Stránka 20 z 294

Napsal: pon říj 11, 2010 20:05
od Cory
Pamata si este niekto na moj problem s domacou vodarnou EBARA??? Ako sa mi nechcel rozbehovat elektromotor...Problem je vyrieseny, bolo to rozbehovym kondenzatorom, ktory v predajni cerpadiel stoji 500sk, na internetovej stranke vyrobcu udavaju 400sk a ja som ho kupil v predajni s elektrosučiastkami za 90sk :mrgreen: Taze dakujem za rady :wink:

Napsal: pon říj 11, 2010 20:34
od Little Red Riding Hood
ta páskovina je tam kvůli správnému namontování tlumiče.. to těsnění to je prostě ruskej standard no.. :D jediné těsnění s kulatejma dirama je ze 1700..

Napsal: pon říj 11, 2010 20:36
od MartasBrno
Cory píše:Pamata si este niekto na moj problem s domacou vodarnou EBARA??? Ako sa mi nechcel rozbehovat elektromotor...Problem je vyrieseny, bolo to rozbehovym kondenzatorom, ktory v predajni cerpadiel stoji 500sk, na internetovej stranke vyrobcu udavaju 400sk a ja som ho kupil v predajni s elektrosučiastkami za 90sk :mrgreen: Taze dakujem za rady :wink:
:lol: pamata. A som rad ze si to takto vyriesil, tento pristup podporujem 8)

Napsal: úte říj 12, 2010 06:57
od Luděk Musil
musketyr píše:Proč má těsnění pod hlavu oválné díry?
Myslíš díry pro průtok vody?
Podíváme-li se na dírky, které slouží pro průtok vody na chlazení hlavy zjistíme, že od prvního k poslednímu válci se postupně zvětšují. Je to kvůli proudění a odporu kapaliny, aby všechny prostory hlavy byly ohřívány/chlazeny stejnoměrně. To, že na horní ploše bloku jsou díry (řekněme) trojúhelníkového průřezu nic neznamená. Rozhodně se nedoporučuje v těsnění pod hlavu tyto díry pro průtok vody jakkoli měnit/zvětšovat. Hrozí nebezpečí zkroucení nebo prasknutí hlavy chybou nestejnoměrného chlazení. L.

d

Napsal: úte říj 12, 2010 07:27
od mušketýr
To Little:Jak správné namontování tlumiče?
Luděk:Ne,ne myslel jsem utěsnění spalovacího prostoru
M,

Napsal: úte říj 12, 2010 08:05
od Little Red Riding Hood
jako pravej a levej... ja už si to přesně nepamatuju, ja mam ty uchyty ořezane a poohýbané, ale myslím že normálně by měly sednout jen do jedné polohy a to kvůli záklonu čepu, prostě skrátka, když se podiváš na tlumič z pohledu z boku auta (jakoby přez kolo), tak nejde rovně nahorů, ale trochu zešikma (myslím že směrem dozadu).. tzn když dáš ty uchyty naopak, tak se ti bude asi víc vyšmatlávat ta gumka v dolním oku tlumiče, ale fungovat to taky bude..

jinak ty packy na těch spodních držácích jdou myslím na jedné nápravě dopředu a na druhé dozadu.. protože jsou ty držáky stejné..

Napsal: úte říj 12, 2010 11:29
od Cory
MartasBrno píše::lol: pamata. A som rad ze si to takto vyriesil, tento pristup podporujem 8)
uz som musel,pretoze jedneho dna sa motor nerozbehol vobec :D

Napsal: úte říj 12, 2010 11:51
od Cory
na spolujazdcovom kolese ide ta packa dopredu a na vodicovom dozadu

Napsal: úte říj 12, 2010 12:22
od Marek89
Čo môže spôsobovať pískanie z ľavého kolesa keď nebrzdím ? Mám tam nové brzdové doštičky. Mohol by to spôsobovať kotúč ?

Napsal: úte říj 12, 2010 12:50
od vintera
po výměně destiček se pískání i bez brždění občas projeví, ale musí po krátkém čase a brždění zmizet, destičky se přizpůsobí. Pokud nezmizí, znamená to, že se některý z dvojice brzdových válečků špatně vrací a může stále přibrzďovat. Potom už jen vyčistit a rozhýbat váleček. Dej hever pod kola, rukou roztoč, zabrzdi, odbrzdi a musí se kolo volně točit bez odporu. Pokud se volně netočí, váleček se nevrací zpět a kolo tím pádem stále přibrzďuje.

Pískání může také způsobovat hodně vydřený kotouč, a destičkám pak trvá déle se přizpůsobit. I křivý kotouč, (dokonce i nový!) může toto způsobovat, pokud jeho házivost je větší než je vůle v prasátkách.

Napsal: úte říj 12, 2010 15:03
od Marek89
Ok, na tie brzdy sa pozriem, ale vyzerá to asi na výmenu valčekov, lebo jeden valček sa vracal ťažko.

Mám jeden dotaz, mimo áut. Odpadlo mi uško na Lada hrnčeku, tak sa chcem opýtať, či by sa to dalo zavariť s použitím acetýlen-kyslík horáku ?

Napsal: úte říj 12, 2010 15:06
od Luděk Musil
Marek89 píše:Odpadlo mi uško na Lada hrnčeku, tak sa chcem opýtať, či by sa to dalo zavariť s použitím acetýlen-kyslík horáku
Myslím, že TIG nebo něco takovýho by byl lepší. Elektrika a plyn/kyslík jsou na tuto drobnou nerezovou práci nevhodné. Toťě můj názor laika ... spíše analfabeta či negramota. L.

Napsal: úte říj 12, 2010 15:09
od Marek89
TIG ? To je čo ?

Napsal: úte říj 12, 2010 18:11
od vintera
přiletovat cínem nebo mosazí

Napsal: úte říj 12, 2010 18:13
od Marek89
Cinom by to šlo, len by na to trebalo nejakú inú pájku ako klasicku.