejny cas a za stejnou znacku. Vyslovil bych podezreni, ze na tom pp bude neco, co zkurvi lozisko a nasledne i brzdovy kotouc. Nebo se to lozisko zkurvilo od zvlneneho kotouce, ktery zvlnil od puvodniho vadnehk loziska.
Ovsem posilovac riadenia...hmmm ... to si werglik jiste necha libit
To sice ano, nicméně mě to utvrzuje v tom, že nejsem jediný šílenec v této republice, který chce dát pořádně dokupy Ladu desítkové řady. Já Chesterovi fandím.
EAST RUNNER БРИГАДА. ŠKODA Octavia II 1,9 TDi Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500ČZ 175/477ČZ 250/485ČZ 175/487
Ja z toho mam rozporuplne pocity. Na jednu stranu je mi lito, ze to auto uz nemam, na druhou stranu kdybych mel za 2 roky menit 2x lozisko atd, tak bych to asi sam moc nedaval.
V podstate kdybych to auto mel a mel po ruce silence jako je Chester jako mechanika, tak by to bylo neco uplne jineho. U 2104 sem mel takovou oporu v drobkovi a fomovi. U 2111 sem trochu blbe cekal, ze s tim bude tak polovina starosti, nez s tim bylo.
Kazdopadne Chester ma mou plnou duchovni podporu Predpokladam, ze na mnichaci 2016 to bude mit dvere otvirane nahoru jako Lambo, motor 1.8 a hlavne vylepsene brzdy
Tak zrovna že ložisko z druhovýroby předčasně odejde, to se stane občas na jakýmkoliv autě a i u osvědčený druhovýroby, ale to že originál díly jsou v nezanedbatelný míře horší jak ta nejhorší druhovýroba, to je specifikum Lady, že tlumiče vydržej 50 tisíc, že originál kotouče mají poloviční životnost jak destičky, a že to hnije takovou rychlostí, že se tomu máloco vyrovná, to sou ty věci nad kterýma se mi čím dál tím hůř přivírají oči. Přitom ta cena origo dílů není až taková láce jak by se zdálo, nebo jak se snaží(lo) CS Auto namluvit, kor když vemu v potaz tu životnost, tak už vůbec ne.
Když to tak plus mínus počítám, tak mě osmiletý vlastnictví lady vyšlo tak nějak okolo 1Kč/km, samozřejmě bez paliva, povinnýho ručení, poplatků za stk a me. To si myslím není asi zlý, ale taky to není žádná extra sláva, když vemu že většinu věcí sem si dělal sám nebo s něčí nezištnou pomocí a ten čas v tom samozřejmě není a navíc sem měl k dispozici solidní součástkovou základnu buď zadarmiko nebo za dumpingovou cenu.
Já mám taky podobný dilema, chtěl jsem vzít něco jako Fluence, ale nechávám zatím desinu - vždyť ona ani moc nezlobí, mám na ni zimáky, střešní nosič, spousta věcí jde doma a nemám o ni strach
Jo, právě uvažuju podobně, vyloženě zbavit sem se toho nechtěl, ale přišla možnost a vzhledem k tomu že asi i poslední jak to auto prodat za peníze a ne jen odvézt za pár let na šroťák tak sem se ani moc nerozmejšlel. A navíc nešla nikam do světa, ale zůstala téměř tady na foru.
tak už se týden jezdí... hotové to není, ale už chybí jen detaily.
Co se udělalo?
- vyvařila se pravá PP věž + nějaké přebroušení
- spojka
- rozvody včetně pumpy
- PP ložisko
- výměna předních tlumičů včetně uložení
- odhranění kotoučů + nové destičky MS Keramik
- čepy všechny 4
- namontován posilovač řízení
- výměna spínačky za novější
V polovině práce už to přestalo bavit i mě, hlavně kůli komplikacím které zdržovali průběh.
Doufám že to za 14 dní projde technickou. K tomu se pojí otázka, nemáte někdo na půjčení katalizátor na E2?
PS: Radku ty s desítkou jezdíš?? Mám dojem že jsem ji viděl včera kolem oběda projíždět skrz náměstí v MB
Nevím co to bylo za výrobce, ikdyž by ještě chvilku jezdily tak šly ven. Hlavně pravý na tom byl znatelně hůře a při prudším brždění to bylo znát. Namotoval jsem originál Lada, tak uvidíme.