Stránka 20 z 60

Napsal: pon bře 22, 2010 12:33
od Veverka
Hoši k čemu je ten E85 nic o tom nevím :oops: .Má smysl?

Napsal: pon bře 22, 2010 13:46
od Cooper
To nevím, to se snažím zjistit :-D

http://magazin.automix.centrum.cz/clanek.phtml?id=13919

Tady něco je, stojí to u nás 23 korun a má to o litr snížit spotřebu, ředí se to 2:1 nebo 1:1

Napsal: ned bře 28, 2010 19:55
od Cooper
Tak jsem po dlouhé době na autě něco udělal. Udbrousil jsem zbytek držáku na zadní zástěrku a vyměnil jsem čidlo teploty vody co jsem měl od maysnera. Dnes jsem poprvé slyšel rozběhnout větrák sám od sebe ;-)

Napsal: úte bře 30, 2010 00:54
od vintera
prosím, jak si poradila ta stříkačka s etanolem, za první republiky, když byl jeden rok velký přebytek brambor se začalo na etanol jezdit a přidával se do benzínu (líh se vyrábí z brambor, z obílí, ze řepy, třtiny a pod.) taky se pije v kořalce. V Brazílii na to běžně jezdí, mají upravené motory. No a u nás v EU se povinně přimíchává určité procento bio-paliva do PHM. Do nafty řepkový olej, do BA etanol, ale nesmí se to přehnat. Diesel pak smrdí jako připálený karbanátky. První diesely jezdily pouze na olej. Chtěl bych vědět jak reaguje lada na takový poměr etanolu a benzínu. :violent2: Aby se mi nerozbil.

Napsal: úte bře 30, 2010 17:30
od Ivo
Asi takhle. Cooper jezdí na čistý etanol a zatím v pohodě. Aspoň včera si nějak moc nestěžoval. Akorát že se prý dost zvedla spotřeba. Já jsem to taky zkusil a to zatím v poměru 2:1 a žádné problémy nevidím. Ale maximálně půjdu do poměru 1:1.

Napsal: stř bře 31, 2010 07:05
od Patrac
Ivo píše:Asi takhle. Cooper jezdí na čistý etanol a zatím v pohodě. Aspoň včera si nějak moc nestěžoval. Akorát že se prý dost zvedla spotřeba. Já jsem to taky zkusil a to zatím v poměru 2:1 a žádné problémy nevidím. Ale maximálně půjdu do poměru 1:1.
Zajímavý v sobotu mi psal a ptal se jak upravit předstih u íčka a že jak to jezdí líp a míň žere.. :wink:

Napsal: stř bře 31, 2010 13:29
od Cooper
Patrac píše:
Ivo píše:Asi takhle. Cooper jezdí na čistý etanol a zatím v pohodě. Aspoň včera si nějak moc nestěžoval. Akorát že se prý dost zvedla spotřeba. Já jsem to taky zkusil a to zatím v poměru 2:1 a žádné problémy nevidím. Ale maximálně půjdu do poměru 1:1.
Zajímavý v sobotu mi psal a ptal se jak upravit předstih u íčka a že jak to jezdí líp a míň žere.. :wink:
Jo, začalo to žrát víc jak jsem ten oktanový korektor po skončení telefonátu vrátil zpátky tak jak byl z továrny. Teď to mám zředěné 1:1.

Napsal: čtv dub 01, 2010 16:57
od Cooper
Tak teď jsem došel z garáže na malou pauzu. Spravuju 2105 pravou přední brzdu. Už vím proč auto táhlo doleva, pravá kolo vůbec nebrzdilo, mám oddělanou br. hadičku na třmenu a jak zmáčknu pedál, tak z hadičky nevyteče ani kapka, hadička má jen křeč. Snad se mi podaří hadičku vyměnit a nezničit železnou trubku, protože nemám druhou......

Napsal: čtv dub 01, 2010 18:50
od Ivo
Cooper píše:protože nemám druhou......
Nekecej. Už máš. :lol: Vůbec nepodáváš aktuální informace.

Napsal: pát dub 02, 2010 03:17
od Cooper
Jo, všecko ok, pravé kolo brzdí. Ivo díky.

Napsal: pát dub 02, 2010 08:10
od dvk
Cooper píše:Jo, všecko ok, pravé kolo brzdí. Ivo díky.
Tak supr supr, doufám, že se v pondělí s 2105 ukážeš a funkčnost brzd předvedeš naživo : )

Napsal: úte dub 06, 2010 16:04
od Cooper
Tak, píšu zde těm, co mě znají, a sledují mé vlákno. Nastává u mě situace, kdy se začíná koníček převažovat v potřebu "jezdit". Společně s přáním rodičů, aby jsme měli na jezdění něco "normálního" to zatím vypadá, že jeden ze dvou žigulů půjde z domu pryč. Nechci se se žigulů ani působení zde v klubu vzdát, proto si s největší pravděpodobností nechám 2105, která má méně najeto a je garážována. Tím chci říct, těm, kteří čtou tyto řádky, že "kombíku" už moc kilometrů se mnou za volantem pravděpodobně nezbývá. Musím konstatovat že to auto mám moc rád, avšak předchozí majitel se naprosto nevěnoval údržbě a dohánění jeho chyb mě stálo a ještě by stálo hodně peněz. Udělám to jako mnoho dalších tady na fóru. Koupím jedno "normální, průměrné, české" auto. Otázka nastává co s kombikem, jestli vybrakovat ND a dát na ekolokvidaci, nebo hodit inzerát tady a nebo na Sauto. Na to je ještě čas, všechno tohle se bude dít v následujících asi 6 měsících. Určitě chci s kombikem přijet ještě na Jarní Ladasraz. Je mi to líto, bylo (je) to mé první auto a jako asi každý na něj budu vždy vzpomínat. Výsledkem mého rozhodnutí snad bude že se má péče místo dvou žigulů, koncentruje na jednoho ;-)

Zdeněk.

Napsal: úte dub 06, 2010 16:08
od Michal Pokorný
Rozmysli si Jíro, rozmysli, na své štěstí dobře pomysli :!: :wink:

Napsal: úte dub 06, 2010 16:19
od peet2101
Cooper, z hlediska čistě praktického bych doporučoval zachovat kombajna, ale je to na tobě, ty musíš nejlíp vědět jak na tom auta jsou a k čemu je využíváš....

Napsal: úte dub 06, 2010 20:20
od Hurikán
Já bych si spíš z praktického hlediska (méně práce na autě) nechal 05, pokud je opravdu ve výrazně lepším stavu než 044. Cooperovo dilema chápu, ale současně jej velmi podporuju v myšlence zbavit se jednoho auta a intenzívně se věnovat tomu zbylému. Píšu z vlastní zkušenosti. Méně bývá často víc. ;) Ušetříš plno času, nervů i peněz a ve výsledku budeš určitě spokojenější, neb budeš mít jedno auto v opravdu dobrém stavu. Za ušetřené peníze si potom můžeš ve volném čase i někam vyjet, místo ležení pod druhým autem. :idea: