Stránka 20 z 23

Napsal: stř zář 23, 2009 09:21
od ger007
jaaaj viem doma mam domov hadam dojdem dakujem zaq radu

Napsal: stř zář 23, 2009 09:25
od Drobek81
kdyztak kup nekde kde prodavaji veci an vodu (od skoly cca 15minut pesky, mozna budou mit i pod skolou u Ptacka)...stoji to asi 5kc :)

Napsal: stř zář 23, 2009 09:27
od ger007
vidis neska som tu salinou tak si to skocim kupit

Napsal: stř zář 23, 2009 09:33
od Drobek81
Zkus zde, je to asi 200metru pod skolou...pro jednou se projdes kousek pesky, aspon okusis jak sme museli chodit my, kdyz jeste nejezdil bus ke skole a psali se petice za to, aby tam zajizdel :lol:

Napsal: stř zář 23, 2009 09:35
od ger007
jj obydem si to ... a sluzieb 53ky vyuzivam iba ked idem na kolejni inac si to obieham peso... avsak obalit mam aj ten volnobenzy srob aj ten srob na bohatost ????

Napsal: stř zář 23, 2009 09:38
od Drobek81
jj, obalit oba, maji podstatny vliv oba dva

Napsal: stř zář 23, 2009 11:40
od ger007
teda paska stala 9 kacek ne 5 !!! :-D

Napsal: ned zář 27, 2009 17:39
od Kalasnikov
xx

Napsal: pon zář 28, 2009 14:59
od JmJ
Kalasnikov píše:tak jsem se vrhnul do karbce komplet vypucoval ( na to padlo balení vatiček do uší) seřídil klapky, hladinu, jenom to seřízení toho sytiče mi nejde do hlavy. Normálně jsem nastavil lanko tak že v krajních polohách je klapka úplně zavřená nebo úplně otevřená. Ale nechápu ten postup z tůmy kdy mám přidržet prstem klapku sytiče a pak natlačit to táhlo z té membrány co nejvíc doleva akorát ono je už samo vyskočené na doraz a pak mám udělat co abych získal tu vůlí na klapce, když pustím tu klapku tak se otevře o velký kus, asi do poloviny protože ji tlačí ta pružina co je pod tou kombinovanou trojpáčkou.
funguje sytic? :-) zavres priveru, nastartujes, tak se bez problemu sama pootevre a motor v pohode bezi? pokud ano, tak to funguje a je to ;-)

Napsal: pon zář 28, 2009 16:08
od Ice
Zdar,
chtěl bych se zeptat na pár věcí. V mé 1200 mám Ozon. Od začátku co jsem auto před rokem koupil jsem s ním měl problémy a před dvěma týdny víceméně definitivně dosloužil. Teď se rozhoduju jestli si tam mám dát nový Weber nebo Ozon. Moc toho o nich nevim a tak se chci zeptat:
Který z nich je podle vás spolehlivější?
Který má lepší výkon?
A který méně žere?
Jde mi hlavně o tu spolehlivost protože se už nechci další rok zabývat skoro každý týden tím, že musím stále dokola vozit auto do servisu na opravu kvůli tomu blbému karburátoru :flak:
Díky

Napsal: pon zář 28, 2009 16:18
od peet2101
Z vlastní skušenosti ti můžu říct že sem s ozonem spokojen. Weber jel stejně jak ozon, možná šel trochu líp na druhou komoru (díky mech. ovládání), co se týče spotřeby s webrem jsem jezdil za 10l s ozonem jezdím za 7,5 (když spěchám tak za 8). Co se týče poruch neměl sem problém ani s jedním takže ti neporadím, ale myslím že po dobrém seřízení a případné výměně vadných dílů by měli mít oba přibližně stejnou poruchovost :wink: .

Napsal: pon zář 28, 2009 17:27
od Kalasnikov
xx

Napsal: pon zář 28, 2009 17:58
od Laďuša
ger007 píše:je mozne ze sa tie sroby povoluju spravim si experiment ale nemyslim ze zuvacka je zrovna rozumna :-D
Náhodou, žvejka je v pohodě, Marek mi jí tam nacpal při seřizování v Jedovnici 2007 (neb jsem měl po emisích...), od tý doby na karburátor nikdo nesáh až teď do emisí, do tý doby jsem s nim jezdil za 8l (a cca +0,5 a -0,2l). Předposlední nádrž mezi emisema a srazem byla přes 10, jednak asi rozštelováním a druhak taky tim, že když se mi auto dělalo na TK+ME, tak furt se s nim jen tak cukalo po dvoře sem a tam, takže to si taky drobet pápne. Úplně poslední nádrž na Webra (cca 380km + OZON 25) jsem eště nepočítal, ale odhadem zas přes 8l to bude, možná k devíti, nevim eště, na standardní jízdu ke 100km/č, semtam plyn na podlahu při předjíždění.

Teď mi přišel v Jedovnici za strašlivýho kletí, pocitů bezmoci a vzteku (a hlavně umění Marka a Marka KL) do vozu OZON, výkonovej rozdíl v jízdě moc nepociťuju, spíš vůbec, občas akorát je znát, že prostě ta druhá komora na mechaniku byla akčnější. To je ale jenom chvilková místní záležitost, celkově jsem cestou domů valil ostřejš, nádrž jsem eště nevyjel, ale momentálně je tam o 5 km víc, než když mi cestou tam poprvý problikla kontrolka, a furt nic. I když podle ručičky to beztak příde už asi taky brzo :mrgreen:

Takže moje zkušenost je zatim krátká, ale já už mam jasno - volim O3OH.

Jo a taky se to jinak chová při rychlejším rozjezdu. To, že mam utrhlej jeden silentblok motoru, jsem na Webru nevěděl, teď je to rozhodně na rozjezdu znát...

Napsal: čtv říj 01, 2009 20:25
od Kalasnikov
xx

Napsal: čtv říj 01, 2009 20:38
od Ice
Kalasnikov píše:může seřízení šroubů bohatosti a množství směsi ovlivnit chod motoru na sytič? Po tom co jsem seřídil klapky tak stačí jsou hodně vysoké otáčky i na málo vytažený sytič ale motor nemá sílu a pár vteřin po startu dokonce při prošlápnutí plynu chcípne. Klapky jsem myslím seřídil dobře tak mě napadá že je k tomu teď zase doseřídit šrouby?
Mám uplně stejný problém. Jenže mě ten šroub na bohatost uplně vypadl za jízdy a stratil se někde na silnici. Mám tam ochozený závit a tak mi pořád vypadával. Až mi před dvěma týdny vypadl uplně. Nevim si s tim rady. Nový Ozon se fakt těžko schání.